quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:19 schreef TheVulture het volgende:
"Ben je slachtoffer geweest van een loverboy?"
Mo komt uit het dorp waar een homo een attractie is blijkbaar.... die loverboys doen daar pas over 50 jaar hun intrede
Limburg!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:19 schreef TheVulture het volgende:
"Ben je slachtoffer geweest van een loverboy?"
Mo komt uit het dorp waar een homo een attractie is blijkbaar.... die loverboys doen daar pas over 50 jaar hun intrede
Ben het wel met hem eens, halve huis weet/vermoed het geheim allang. Hoop niet dat ie opgeeft.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:20 schreef Coos het volgende:
Zijn ze al lam of moet ik over een paar uur terugkomen?
Drank is op, dus lammer dan dit wordt het niet...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:20 schreef Coos het volgende:
En ik van jullie allemaal!quote:
Blijf maar een paar uur, en verblijd mequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:20 schreef Coos het volgende:
Oh gaat ie weer ja, die calimero?quote:
Alex zijn geheim lag er gelukkig niet zo dik op qua hints he?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:20 schreef Urb het volgende:
[..]
Ben het wel met hem eens, halve huis weet/vermoed het geheim allang. Hoop niet dat ie opgeeft.
de drank is op dus dat gaat hem niet wordenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:20 schreef Coos het volgende:
Die van Alex, Sharon en L&G zijn bijna uitgespeld door de redactie, erg jammer.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Alex zijn geheim lag er gelukkig niet zo dik op qua hints he?
Hey, als iemand een calimero is én een jankzak dan is het Mootje wel. Heck, die noemt zichzelf constant exact zo: Mootje.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh gaat ie weer ja, die calimero?
Hij heeft goddomme de helft van de tevoren al kunnen lezen, die jankzak.
Ik verblijd toch liever mezelf met leuke streams.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Blijf maar een paar uur, en verblijd me
Ik hoop dat er op de knop wordt gedruktquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:23 schreef jesje1982 het volgende:
Het geheim van mo: ze was getrouwd met een homo...aldus Sofie
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:23 schreef jesje1982 het volgende:
En toen zei de vriendin van Sofia... Ze valt op homo's, ze viel ook al op mijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:23 schreef jesje1982 het volgende:
Mo is ook een jankzak.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:22 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hey, als iemand een calimero is én een jankzak dan is het Mootje wel. Heck, die noemt zichzelf constant exact zo: Mootje.![]()
Guidson![]()
![]()
gaat echt niet gebeurenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:20 schreef NotYou het volgende:
Guidson moet Laura gewoon bangen. En uit jaloezie Alex terroriseren.
En het erge is dat ie van de twee nog het meest energiek isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:23 schreef Flow3r het volgende:
zelfs práten doet Guido zonder energie, boringgg
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:24 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
En toen zei de vriendin van Sofia... Ze valt op homo's, ze viel ook al op mij
ja echtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:24 schreef Stranger het volgende:
[..]
En het erge is dat ie van de twee nog het meest energiek is
Ja want ze is bang van hem zegt iequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:24 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
en daarom heeft ze hem genomineerd
waaromquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:25 schreef wieweetwatt het volgende:
Zullen we voor de verandering proberen alleen maar positief te zijn nu? Ja?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:20 schreef Coos het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:26 schreef versabommie het volgende:
Hatsjiekiedee.. Servio gaat het over gerard en een poepberoep hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |