quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:13 schreef Tamaartje het volgende:
Ik denk dat het niet echt spannend wordt vanavond.. dus ik ga maar eens sociaal doen
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:13 schreef waxmask het volgende:
En Guido....Is ziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Guido....Nee hoor, hij ligt op de bankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
+1quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:14 schreef beequeen het volgende:
Sofia en die relnicht fluisteren. Sanctie.
Jullie zijn L&G ?quote:
oi... die ligt toch niet zoveel .. da's ff mis gokkenquote:
Nope, hij ligt op zijn bed te rotten en doet alsof hij ziek is.quote:
Tssk 2 uur geleden vertelde ze nog dat ze vandaag der kut had geschoren op de wc.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:16 schreef sjampoeh het volgende:
Wat heeft Aafke vies haar op dr hoofd ?(elders weet ik niet, maar gok dat het niet heul fris is, douchen met bikini an)
En Guido....Begreep ik nou goed dat ie ziek is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Neuh, eerder dat FOK bestaat uit een groepje relnichten die elkaar maar al te graag afzeiken en in de maling nemenquote:
Ging over Mo, dat Servio haar had gevraagd hoeveel ze ervoor kreeg om relatie met Maik te faken enzo.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:14 schreef beequeen het volgende:
Sofia en die relnicht fluisteren. Sanctie.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
Showmasters, master of show, op tv of radio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |