Nou ja ik zeg het gewoon in zijn gezicht, maar gewoon als hij op zijn plek zit op de centrale waar iedereen bij zitquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat een naaihond.
En jij bent bezig om het zich tegen hem te laten keren?
whehehe, wel erg danquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ik zeg het gewoon in zijn gezicht, maar gewoon als hij op zijn plek zit op de centrale waar iedereen bij zit![]()
Hij probeerde mij ook een fout in het rooster aan te smeren, alleen hij weet niet hoe je de tijd in exel zet, en ik zei knul (hij is 5 jaar ouder) denk je dat ik zulke fouten maak in exel? Daar zat de manager bij maar goed hij begon
Kom bij mijquote:
Zulke collega's zijn niet leuk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ik zeg het gewoon in zijn gezicht, maar gewoon als hij op zijn plek zit op de centrale waar iedereen bij zit![]()
Hij probeerde mij ook een fout in het rooster aan te smeren, alleen hij weet niet hoe je de tijd in exel zet, en ik zei knul (hij is 5 jaar ouder) denk je dat ik zulke fouten maak in exel? Daar zat de manager bij maar goed hij begon
Wat een lul zeg, hij zit er pas 2 maanden.quote:
Neen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:41 schreef Graseter het volgende:
Hans wil je mijn iPhone 4 kopen?
Hij heeft een unieke barst.
Het is Excel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar je weet ff niet hoe ik er nu bij zitquote:
Katten all over?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar je weet ff niet hoe ik er nu bij zit
Ja en dat ik te vroeg weggingquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Kom bij mij
En ik pak die collega van jou die je verlof zat na te kijken wel
verradersquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en dat ik te vroeg wegging
Zie sst dan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:43 schreef iBenny het volgende:
FOK!forum-stats: Maand en jaarcijfers 2010 (en Totals Top 5.000) #5
TAL zo *bam* net zo snel als WK '10 aan de 100.000 posts
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:43 schreef iBenny het volgende:
FOK!forum-stats: Maand en jaarcijfers 2010 (en Totals Top 5.000) #5
TAL zo *bam* net zo snel als WK '10 aan de 100.000 posts
Ik heb een ECDL diploma.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat hoor jij heul niet te weten, apple nerd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |