Sharon natuurlijk!!!!!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:06 schreef versabommie het volgende:
Ik ga ff een pollie maken in een ander topic, maar je mag hier ook klikken heur ;
Poll: Welke vrouw zou er nu bij jou uitvliegen?
• Aafke
• Joanna
• Laura
• Monique
• Sharon
• Sofia
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Moquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:07 schreef versabommie het volgende:
Ohwja, mijn polletje :
• Aafke
• Joanna
• Laura
• Monique
• Sharon
• Sofia
Tussenstand:
[ afbeelding ]
En IBenny is een sofia-basher!
Ik heb Joanna gestemdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:07 schreef versabommie het volgende:
Ohwja, mijn polletje :
• Aafke
• Joanna
• Laura
• Monique
• Sharon
• Sofia
Tussenstand:
[ afbeelding ]
En IBenny is een sofia-basher!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:09 schreef Stranger het volgende:
[..]
Zeker.
Ze heeft lelijke tieten en jankt veel.
Welke van de twee?quote:
Schijtirritant hoe ze zichzelf alsmaar Mootje blijft noemen, ook het infantiele gezever hangt me echt de strot uit. Mens je bent 31, gedraag je er toch eens naar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:10 schreef Anneloortje het volgende:
Ik heb op Mootje gestemd, puur vanwege dr stem en vanwege Maik in de poen. Das gewoon smerig.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:10 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Linker![]()
Als je Joanna naast je in bed vind mag je jezelf wel een schouderklop geven
Wat moet ik met zo'n vlek in bedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:10 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Linker![]()
Als je Joanna naast je in bed vind mag je jezelf wel een schouderklop geven
Ja ze is hoogbegaafd hoooor. Dan is dat toch logischquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Dus Mo zit nu dus in de "iklulgezelligachterzijnrugom"-fase en gaat vervolgens bij Maik op schoot zitten
Of velvet, daar zat de toyboy van Bowien uit GTST Charlie Luske inquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:12 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
zorgen dat ze nog meer wit in haar gezicht krijgt![]()
Maar dat staat niet in de TT hequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:12 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Of velvet, daar zat de toyboy van Bowien uit GTST Charlie Luske in
Dat ging te ver?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:12 schreef versabommie het volgende:
[..].. en ineens besef je.. verdomd ik zit op FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:13 schreef Tamaartje het volgende:
Ik denk dat het niet echt spannend wordt vanavond.. dus ik ga maar eens sociaal doen
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:13 schreef waxmask het volgende:
En Guido....Is ziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Guido....Nee hoor, hij ligt op de bankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
+1quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:14 schreef beequeen het volgende:
Sofia en die relnicht fluisteren. Sanctie.
Jullie zijn L&G ?quote:
oi... die ligt toch niet zoveel .. da's ff mis gokkenquote:
Nope, hij ligt op zijn bed te rotten en doet alsof hij ziek is.quote:
Tssk 2 uur geleden vertelde ze nog dat ze vandaag der kut had geschoren op de wc.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:16 schreef sjampoeh het volgende:
Wat heeft Aafke vies haar op dr hoofd ?(elders weet ik niet, maar gok dat het niet heul fris is, douchen met bikini an)
En Guido....Begreep ik nou goed dat ie ziek is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoė: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Neuh, eerder dat FOK bestaat uit een groepje relnichten die elkaar maar al te graag afzeiken en in de maling nemenquote:
Ging over Mo, dat Servio haar had gevraagd hoeveel ze ervoor kreeg om relatie met Maik te faken enzo.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:14 schreef beequeen het volgende:
Sofia en die relnicht fluisteren. Sanctie.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
Showmasters, master of show, op tv of radio
Kutventje heeft heimwee en verveelt zich...doe dan wat homo.....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Begreep ik nou goed dat ie ziek is?
met scheren alleen ben je nog niet schoon hoor..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:16 schreef Stranger het volgende:
[..]
Tssk 2 uur geleden vertelde ze nog dat ze vandaag der kut had geschoren op de wc.
Haar woorden, niet die van mij
T ging toch over haar haarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
met scheren alleen ben je nog niet schoon hoor..
Bedankt voor de infoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:16 schreef Stranger het volgende:
[..]
Tssk 2 uur geleden vertelde ze nog dat ze vandaag der kut had geschoren op de wc.
Haar woorden, niet die van mij
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:16 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Neuh, eerder dat FOK bestaat uit een groepje relnichten positivos die elkaar maar al te graag afzeiken ophalen en in de maling vertrouwen nemen
Omgekeerde hippie-bijeenkomst
niet schoon wel fris...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
met scheren alleen ben je nog niet schoon hoor..
Dat was nog eens een mooi geheim geweest.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
Servia vraagt aan Mo, ben je slachtoffer geweest van een loverboy
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
ikke ook ziek......quote:
Ze is wel een slachtoffer van die fakking geile driften van haar ouders.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:19 schreef TheVulture het volgende:
"Ben je slachtoffer geweest van een loverboy?"
Mo komt uit het dorp waar een homo een attractie is blijkbaar.... die loverboys doen daar pas over 50 jaar hun intrede
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:19 schreef WebAddict het volgende:
Laura heeft in de gaten dat Guido het opgeeft, vind je 't gek met zo'n saaie snol naast je..
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Mo komt uit het dorp waar een homo een attractie is blijkbaar.... die loverboys doen daar pas over 50 jaar hun intrede
Limburg!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Ben het wel met hem eens, halve huis weet/vermoed het geheim allang. Hoop niet dat ie opgeeft.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:20 schreef Coos het volgende:
Zijn ze al lam of moet ik over een paar uur terugkomen?
Drank is op, dus lammer dan dit wordt het niet...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:20 schreef Coos het volgende:
En ik van jullie allemaal!quote:
Blijf maar een paar uur, en verblijd mequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:20 schreef Coos het volgende:
Oh gaat ie weer ja, die calimero?quote:
Alex zijn geheim lag er gelukkig niet zo dik op qua hints he?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:20 schreef Urb het volgende:
[..]
Ben het wel met hem eens, halve huis weet/vermoed het geheim allang. Hoop niet dat ie opgeeft.
de drank is op dus dat gaat hem niet wordenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:20 schreef Coos het volgende:
Die van Alex, Sharon en L&G zijn bijna uitgespeld door de redactie, erg jammer.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Alex zijn geheim lag er gelukkig niet zo dik op qua hints he?
Hey, als iemand een calimero is én een jankzak dan is het Mootje wel. Heck, die noemt zichzelf constant exact zo: Mootje.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh gaat ie weer ja, die calimero?
Hij heeft goddomme de helft van de tevoren al kunnen lezen, die jankzak.
Ik verblijd toch liever mezelf met leuke streams.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Blijf maar een paar uur, en verblijd me
Ik hoop dat er op de knop wordt gedruktquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:23 schreef jesje1982 het volgende:
Het geheim van mo: ze was getrouwd met een homo...aldus Sofie
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:23 schreef jesje1982 het volgende:
En toen zei de vriendin van Sofia... Ze valt op homo's, ze viel ook al op mijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:23 schreef jesje1982 het volgende:
Mo is ook een jankzak.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:22 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hey, als iemand een calimero is én een jankzak dan is het Mootje wel. Heck, die noemt zichzelf constant exact zo: Mootje.![]()
Guidson![]()
![]()
gaat echt niet gebeurenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:20 schreef NotYou het volgende:
Guidson moet Laura gewoon bangen. En uit jaloezie Alex terroriseren.
En het erge is dat ie van de twee nog het meest energiek isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:23 schreef Flow3r het volgende:
zelfs prįten doet Guido zonder energie, boringgg
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:24 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
En toen zei de vriendin van Sofia... Ze valt op homo's, ze viel ook al op mij
ja echtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:24 schreef Stranger het volgende:
[..]
En het erge is dat ie van de twee nog het meest energiek is
Ja want ze is bang van hem zegt iequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:24 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
en daarom heeft ze hem genomineerd
waaromquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:25 schreef wieweetwatt het volgende:
Zullen we voor de verandering proberen alleen maar positief te zijn nu? Ja?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:20 schreef Coos het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:26 schreef versabommie het volgende:
Hatsjiekiedee.. Servio gaat het over gerard en een poepberoep hebben
Ik ben het eensch! 24 uur positief! En dan krijgen we als we het goed doen van i-Benny een hint Of Gert OF Pietje het vrouwtje is in hun relatie!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:25 schreef wieweetwatt het volgende:
neuhquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:26 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Gewoonbrengt ons in een andere dimensie
Hij hoeft niet te nomineren want dan zit ie al thuisquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:27 schreef jesje1982 het volgende:
Servio krijgt het niet over zn hart om Mo nu te nomineren, want dan lijkt het net of hij het er vond dat zij hem genomineerd heeft
Ik dacht meer 5 minuten... om te beginnenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben het eensch! 24 uur positief! En dan krijgen we als we het goed doet van i-Benny een hint Of Gert OF Pietje het vrouwtje is in hun relatie!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:27 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Hij hoeft niet te nomineren want dan zit ie al thuis
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:27 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Hij hoeft niet te nomineren want dan zit ie al thuis
24 uur is idd wel een beetje langquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:27 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik dacht meer 5 minuten... om te beginnen
Ik ben altijd positiefquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:25 schreef wieweetwatt het volgende:
Hij moest es weten, Mo heeft hem genomineerd omdat ze bang dat hij haar de volgende keer nomineerd ( terwijl ze hem verteld heeft dat ze hem koos omdat ze dacht dat niemand anders dat deedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:27 schreef jesje1982 het volgende:
Servio krijgt het niet over zn hart om Mo nu te nomineren, want dan lijkt het net of hij het er vond dat zij hem genomineerd heeft
tot 0:00 dan? Of tot bbq terugkomt?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:27 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik dacht meer 5 minuten... om te beginnen
sorry maar zolang servia er nog inzit kan ik niet positief zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:26 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Gewoonbrengt ons in een andere dimensie
Mag ik em slaan..pls pls...mag ik?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:28 schreef beequeen het volgende:
Guido blijft maar klagen over de onmogelijke missie/geheim. Wat een jankzak.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sorry maar zolang servia er nog inzit kan ik niet positief zijn
Ik heb de stream afgezet, niet dat servio en sofie boeiend is maar naar L&G kan ik echter niet meer luisterenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:28 schreef beequeen het volgende:
Guido blijft maar klagen over de onmogelijke missie/geheim. Wat een jankzak.
Heb je toevallig ook de nominaties + motivaties opgenomen of is dat ergens op het forum te lezen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:28 schreef Flashbox het volgende:
Voor wie de uitzending niet gekeken heeft.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:28 schreef RethXoth het volgende:
IK HOU VAN JULLIE ALLEMAAL! DAT JULLIE HET EVEN WETEN!![]()
We zijn het eens!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:28 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik ben altijd positief
Ik luister ook alleen maar naar de streams van mensen in het huis die ik wel mag.
Alleen zonde dat ze niet altijd Sharon, Philip, Aafke of Joanna in beeld hebben
Als ze dat achter nu wel doen, weten ze ondertussen dat Laura wel passoa en malibu drinktquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:29 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Ik heb de stream afgezet, niet dat servio en sofie boeiend is maar naar L&G kan ik echter niet meer luisteren
iddquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:30 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Als ze dat achter nu wel doen, weten ze ondertussen dat Laura wel passoa en malibu drinktHinthinthint
Servio moet je dan gewoon blocken, voor de restquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sorry maar zolang servia er nog inzit kan ik niet positief zijn
Be my guest.quote:
Naast Guido of in het spel?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:30 schreef Mylene het volgende:
Laura: "Ik snap niet waarom ik hier in godsnaam zit".
Ik zeg gooi er een fles of wat in wellicht wordt het dan nog watquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:30 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Als ze dat achter nu wel doen, weten ze ondertussen dat Laura wel passoa en malibu drinktHinthinthint
Waarom mag je Sharon niet? Ik vond dat ze haar missie goed deed, haar verhalen zijn best leuk, en ik vind haar persoonlijk het meest aantrekkelijk van dat hele huis.quote:
Ik ben er ook wel van overtuigt dat ze andere ideeėn hadden over het spel dan er tot nu toe gedaan wordt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:30 schreef Mylene het volgende:
Dan moet ik even kijken of dat er op staat.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:29 schreef Stranger het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook de nominaties + motivaties opgenomen of is dat ergens op het forum te lezen?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Be my guest.![]()
Ik ben er weg van, fijne avond allemaal.
Dat is een enorme goede vraag van laura!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:30 schreef Mylene het volgende:
Begint ze eindelijk een beetje slimmer te wordenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat is een enorme goede vraag van laura!
Beste vraag, en dat ze maar meteen een conclusie verbindt aan haar antwoord...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat is een enorme goede vraag van laura!
Dat mag maar hoezo is toch niet op de streams, ze zitten weer lekker dubbel te streamen waarom niet 4 verschillenden !quote:
Ze dacht dat ze daar 13 weken geheel ongevaarlijke streams mocht maken waar ze netjes gekleed een boekje mocht lezen aan het zwembad en soms educatieve discussies mocht houden?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:31 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel van overtuigt dat ze andere ideeėn hadden over het spel dan er tot nu toe gedaan wordt.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Be my guest.![]()
Ik ben er weg van, fijne avond allemaal.
Eerlijk: Ik ken Sharon niet zo, ik zie haar niet echt. Vanmiddag heb ik niet kunnen zien dus daar kan ik niet over oordelen. Ik vind haar niet aantrekkelijk maar smaken verschillenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:31 schreef Stranger het volgende:
[..]
Waarom mag je Sharon niet? Ik vond dat ze haar missie goed deed, haar verhalen zijn best leuk, en ik vind haar persoonlijk het meest aantrekkelijk van dat hele huis.
Zo lang ze maar niet schreeuwt
En daarom voelt ie zich zooquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:33 schreef WebAddict het volgende:
Oke, nu weet ik het zeker.
Guido wilt Laura gewoon
Keb het niet alleen over Laura, ik denk dat de meeste wel het idee hebben gehad dat er meer actie zou zijn, meer spanning, meer zoektochten, meer opdrachten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze dacht dat ze daar 13 weken geheel ongevaarlijke streams mocht maken waar ze netjes gekleed een boekje mocht lezen aan het zwembad en soms educatieve discussies mocht houden?
Hij weet wss dat Laura weet dat het niks word tussen hem, daarom.quote:
Het is nog maar het begin alles komt goed strakkies als het spel vordertquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:34 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Keb het niet alleen over Laura, ik denk dat de meeste wel het idee hebben gehad dat er meer actie zou zijn, meer spanning, meer zoektochten, meer opdrachten.
Ik vind dat de regie ze allemaal erg aan hun lot overlaten
Die zoektochten zijn er welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:34 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Keb het niet alleen over Laura, ik denk dat de meeste wel het idee hebben gehad dat er meer actie zou zijn, meer spanning, meer zoektochten, meer opdrachten.
Ik vind dat de regie ze allemaal erg aan hun lot overlaten
Als alle geheimen bekend zijn? Dan wordt het spannend door de missies?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:35 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Het is nog maar het begin alles komt goed strakkies als het spel vordert
Ha! Maik gaat een Mootje pullen op... Mootje!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |