Kutventje heeft heimwee en verveelt zich...doe dan wat homo.....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Begreep ik nou goed dat ie ziek is?
met scheren alleen ben je nog niet schoon hoor..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:16 schreef Stranger het volgende:
[..]
Tssk 2 uur geleden vertelde ze nog dat ze vandaag der kut had geschoren op de wc.
Haar woorden, niet die van mij
T ging toch over haar haarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
met scheren alleen ben je nog niet schoon hoor..
Bedankt voor de infoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:16 schreef Stranger het volgende:
[..]
Tssk 2 uur geleden vertelde ze nog dat ze vandaag der kut had geschoren op de wc.
Haar woorden, niet die van mij
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:16 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Neuh, eerder dat FOK bestaat uit een groepje relnichten positivos die elkaar maar al te graag afzeiken ophalen en in de maling vertrouwen nemen
Omgekeerde hippie-bijeenkomst
niet schoon wel fris...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
met scheren alleen ben je nog niet schoon hoor..
Dat was nog eens een mooi geheim geweest.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
Servia vraagt aan Mo, ben je slachtoffer geweest van een loverboy
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
ikke ook ziek......quote:
Ze is wel een slachtoffer van die fakking geile driften van haar ouders.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:19 schreef TheVulture het volgende:
"Ben je slachtoffer geweest van een loverboy?"
Mo komt uit het dorp waar een homo een attractie is blijkbaar.... die loverboys doen daar pas over 50 jaar hun intrede
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:19 schreef WebAddict het volgende:
Laura heeft in de gaten dat Guido het opgeeft, vind je 't gek met zo'n saaie snol naast je..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |