Van mijn schoonzus leven alle oma's nog en 1 opa. Die hebben dus gewoon achterkleinkinderen meegemaaktquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn oma's en opa's zijn er ook niet meer. Maar heb wel een lieve oma er bij gekregen, die van rob
Kachel aan, het is bijjjjna voorjaar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:17 schreef Kally het volgende:
[klaagmodus aan] Wat is het koud, en ik ben die kou zat[klaagmodus uit]
Ja inderdaad. Het is wel eens beter weer geweest op 1 maart. Maar als het over 2 weken maar lekker weer is, vind ik alles bestquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:17 schreef Kally het volgende:
[klaagmodus aan] Wat is het koud, en ik ben die kou zat[klaagmodus uit]
Ja ik ben vol goede hoop, maar al sinds november kouquote:
Hey jijquote:
Nog even lief, wanneer moet je nou, deze week of volgende?quote:
Ja, bijholte ontsteking, ik heb nu een kuur voor een week...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:21 schreef Kally het volgende:
Hoe is het Symph, al naar de dokter geweest?
asjemenou ?quote:
Oeh beterschap en sterktequote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, bijholte ontsteking, ik heb nu een kuur voor een week...
Het voelt ook niet echt fijn
Nee dat snap ik, dat is ook vreselijk pijnlijk, moet je het hebben in combi met keel- en voorhoofdholteontsteking, das fijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, bijholte ontsteking, ik heb nu een kuur voor een week...
Het voelt ook niet echt fijn
het is in ieder geval beter als kiespijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, dat is ook vreselijk pijnlijk, moet je het hebben in combi met keel- en voorhoofdholteontsteking, das fijn
Alles smaakte naar karton toen
Ik ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is in ieder geval beter als kiespijn
dat vind ik echt verschrikkelijk
Ik zou zowat zeggen, hou dat twee weken vast, dat wil ik meemaken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja zoiets
en ik lach nu als Jerney Kaagman
ze moeten je wel hebben hè?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vorig jaar had ik kaakontsteking en dat was ook geen pretje
Die heb ik nog niet meegemaakt (afklopt)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vorig jaar had ik kaakontsteking en dat was ook geen pretje
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou zowat zeggen, hou dat twee weken vast, dat wil ik meemaken.![]()
ik mankeer eigenlijk nooit wat maar als ik wat heb is het dergelijke ongeinquote:
Ik ben ook niet vaak ziek, en als ik dan ziek ben kom ik meestal niet verder dan griep ofzo. Ik heb best mazzel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik mankeer eigenlijk nooit wat maar als ik wat heb is het dergelijke ongein
Vrijdagquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Nog even lief, wanneer moet je nou, deze week of volgende?
Ik kwakkel meestal maanden door want het zet nooit echt doorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben ook niet vaak ziek, en als ik dan ziek ben kom ik meestal niet verder dan griep ofzo. Ik heb best mazzel.
Ik ga duimen voor jequote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Vrijdag
Hoop dat ik snel terecht kan!
Kijk mijn postquote:
ik ga er in ieder geval op tijd in vandaag...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kwakkel meestal maanden door want het zet nooit echt door
Verstandigquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga er in ieder geval op tijd in vandaag...
Morgen een lange cursusdag en ik wil me wel een beetje goed voelen...
Ik moet opeens aan een wedstijd van ajax denken van jaaaren geleden, volgens mij was het nog in het olympisch. Ik zal ff zoeken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:31 schreef Symphonic het volgende:
Voetballen in de regen
en dan zeuren wij over een buitje
Klinkt als een goed plan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga er in ieder geval op tijd in vandaag...
Morgen een lange cursusdag en ik wil me wel een beetje goed voelen...
Yup... 1x dusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus dan kan iemand anders ook gratis voor 2 personen boeken?
18:45quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
met werk enzo
Hoelaat begint het?
Dat kloptquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:07 schreef JJH het volgende:
Ik zie trouwens bij alle kaarten een prijs van 15,- staan?
Zie editquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:08 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan? Als je verder gaat en boekt zijn ze gratis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |