Sharon natuurlijk!!!!!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:06 schreef versabommie het volgende:
Ik ga ff een pollie maken in een ander topic, maar je mag hier ook klikken heur ;
Poll: Welke vrouw zou er nu bij jou uitvliegen?
• Aafke
• Joanna
• Laura
• Monique
• Sharon
• Sofia
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Moquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:07 schreef versabommie het volgende:
Ohwja, mijn polletje :
• Aafke
• Joanna
• Laura
• Monique
• Sharon
• Sofia
Tussenstand:
[ afbeelding ]
En IBenny is een sofia-basher!
Ik heb Joanna gestemdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:07 schreef versabommie het volgende:
Ohwja, mijn polletje :
• Aafke
• Joanna
• Laura
• Monique
• Sharon
• Sofia
Tussenstand:
[ afbeelding ]
En IBenny is een sofia-basher!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:09 schreef Stranger het volgende:
[..]
Zeker.
Ze heeft lelijke tieten en jankt veel.
Welke van de twee?quote:
Schijtirritant hoe ze zichzelf alsmaar Mootje blijft noemen, ook het infantiele gezever hangt me echt de strot uit. Mens je bent 31, gedraag je er toch eens naar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:10 schreef Anneloortje het volgende:
Ik heb op Mootje gestemd, puur vanwege dr stem en vanwege Maik in de poen. Das gewoon smerig.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:10 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Linker![]()
Als je Joanna naast je in bed vind mag je jezelf wel een schouderklop geven
Wat moet ik met zo'n vlek in bedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:10 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Linker![]()
Als je Joanna naast je in bed vind mag je jezelf wel een schouderklop geven
Ja ze is hoogbegaafd hoooor. Dan is dat toch logischquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Dus Mo zit nu dus in de "iklulgezelligachterzijnrugom"-fase en gaat vervolgens bij Maik op schoot zitten
Of velvet, daar zat de toyboy van Bowien uit GTST Charlie Luske inquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:12 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
zorgen dat ze nog meer wit in haar gezicht krijgt![]()
Maar dat staat niet in de TT hequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:12 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Of velvet, daar zat de toyboy van Bowien uit GTST Charlie Luske in
Dat ging te ver?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:12 schreef versabommie het volgende:
[..].. en ineens besef je.. verdomd ik zit op FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:13 schreef Tamaartje het volgende:
Ik denk dat het niet echt spannend wordt vanavond.. dus ik ga maar eens sociaal doen
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:13 schreef waxmask het volgende:
En Guido....Is ziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Guido....Nee hoor, hij ligt op de bankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
+1quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:14 schreef beequeen het volgende:
Sofia en die relnicht fluisteren. Sanctie.
Jullie zijn L&G ?quote:
oi... die ligt toch niet zoveel .. da's ff mis gokkenquote:
Nope, hij ligt op zijn bed te rotten en doet alsof hij ziek is.quote:
Tssk 2 uur geleden vertelde ze nog dat ze vandaag der kut had geschoren op de wc.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:16 schreef sjampoeh het volgende:
Wat heeft Aafke vies haar op dr hoofd ?(elders weet ik niet, maar gok dat het niet heul fris is, douchen met bikini an)
En Guido....Begreep ik nou goed dat ie ziek is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Neuh, eerder dat FOK bestaat uit een groepje relnichten die elkaar maar al te graag afzeiken en in de maling nemenquote:
Ging over Mo, dat Servio haar had gevraagd hoeveel ze ervoor kreeg om relatie met Maik te faken enzo.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:14 schreef beequeen het volgende:
Sofia en die relnicht fluisteren. Sanctie.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
Showmasters, master of show, op tv of radio
Kutventje heeft heimwee en verveelt zich...doe dan wat homo.....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Begreep ik nou goed dat ie ziek is?
met scheren alleen ben je nog niet schoon hoor..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:16 schreef Stranger het volgende:
[..]
Tssk 2 uur geleden vertelde ze nog dat ze vandaag der kut had geschoren op de wc.
Haar woorden, niet die van mij
T ging toch over haar haarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
met scheren alleen ben je nog niet schoon hoor..
Bedankt voor de infoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:16 schreef Stranger het volgende:
[..]
Tssk 2 uur geleden vertelde ze nog dat ze vandaag der kut had geschoren op de wc.
Haar woorden, niet die van mij
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:16 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Neuh, eerder dat FOK bestaat uit een groepje relnichten positivos die elkaar maar al te graag afzeiken ophalen en in de maling vertrouwen nemen
Omgekeerde hippie-bijeenkomst
niet schoon wel fris...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
met scheren alleen ben je nog niet schoon hoor..
Dat was nog eens een mooi geheim geweest.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
Servia vraagt aan Mo, ben je slachtoffer geweest van een loverboy
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
ikke ook ziek......quote:
Ze is wel een slachtoffer van die fakking geile driften van haar ouders.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:19 schreef TheVulture het volgende:
"Ben je slachtoffer geweest van een loverboy?"
Mo komt uit het dorp waar een homo een attractie is blijkbaar.... die loverboys doen daar pas over 50 jaar hun intrede
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:19 schreef WebAddict het volgende:
Laura heeft in de gaten dat Guido het opgeeft, vind je 't gek met zo'n saaie snol naast je..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |