Betaal jij?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee in de kroeg
[..]
nee is pas vrijdag
maar morgen begint mijn vakantie
Ik zei steedsquote:
gedaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb nu 6 coupons nodige staan op mijn prikbord
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Egels
Ik mag er geen van m'n ouders omdat ze 8 tot 10 jaar worden.
Ik ga er zo opquote:
Op mijn werk kan het echt niet, het is zo druk en ik heb het zo naar mijn zin, ben volop aan het rellenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben er heel de dag
Maar ik mis jou ook poepiedoepie
Weut ik veul.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ze prikken alleen als ze opgerold zijn.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Op mijn werk kan het echt niet, het is zo druk en ik heb het zo naar mijn zin, ben volop aan het rellen
zie je ze al door het kantoor vliegenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:35 schreef JJH het volgende:
[..]
En wanneer vliegen ze elkaar op kantoor aan met nietmachines en passers?
Nou we hebben een nieuwe 1e centralist, maar die moet oppassen, hij snapt er geen reet van en doet heel veel stiekum en liegt en bedriegt en speelt mensen uit, en geeft anderen de schuld van zijn foutenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:35 schreef JJH het volgende:
[..]
En wanneer vliegen ze elkaar op kantoor aan met nietmachines en passers?
Haai, alles goed?quote:
Wat een naaihond.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou we hebben een nieuwe 1e centralist, maar die moet oppassen, hij snapt er geen reet van en doet heel veel stiekum en liegt en bedriegt en speelt mensen uit, en geeft anderen de schuld van zijn fouten
het gaat in ieder geval een beetje de goede kant opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |