Van mijn schoonzus leven alle oma's nog en 1 opa. Die hebben dus gewoon achterkleinkinderen meegemaaktquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn oma's en opa's zijn er ook niet meer. Maar heb wel een lieve oma er bij gekregen, die van rob
Kachel aan, het is bijjjjna voorjaar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:17 schreef Kally het volgende:
[klaagmodus aan] Wat is het koud, en ik ben die kou zat[klaagmodus uit]
Ja inderdaad. Het is wel eens beter weer geweest op 1 maart. Maar als het over 2 weken maar lekker weer is, vind ik alles bestquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:17 schreef Kally het volgende:
[klaagmodus aan] Wat is het koud, en ik ben die kou zat[klaagmodus uit]
Ja ik ben vol goede hoop, maar al sinds november kouquote:
Hey jijquote:
Nog even lief, wanneer moet je nou, deze week of volgende?quote:
Ja, bijholte ontsteking, ik heb nu een kuur voor een week...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:21 schreef Kally het volgende:
Hoe is het Symph, al naar de dokter geweest?
asjemenou ?quote:
Oeh beterschap en sterktequote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, bijholte ontsteking, ik heb nu een kuur voor een week...
Het voelt ook niet echt fijn
Nee dat snap ik, dat is ook vreselijk pijnlijk, moet je het hebben in combi met keel- en voorhoofdholteontsteking, das fijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, bijholte ontsteking, ik heb nu een kuur voor een week...
Het voelt ook niet echt fijn
het is in ieder geval beter als kiespijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, dat is ook vreselijk pijnlijk, moet je het hebben in combi met keel- en voorhoofdholteontsteking, das fijn
Alles smaakte naar karton toen
Ik ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is in ieder geval beter als kiespijn
dat vind ik echt verschrikkelijk
Ik zou zowat zeggen, hou dat twee weken vast, dat wil ik meemaken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja zoiets
en ik lach nu als Jerney Kaagman
ze moeten je wel hebben hè?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vorig jaar had ik kaakontsteking en dat was ook geen pretje
Die heb ik nog niet meegemaakt (afklopt)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vorig jaar had ik kaakontsteking en dat was ook geen pretje
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou zowat zeggen, hou dat twee weken vast, dat wil ik meemaken.![]()
ik mankeer eigenlijk nooit wat maar als ik wat heb is het dergelijke ongeinquote:
Ik ben ook niet vaak ziek, en als ik dan ziek ben kom ik meestal niet verder dan griep ofzo. Ik heb best mazzel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik mankeer eigenlijk nooit wat maar als ik wat heb is het dergelijke ongein
Vrijdagquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Nog even lief, wanneer moet je nou, deze week of volgende?
Ik kwakkel meestal maanden door want het zet nooit echt doorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben ook niet vaak ziek, en als ik dan ziek ben kom ik meestal niet verder dan griep ofzo. Ik heb best mazzel.
Ik ga duimen voor jequote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Vrijdag
Hoop dat ik snel terecht kan!
Kijk mijn postquote:
ik ga er in ieder geval op tijd in vandaag...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kwakkel meestal maanden door want het zet nooit echt door
Verstandigquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga er in ieder geval op tijd in vandaag...
Morgen een lange cursusdag en ik wil me wel een beetje goed voelen...
Ik moet opeens aan een wedstijd van ajax denken van jaaaren geleden, volgens mij was het nog in het olympisch. Ik zal ff zoeken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:31 schreef Symphonic het volgende:
Voetballen in de regen
en dan zeuren wij over een buitje
Klinkt als een goed plan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga er in ieder geval op tijd in vandaag...
Morgen een lange cursusdag en ik wil me wel een beetje goed voelen...
Yup... 1x dusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus dan kan iemand anders ook gratis voor 2 personen boeken?
18:45quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
met werk enzo
Hoelaat begint het?
Dat kloptquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:07 schreef JJH het volgende:
Ik zie trouwens bij alle kaarten een prijs van 15,- staan?
Zie editquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:08 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan? Als je verder gaat en boekt zijn ze gratis?
Ik dacht dat je het wel snaptequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Aha!
There comes the momey out of the sleeve!
heee taksiedreivertquote:
quote:
het voordeel van internetquote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze hebben nou Private Practice daar tegenover geprogrammeerd
Zo leukquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb het eerste seizoen op dvd van mijn zus geleend.
zegt me ook niksquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze hebben nou Private Practice daar tegenover geprogrammeerd
dat zegt me al helemaal nietsquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zegt me al helemaal niets
Vraag mij niet naar acteurs en actrices...
Ik heb er weer zin inquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:46 schreef Kally het volgende:
Ik ga niet kijken naar O O Tirol, ben er nu wel klaar mee
de naam heb ik wel eens gehoord maar ik zou haar in de winkelstraat zo voorbij lopenquote:
Gulliver?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:49 schreef Kally het volgende:
O Benny, ze zijn naar Gulliver geweest vandaag en gaan vrijdag naar Rango
Mazzelkinderen
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb er weer zin in
Jeugdsentiment
Gulliver's travels, met Jack Black, hij was heel leuk zeiden zequote:
Ze komen veel te vaak in die bios, als ik jouw was zou ik de volgende kaartjes voor mezelf opeisen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:49 schreef Kally het volgende:
O Benny, ze zijn naar Gulliver geweest vandaag en gaan vrijdag naar Rango
Mazzelkinderen
ja die lijkt me ook heel leukquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Gulliver's travels, met Jack Black, hij was heel leuk zeiden ze
Nietquote:
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Gulliver's travels, met Jack Black, hij was heel leuk zeiden ze
Nee ik vond ze niksquote:
Ja grrrquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze komen veel te vaak in die bios, als ik jouw was zou ik de volgende kaartjes voor mezelf opeisen.
Jack Blackquote:
Van gehoord vaag jaquote:
Ik ken het verhaal met Mickey Mouse, wij waren vroeger lid van de Mickey Mouse boekjesquote:
Hij plast op een gegeven moment een brand uit, dat maakte erg veel indruk op de jongstequote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij plast op een gegeven moment een brand uit, dat maakte erg veel indruk op de jongste
Die boekjes die je elke ? weken kreeg? Die hadden wij ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ken het verhaal met Mickey Mouse, wij waren vroeger lid van de Mickey Mouse boekjes
Jaaa, heerlijk waren diequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die boekjes die je elke ? weken kreeg? Die hadden wij ook
...nog steeds wel ergens
ik ben nooit van de Mickey Mouse geweestquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ken het verhaal met Mickey Mouse, wij waren vroeger lid van de Mickey Mouse boekjes
DD zat in de leesmapquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:00 schreef JJH het volgende:
Ik heb nooit de Mickey Mouse of de Donald Duck gehad vroeger.
dd heb ik nog gelezen tot jaar of 10 terugquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:00 schreef JJH het volgende:
Ik heb nooit de Mickey Mouse of de Donald Duck gehad vroeger.
Ik kreeg altijd de DD's van de burenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben nooit van de Mickey Mouse geweest
Doe mij Donald Duck maar
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:04 schreef PatriQue89 het volgende:
HAHA OMG NL3!
Ze hebben zich laten insluiten in Oranje Stad(een speelparadijs..) en hebben de sleutels van attracties gevonden.. zitten ze daar met z'n 2en in al die attracties!
Worden ze betrapt, en ze ontsnappen gewoon
Neh, mijn eerste tijdschriftabbo was de Autoweek, toen ik een jaar of 15 was, niet dat ik er wat aan had ofzo, maar ik vond het leuk om te lezen.quote:
Ja, volgens mij wel!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Try before your die 2 ofzo?
Wij hebben daar ooit een personeelsfeest gehad, en toen mochten we 's nachts, na heel lang aandringen in die rupsachtbaan.
Zo blauw als een tientje natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel!
Heeeulll lang geleden dat ik daar ben geweest
De rupsachtbaan
Hihi.. Kleine Hans! tenminste.. dat denk ikquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo blauw als een tientje natuurlijk.
Ik ben er ooit geweest, heel lang geleden toen we op vakantie waren in Westerbork. Toen moet ik 9 of 10 geweest zijn.
Nou, ik kan me nog herinneren dat ik al voor veel dingen te groot was.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hihi.. Kleine Hans! tenminste.. dat denk ik
Alleen bij de kapper. En daar kom ik niet meerquote:
ik ook niet, bij gebrek aan......quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen bij de kapper. En daar kom ik niet meer
Pheno.... een vraagquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen bij de kapper. En daar kom ik niet meer
Die is ook leukquote:
De opvolger van de DS. Het laat je 3D zien door je als het ware in het scherm diepte te laten zien. Ja, al geprobeerd, sinds juni vorig jaarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pheno.... een vraag
Wat is een 3DS? Jij hebt hem vast al uitgeprobeerd
wo thxquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
De opvolger van de DS. Het laat je 3D zien door je als het ware in het scherm diepte te laten zien. Ja, al geprobeerd, sinds juni vorig jaarEn van de week met LEGO Pirates.
http://games.fok.nl/previ(...)f-the-caribbean.html
Eerste pagina, dan heb je een foto van dat ding
3D is dimbaar, erg apart om te zien. Van vol 3D naar steeds minder tot ie 2D is.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wo thxZiet er echt wel mooi uit...
Geen gezeur met brilletjes dus?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
3D is dimbaar, erg apart om te zien. Van vol 3D naar steeds minder tot ie 2D is.
Weet je de prijs ook?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
3D is dimbaar, erg apart om te zien. Van vol 3D naar steeds minder tot ie 2D is.
Ben je dichter geworden?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn tijd is gekomen, dus ga ik op pad..
Makkelijk zat, en zo simpel als wat
250 euro.quote:
Die kan geen 3Dquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Daar kan je een xbox 360 van kopen
De wii was volgens mij ook zo duur in het beginquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Daar kan je een xbox 360 van kopen
De wii was tov xbox en ps3 spotgoedkoopquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
De wii was volgens mij ook zo duur in het begin
Yup, een 3D-tv is dan ook voor minder dan 250 euro te koopquote:
Nein, dat komt uit liedjes van Petticoat..quote:
Neuh, niet echt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup, een 3D-tv is dan ook voor minder dan 250 euro te koop
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nein, dat komt uit liedjes van Petticoat..
Tante Sjaan, Tante Sjaan
Die wil een Indiaan..
Geniaal toch?
Ik heb gewoon nintendo gebeld dat ik er een gratis wilquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind 250 euro echt belachelijkk duur....
Ik wacht wel tot hij geoedkoper is
En dat krijg je?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb gewoon nintendo gebeld dat ik er een gratis wil
en die krijg je?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb gewoon nintendo gebeld dat ik er een gratis wil
Tante Sjaan is dol op reizen,quote:
Do't know, ga denk ik deze of volgende week een langs, meteen even kijken of we een prijsvraag kunnen doen.quote:
Die dubbelzinnigheid!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Tante Sjaan is dol op reizen,
is naar Mexico gegaan.
En ze viel daar in de prijzen,
bij die stoere indiaan.
Nou, ze was meteen vertrokken,
wist 'm uit de tent te lokken.
En ze viel daarbij spontaan,
op zn fraaie totempaaaaaaaaaaaal!
Patriquequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
is naar Mexico gegaan.
bij die stoere indiaan.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
is naar Mexico gegaan.
bij die stoere indiaan.
Woei, carnavalsliedquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:41 schreef JJH het volgende:
[..]
![]()
Een witte eend op het midden van de weg!
![]()
Hoho, dan ben je te vroeg, hier is het pas vanaf 11 minuten voor 11 vrijdagavond carnavalquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:42 schreef Crazy-M het volgende:
Mijn carnavalscd ligt al klaar, voor morgen in de auto
echt een wereld bandquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:42 schreef Crazy-M het volgende:
Mijn carnavalscd ligt al klaar, voor morgen in de auto
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoho, dan ben je te vroeg, hier is het pas vanaf 11 minuten voor 11 vrijdagavond carnaval
ken ik alquote:
Heb ik alquote:
Voor zaad moet je bij de tank zijn!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
Miranda needs Bird Seed for Ruth's pigeons!
slaap lekkerquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Voor zaad moet je bij de tank zijn!
Dat is oldskool carnavalsmuziek.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:48 schreef Crazy-M het volgende:
en o jah, als carnavalslied kan deze niet ontbreken (spot mij !!!!!! )
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Voor zaad moet je bij de tank zijn!
en ik heb mezelf al minimaal 5 keer in de clip gezienquote:
Ik zal je zo sturen. Wil jij dan terug sturen...? Ik moet namelijk hetzelfde doen/hebbenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
Miranda needs Bird Seed for Ruth's pigeons!
Nee hoor: http://games.fok.nl/review/394221/1/1/100/singularity.htmlquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:37 schreef Crazy-M het volgende:
Pheno, als game redacteur shizzle ... heb je wel eens Singularity gespeeld of er nieuws over gehoord?
Gaaf spel, maar volgens mij totaal op fok gemist
is goed ik moet er nog 3quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zal je zo sturen. Wil jij dan terug sturen...? Ik moet namelijk hetzelfde doen/hebben
ff lezenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee hoor: http://games.fok.nl/review/394221/1/1/100/singularity.html
Ik heb het zelf niet gespeeld. Niet mijn spel. Volgende week naar Mortal Kombat, de producer weer eens een hand geven en het uiteindelijke spel spelenquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:00 schreef iBenny het volgende:
c_a, hoe geef ik dat zaad eigenlijk?
niet doordenken
Daar hoef ik niet voor door te denken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:00 schreef iBenny het volgende:
c_a, hoe geef ik dat zaad eigenlijk?
niet doordenken
mja ik had er niet een beeld van, gedownload en gespeeld.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet gespeeld. Niet mijn spel. Volgende week naar Mortal Kombat, de producer weer eens een hand geven en het uiteindelijke spel spelenEn hopelijk het reviewexemplaar mee kunnen nemen
Jah, maar ga ik nooit heenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:00 schreef JJH het volgende:
Crazy, word er bij jullie ook aan Tonpraten/tonreden gedaan?
Volgens mij had ik er nog een prijsvraag mee gedaan. Xbox 360, dacht ik. Ah wel, was ond die tijd, zal wel terug te zoeken zijn met de zoekfuntie. te lam er voor.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ik had er niet een beeld van, gedownload en gespeeld.
Moet zeggen had wel iets.
Zo knal je mutants neer, dan weer russen, dan zit je weer in 2010 en zo weer in 1955.
Zeker het einde is een apart iets. 3 eindes
1: terug in de tijd en je zelf killen
2: beide personages van de russen killen
3: de professor killen
alle 3 hebben ze een aparte verhaal aan dat deel
erg leuk bedacht en toch goed mee kunnen vermaken al knal ik liever niet op mutants in games
Ik heb het al gevondenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
Benny hier op drukken
[ afbeelding ]
doe mij maar een robot armquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
Benny hier op drukken
[ afbeelding ]
jah, staat wel in de review dat er een prijsvraag wasquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij had ik er nog een prijsvraag mee gedaan. Xbox 360, dacht ik. Ah wel, was ond die tijd, zal wel terug te zoeken zijn met de zoekfuntie. te lam er voor.
lamaquote:
Ik heb alleen de link gezocht, ik ga niet alles nog eens doorlezenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, staat wel in de review dat er een prijsvraag was
Kan hilarisch zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah, maar ga ik nooit heen
vind ik niet zo boeiend.
En op frikandellen lied:
verstuurdquote:
Danku en heb ik gedaanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
verstuurd
en doe jij nog even om zaad vragenDan kan ik het sturen en krijg ik geloof ik ook weer zaad
Als iemand niet weet waar dit over gaat, DAN IS DAT EEN HELE RARE UITSPRAAK! hahahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gelukt!
Crazy wil jij mij ook zaad geven?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Als iemand niet weet waar dit over gaat, DAN IS DAT EEN HELE RARE UITSPRAAK! hahaha
je kunt nooit genoeg zaad uitwisselen.quote:
Flink aanstampen!quote:
lig al op bed. Dus lukt nu niet. Morgen vroeg geef ik het aan jequote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gelukt!
Crazy wil jij mij ook zaad geven?
quote:
lekkere ochtendzaadquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lig al op bed. Dus lukt nu niet. Morgen vroeg geef ik het aan je
Welterusten en niet te veel van het zaad snoepen morgenochtend!quote:
Welterusten craaaazzzyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:
Gelijk heb je.quote:Op woensdag 2 maart 2011 05:25 schreef Crazy-M het volgende:
mensen die mij na 23:00 bellen + nummerherkenning aan hebben staan, en die ik niet ken ....
die kunnen om 5:00 smorgens een sms verwachten
quote:Op woensdag 2 maart 2011 05:25 schreef Pheno het volgende:
Nog zeventien en dan zijn mijn werkdagen op
Yup, een maand laterquote:Op woensdag 2 maart 2011 05:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
krijg je dan weer nieuwe dagen van een ander bedrijf ?
Nijsquote:
Niet echt neequote:Op woensdag 2 maart 2011 06:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nijs
huidige job beviel niet meer ?
whehehe okquote:
Je hebt je zaadquote:
is goedquote:
quote:
Je bent te laat... die grappen zijn al gemaaktquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:05 schreef crv het volgende:
[..]
Kan je dat niet wat genuanceerder zeggen tegen een dame
story of my lifequote:Op woensdag 2 maart 2011 09:06 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen crv
[..]
Je bent te laat... die grappen zijn al gemaakt
Dat weet ik toch... ik help je ff herinnerenquote:
neuh,quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:05 schreef crv het volgende:
[..]
Kan je dat niet wat genuanceerder zeggen tegen een dame
Lutte me tutquote:
ikke ookquote:
Bam!quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ikke ook
morge de kroeg versieren en vrijdag: JETZ GEHT LOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Nopequote:Op woensdag 2 maart 2011 09:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bam!
Ik begin zondag pas, vrijdag is het hier Vudel maar ik ben te jong enzo. Maar zondag optocht enzo.
Sta je nog ergens op de wagen?
Das ook leuk, en een stuk minder koud!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nope
sterker nog, tijdens de optocht gaan wij bij 2 verenigingen op bezoek
dus zie dit jaar niks van de optocht. maar niet erg, kan ik lekker feesten in de kroeg
yepquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Das ook leuk, en een stuk minder koud!!
Jij bent de hele carnaval in pak?
Inderdaadquote:
en hoe ga jij ?quote:
o gaaf, waar kun je zon pak kopen ?quote:
In elke blokker of marskramer kan je een emmer kopen, dus zo moeilijk is het niet, om je als benny te verkledenquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o gaaf, waar kun je zon pak kopen ?
haha okquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In elke blokker of marskramer kan je een emmer kopen, dus zo moeilijk is het niet, om je als benny te verkleden
hihi.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In elke blokker of marskramer kan je een emmer kopen, dus zo moeilijk is het niet, om je als benny te verkleden
quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |