Voor zaad moet je bij de tank zijn!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
Miranda needs Bird Seed for Ruth's pigeons!
slaap lekkerquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Voor zaad moet je bij de tank zijn!
Dat is oldskool carnavalsmuziek.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:48 schreef Crazy-M het volgende:
en o jah, als carnavalslied kan deze niet ontbreken (spot mij !!!!!! )
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Voor zaad moet je bij de tank zijn!
en ik heb mezelf al minimaal 5 keer in de clip gezienquote:
Ik zal je zo sturen. Wil jij dan terug sturen...? Ik moet namelijk hetzelfde doen/hebbenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
Miranda needs Bird Seed for Ruth's pigeons!
Nee hoor: http://games.fok.nl/review/394221/1/1/100/singularity.htmlquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:37 schreef Crazy-M het volgende:
Pheno, als game redacteur shizzle ... heb je wel eens Singularity gespeeld of er nieuws over gehoord?
Gaaf spel, maar volgens mij totaal op fok gemist
is goed ik moet er nog 3quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zal je zo sturen. Wil jij dan terug sturen...? Ik moet namelijk hetzelfde doen/hebben
ff lezenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee hoor: http://games.fok.nl/review/394221/1/1/100/singularity.html
Ik heb het zelf niet gespeeld. Niet mijn spel. Volgende week naar Mortal Kombat, de producer weer eens een hand geven en het uiteindelijke spel spelenquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:00 schreef iBenny het volgende:
c_a, hoe geef ik dat zaad eigenlijk?
niet doordenken
Daar hoef ik niet voor door te denken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:00 schreef iBenny het volgende:
c_a, hoe geef ik dat zaad eigenlijk?
niet doordenken
mja ik had er niet een beeld van, gedownload en gespeeld.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet gespeeld. Niet mijn spel. Volgende week naar Mortal Kombat, de producer weer eens een hand geven en het uiteindelijke spel spelenEn hopelijk het reviewexemplaar mee kunnen nemen
Jah, maar ga ik nooit heenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:00 schreef JJH het volgende:
Crazy, word er bij jullie ook aan Tonpraten/tonreden gedaan?
Volgens mij had ik er nog een prijsvraag mee gedaan. Xbox 360, dacht ik. Ah wel, was ond die tijd, zal wel terug te zoeken zijn met de zoekfuntie. te lam er voor.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ik had er niet een beeld van, gedownload en gespeeld.
Moet zeggen had wel iets.
Zo knal je mutants neer, dan weer russen, dan zit je weer in 2010 en zo weer in 1955.
Zeker het einde is een apart iets. 3 eindes
1: terug in de tijd en je zelf killen
2: beide personages van de russen killen
3: de professor killen
alle 3 hebben ze een aparte verhaal aan dat deel
erg leuk bedacht en toch goed mee kunnen vermaken al knal ik liever niet op mutants in games
Ik heb het al gevondenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
Benny hier op drukken
[ afbeelding ]
doe mij maar een robot armquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
Benny hier op drukken
[ afbeelding ]
jah, staat wel in de review dat er een prijsvraag wasquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij had ik er nog een prijsvraag mee gedaan. Xbox 360, dacht ik. Ah wel, was ond die tijd, zal wel terug te zoeken zijn met de zoekfuntie. te lam er voor.
lamaquote:
Ik heb alleen de link gezocht, ik ga niet alles nog eens doorlezenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, staat wel in de review dat er een prijsvraag was
Kan hilarisch zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah, maar ga ik nooit heen
vind ik niet zo boeiend.
En op frikandellen lied:
verstuurdquote:
Danku en heb ik gedaanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
verstuurd
en doe jij nog even om zaad vragenDan kan ik het sturen en krijg ik geloof ik ook weer zaad
Als iemand niet weet waar dit over gaat, DAN IS DAT EEN HELE RARE UITSPRAAK! hahahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gelukt!
Crazy wil jij mij ook zaad geven?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Als iemand niet weet waar dit over gaat, DAN IS DAT EEN HELE RARE UITSPRAAK! hahaha
je kunt nooit genoeg zaad uitwisselen.quote:
Flink aanstampen!quote:
lig al op bed. Dus lukt nu niet. Morgen vroeg geef ik het aan jequote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gelukt!
Crazy wil jij mij ook zaad geven?
quote:
lekkere ochtendzaadquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lig al op bed. Dus lukt nu niet. Morgen vroeg geef ik het aan je
Welterusten en niet te veel van het zaad snoepen morgenochtend!quote:
Welterusten craaaazzzyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:
Gelijk heb je.quote:Op woensdag 2 maart 2011 05:25 schreef Crazy-M het volgende:
mensen die mij na 23:00 bellen + nummerherkenning aan hebben staan, en die ik niet ken ....
die kunnen om 5:00 smorgens een sms verwachten
quote:Op woensdag 2 maart 2011 05:25 schreef Pheno het volgende:
Nog zeventien en dan zijn mijn werkdagen op
Yup, een maand laterquote:Op woensdag 2 maart 2011 05:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
krijg je dan weer nieuwe dagen van een ander bedrijf ?
Nijsquote:
Niet echt neequote:Op woensdag 2 maart 2011 06:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nijs
huidige job beviel niet meer ?
whehehe okquote:
Je hebt je zaadquote:
is goedquote:
quote:
Je bent te laat... die grappen zijn al gemaaktquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:05 schreef crv het volgende:
[..]
Kan je dat niet wat genuanceerder zeggen tegen een dame
story of my lifequote:Op woensdag 2 maart 2011 09:06 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen crv
[..]
Je bent te laat... die grappen zijn al gemaakt
Dat weet ik toch... ik help je ff herinnerenquote:
neuh,quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:05 schreef crv het volgende:
[..]
Kan je dat niet wat genuanceerder zeggen tegen een dame
Lutte me tutquote:
ikke ookquote:
Bam!quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ikke ook
morge de kroeg versieren en vrijdag: JETZ GEHT LOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Nopequote:Op woensdag 2 maart 2011 09:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bam!
Ik begin zondag pas, vrijdag is het hier Vudel maar ik ben te jong enzo. Maar zondag optocht enzo.
Sta je nog ergens op de wagen?
Das ook leuk, en een stuk minder koud!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nope
sterker nog, tijdens de optocht gaan wij bij 2 verenigingen op bezoek
dus zie dit jaar niks van de optocht. maar niet erg, kan ik lekker feesten in de kroeg
yepquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Das ook leuk, en een stuk minder koud!!
Jij bent de hele carnaval in pak?
Inderdaadquote:
en hoe ga jij ?quote:
o gaaf, waar kun je zon pak kopen ?quote:
In elke blokker of marskramer kan je een emmer kopen, dus zo moeilijk is het niet, om je als benny te verkledenquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o gaaf, waar kun je zon pak kopen ?
haha okquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In elke blokker of marskramer kan je een emmer kopen, dus zo moeilijk is het niet, om je als benny te verkleden
hihi.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In elke blokker of marskramer kan je een emmer kopen, dus zo moeilijk is het niet, om je als benny te verkleden
quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |