De zwelling is aardig aan het afzakken gelukkig.. Het is alleen nog pijnlijk....quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:15 schreef JJH het volgende:
Peter.
Gaat het al de goede kant op met je ontsteking?
Ik zit even te kijken naar die presentatie, en qua genoemde specs is ie beter dan de ipad2.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:14 schreef Crazy-M het volgende:
http://thetoshibatablet.com/
Die tablet dus
Ah kijk aan, geen hamsterwangetje meer?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De zwelling is aardig aan het afzakken gelukkig.. Het is alleen nog pijnlijk....
tjah iddquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zit even te kijken naar die presentatie, en qua genoemde specs is ie beter dan de ipad2.
Hel-din.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
Ow ja ik moet jullie nog wat vertellen
MIJN ZACHT GEKOOKT EITJE IS GELUKT
Hoe lang?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
woeiquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
* Crazy-M sleept lutte in de polonaisequote:
Bij Hoevelaken linksaf!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M sleept lutte in de polonaise
bij 360/specs en dan in dat venster op specification klikken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan alleen geen gegevens over het interne vinden zo snel. Qua processor en geheugen enzo.
quote:
Nope, alleen opsommen wat al eerder voorbijkwam.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bij 360/specs en dan in dat venster op specification klikken.
staat daar niet iets
Neuh, IK MAAK JE GEKquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:21 schreef Graseter het volgende:
Crazy hou eens op met schreeuwen buiten.
BART!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:21 schreef Graseter het volgende:
Crazy hou eens op met schreeuwen buiten.
ok hahaquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope, alleen opsommen wat al eerder voorbijkwam.
ANDERSquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |