Ik ben het eensch! 24 uur positief! En dan krijgen we als we het goed doen van i-Benny een hint Of Gert OF Pietje het vrouwtje is in hun relatie!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:25 schreef wieweetwatt het volgende:
Zullen we voor de verandering proberen alleen maar positief te zijn nu? Ja?
neuhquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:26 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Gewoonbrengt ons in een andere dimensie
Hij hoeft niet te nomineren want dan zit ie al thuisquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:27 schreef jesje1982 het volgende:
Servio krijgt het niet over zn hart om Mo nu te nomineren, want dan lijkt het net of hij het er vond dat zij hem genomineerd heeft
Ik dacht meer 5 minuten... om te beginnenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben het eensch! 24 uur positief! En dan krijgen we als we het goed doet van i-Benny een hint Of Gert OF Pietje het vrouwtje is in hun relatie!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:27 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Hij hoeft niet te nomineren want dan zit ie al thuis
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:27 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Hij hoeft niet te nomineren want dan zit ie al thuis
24 uur is idd wel een beetje langquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:27 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik dacht meer 5 minuten... om te beginnen
Ik ben altijd positiefquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:25 schreef wieweetwatt het volgende:
Zullen we voor de verandering proberen alleen maar positief te zijn nu? Ja?
Hij moest es weten, Mo heeft hem genomineerd omdat ze bang dat hij haar de volgende keer nomineerd ( terwijl ze hem verteld heeft dat ze hem koos omdat ze dacht dat niemand anders dat deedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:27 schreef jesje1982 het volgende:
Servio krijgt het niet over zn hart om Mo nu te nomineren, want dan lijkt het net of hij het er vond dat zij hem genomineerd heeft
tot 0:00 dan? Of tot bbq terugkomt?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:27 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik dacht meer 5 minuten... om te beginnen
sorry maar zolang servia er nog inzit kan ik niet positief zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:26 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Gewoonbrengt ons in een andere dimensie
Mag ik em slaan..pls pls...mag ik?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:28 schreef beequeen het volgende:
Guido blijft maar klagen over de onmogelijke missie/geheim. Wat een jankzak.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sorry maar zolang servia er nog inzit kan ik niet positief zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |