Ik heb de stream afgezet, niet dat servio en sofie boeiend is maar naar L&G kan ik echter niet meer luisterenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:28 schreef beequeen het volgende:
Guido blijft maar klagen over de onmogelijke missie/geheim. Wat een jankzak.
Heb je toevallig ook de nominaties + motivaties opgenomen of is dat ergens op het forum te lezen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:28 schreef Flashbox het volgende:
Voor wie de uitzending niet gekeken heeft.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:28 schreef RethXoth het volgende:
IK HOU VAN JULLIE ALLEMAAL! DAT JULLIE HET EVEN WETEN!![]()
We zijn het eens!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:28 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik ben altijd positief
Ik luister ook alleen maar naar de streams van mensen in het huis die ik wel mag.
Alleen zonde dat ze niet altijd Sharon, Philip, Aafke of Joanna in beeld hebben
Als ze dat achter nu wel doen, weten ze ondertussen dat Laura wel passoa en malibu drinktquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:29 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Ik heb de stream afgezet, niet dat servio en sofie boeiend is maar naar L&G kan ik echter niet meer luisteren
iddquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:30 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Als ze dat achter nu wel doen, weten ze ondertussen dat Laura wel passoa en malibu drinktHinthinthint
Servio moet je dan gewoon blocken, voor de restquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sorry maar zolang servia er nog inzit kan ik niet positief zijn
Be my guest.quote:
Naast Guido of in het spel?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:30 schreef Mylene het volgende:
Laura: "Ik snap niet waarom ik hier in godsnaam zit".
Ik zeg gooi er een fles of wat in wellicht wordt het dan nog watquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:30 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Als ze dat achter nu wel doen, weten ze ondertussen dat Laura wel passoa en malibu drinktHinthinthint
Waarom mag je Sharon niet? Ik vond dat ze haar missie goed deed, haar verhalen zijn best leuk, en ik vind haar persoonlijk het meest aantrekkelijk van dat hele huis.quote:
Ik ben er ook wel van overtuigt dat ze andere ideeën hadden over het spel dan er tot nu toe gedaan wordt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:30 schreef Mylene het volgende:
Dan moet ik even kijken of dat er op staat.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:29 schreef Stranger het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook de nominaties + motivaties opgenomen of is dat ergens op het forum te lezen?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Be my guest.![]()
Ik ben er weg van, fijne avond allemaal.
Dat is een enorme goede vraag van laura!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:30 schreef Mylene het volgende:
Begint ze eindelijk een beetje slimmer te wordenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat is een enorme goede vraag van laura!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |