quote:
Een crazy ook.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan toen ik het had gepost
ik denk alleen nog maar in carnavalquote:
Is dat nu?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:01 schreef JJH het volgende:
Miran, ben je het apple event aan het volgen?
neequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:01 schreef JJH het volgende:
Miran, ben je het apple event aan het volgen?
dacht het wel jahquote:
Alleen de iPad 2 gepresenteerd of nog meer andere dingen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was nu, aan mijn timeline op twitter te zien is het alweer voorbij.
Alweer over.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
neeZe gaan de nieuwe iPad presenteren toch?
en de batterij ?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Alweer over.
De hele wereld weer lyrisch over dat er nu een camera inzit ( had gewoon al in de eerste moeten zitten), je hem nu al in twee kleuren kan krijgen en dat er een gyroscopisch ding in zit.
Ow, en er zit een snellere processor in en hij is platter.
Nog wat dingetjes geloof ik, maar niet echt gevolgd. Zag al wel wat op de FP staan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alleen de iPad 2 gepresenteerd of nog meer andere dingen?
Even wachten, samsung zal lang op zich laten wachten met een tweede tab, en ander grote zullen ook niet lang achterblijven. Oa RIM heeft al een blackpad aangekondigt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef Crazy-M het volgende:
maar jah, al bij al ben ik nog niet warm van de ipad2, er zijn teveel tablets nu in aantocht die al zoveel meer kunnen en stukken goedkoper zijn
Beeldbellen/Skypenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
wat moet je met een camera in een ipad
ik had de ambu al gestuurdquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
Owjah ik heb au
Heb triceps en biceps getraind nuAu aua au..... rob heeft me afgeslacht
Die van Toshiba is heel gaaf. alleen het merk ....quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Even wachten, samsung zal lang op zich laten wachten met een tweede tab, en ander grote zullen ook niet lang achterblijven. Oa RIM heeft al een blackpad aangekondigt.
Augmented reality.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
wat moet je met een camera in een ipad
Dat was je vergeten?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
Owjah ik heb au
Heb triceps en biceps getraind nuAu aua au..... rob heeft me afgeslacht
De zwelling is aardig aan het afzakken gelukkig.. Het is alleen nog pijnlijk....quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:15 schreef JJH het volgende:
Peter.
Gaat het al de goede kant op met je ontsteking?
Ik zit even te kijken naar die presentatie, en qua genoemde specs is ie beter dan de ipad2.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:14 schreef Crazy-M het volgende:
http://thetoshibatablet.com/
Die tablet dus
Ah kijk aan, geen hamsterwangetje meer?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De zwelling is aardig aan het afzakken gelukkig.. Het is alleen nog pijnlijk....
tjah iddquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zit even te kijken naar die presentatie, en qua genoemde specs is ie beter dan de ipad2.
Hel-din.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
Ow ja ik moet jullie nog wat vertellen
MIJN ZACHT GEKOOKT EITJE IS GELUKT
Hoe lang?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
woeiquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
* Crazy-M sleept lutte in de polonaisequote:
Bij Hoevelaken linksaf!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M sleept lutte in de polonaise
bij 360/specs en dan in dat venster op specification klikken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan alleen geen gegevens over het interne vinden zo snel. Qua processor en geheugen enzo.
quote:
Nope, alleen opsommen wat al eerder voorbijkwam.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bij 360/specs en dan in dat venster op specification klikken.
staat daar niet iets
Neuh, IK MAAK JE GEKquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:21 schreef Graseter het volgende:
Crazy hou eens op met schreeuwen buiten.
BART!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:21 schreef Graseter het volgende:
Crazy hou eens op met schreeuwen buiten.
ok hahaquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope, alleen opsommen wat al eerder voorbijkwam.
ANDERSquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |