Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:
ST
MarijkeZwollequote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Normaal? Ik?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Kun je niet als iemand die redelijk normaal gekleed gaat
![]()
Maar het punt is dat ze buiten werktijd mag "doen" wat ze wilquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat dus en daarom deelt barretje dus geen kamer met mannen.. want ze is op haar werk
Neh, waarom zou ikquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:38 schreef Symphonic het volgende:
Ik had ff niet in de gaten dat ik de lapo had, sorry
Ik zei toch al redelijkquote:
Tsja, nu ga je de 12e zeker over de kniequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:38 schreef Symphonic het volgende:
Ik had ff niet in de gaten dat ik de lapo had, sorry
Maar ze is niet BUITEN werktijd, ok dat misschien wel, maar dan nog .. ze is wel OP haar werkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar het punt is dat ze buiten werktijd mag "doen" wat ze wilnet zoals ieder ander
Ja, maar zolang ze 'op' is is ze onder werktijd denk ikquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar het punt is dat ze buiten werktijd mag "doen" wat ze wilnet zoals ieder ander
quote:
Ik zeg nog steeds niks over de koelcelquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar ze is niet BUITEN werktijd, ok dat misschien wel, maar dan nog .. ze is wel OP haar werk
Heb jij met een Pool in de koelcel gefoosd?quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar ze is niet BUITEN werktijd, ok dat misschien wel, maar dan nog .. ze is wel OP haar werk
quote:
beter dan in de glaswolquote:
2 graden boven 0 hoorquote:
Of op het strandquote:
He Whiskquote:
ik heb een weeuk jeuk gehadquote:
fypquote:
Hoi Marijkequote:
ja er stond op rockwool en ik had het kunnen weten mja geil enzoquote:
Wat is daar mis mee dan?quote:
Op een hooizolder daarentegen is wel een succesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
lijkt me allebei niet zo'n strak plan
dan zou ik nog niet voor glaswol kiezenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja er stond op rockwool en ik had het kunnen weten mja geil enzo
nog steeds een saaie hobby miquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:44 schreef Stuart het volgende:
Het leek me altijd zo'n suffe hobby maar dat is dus flink kassa![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja er stond op rockwool en ik had het kunnen weten mja geil enzo
Was je ziek joh? Nou ja, lekker dat je rustig aan hebt kunnen doenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi Marijke![]()
![]()
Ging wel, beetje uitzieken van gisteren en wat dingetjes uitzoeken
Kriebelt dat niet als de ziektequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan?
[..]
Op een hooizolder daarentegen is wel een succes
Ja, maar wel makkelijk om je geld te verstoppen (mocht je zoveel hebben)quote:
quote:
in my defense, het zat nog in plastic hehquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan zou ik nog niet voor glaswol kiezen
beter sex op glaswol dan geen sexquote:
Als ze heet genoeg isquote:
Ze hebben haastquote:
Thanksquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was je ziek joh? Nou ja, lekker dat je rustig aan hebt kunnen doen
Dekentje ftwquote:
Dat is waar maar dan zou ik toch een andere locatie zoekenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
in my defense, het zat nog in plastic heh
[..]
beter sex op glaswol dan geen sex
Risico spreidingquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:45 schreef RockNijntje het volgende:
Woah Stu, waarom kijk je naar postzegels?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze hebben haast
Geen idee wie 'ze' overigens is zijn hoor
Ja maar maar maar dat lijkt op economie en dat snap ik nooitquote:
dat was geen optiequote:
In de rivierquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is waar maar dan zou ik toch een andere locatie zoeken![]()
Dan ga je er toch naast liggen, of staand, verzin ietsquote:
Nou, dan houden we er toch over opquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja maar maar maar dat lijkt op economie en dat snap ik nooit
quote:
ja jij gaat op beton liggen als je een grote stapel in plastic ingepakte op kussen lijkende dingen ziet liggenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan ga je er toch naast liggen, of staand, verzin iets![]()
Omdat het konquote:
ja ik welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja jij gaat op beton liggen als je een grote stapel in plastic ingepakte op kussen lijkende dingen ziet liggen
Ja, want je merkt snel zat dat het glaswol isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja jij gaat op beton liggen als je een grote stapel in plastic ingepakte op kussen lijkende dingen ziet liggen
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja een uur later wel jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want je merkt snel zat dat het glaswol is![]()
Dan zou ik toch nog even goed kijken jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ik zou teruggaan naar de autoquote:
quote:
ja jij wle jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan zou ik toch nog even goed kijken ja
dagen later ookquote:
Als ik die bij me had ik ookquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, was een eigen ervaring?? Niks met PeZu en zijn glaswol te mken
Ach man, MacGyveren in een Seicentoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan zou ik in de bus of vrachtwagen gaal liggen op het werk, meer ruimte
quote:
Niets wat een platte achterbank niet kan oplossen toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe groot is jouw auto??? Anders lijkt at me nou ook niet zo comfy hoor...
Klein, maar het interieur is flexibel genoegquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
hoe kleiner hoe leuker tochquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang jij bent, maar volgens mij kan dat ook nog best tegenvallenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niets wat een platte achterbank niet kan oplossen toch?
Ja, ik pas daar normaal al niet inquote:
Wanneer pik je me op?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
Straks rij ik in een Zafira.. kan een hele orgie houden als ik wil
Ik ben 1.83quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang jij bent, maar volgens mij kan dat ook nog best tegenvallen![]()
![]()
Sweet dreamsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:53 schreef Barretje80 het volgende:
Private practice kijken!
trusten lieverds.. tot morgen!
Yoga ftwquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang jij bent, maar volgens mij kan dat ook nog best tegenvallen![]()
![]()
klopt staand kan ik ook gepijpt wordenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
Waarom heeft iedereen het nou steeds over liggen?
Dat hoeft niet per se hoor
Lekker slapen Barquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:53 schreef Barretje80 het volgende:
Private practice kijken!
quote:
quote:
Truste Barretjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:53 schreef Barretje80 het volgende:
Private practice kijken!
Nee, maar is toch wel fijnerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
Hai meneer met baanquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ik pas daar normaal al niet in, laat staan als je creatief wil doen
.
Maar het ging boven verwachting goed.
Trusten Barretjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:53 schreef Barretje80 het volgende:
Private practice kijken!
Een stoel en als je het goed doet merkt zelfs niemand hetquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
byequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:53 schreef Barretje80 het volgende:
Private practice kijken!
Is dat tegenwoordig moeilijk gewordenquote:
Ah, over maandje dusquote:
Dan denk ik vast (nog) niet creatief genoegquote:
Ik had ook niet over die warme chocolademelk met slagroom en een stroopwafel moeten beginnenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het gaat weer over het favoriete onderwerp
Goed idee, nóg een sport erbijquote:
Je bent nooit te oud om te lerenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan denk ik vast (nog) niet creatief genoeg![]()
Heb wat dat betreft ook geen ervaring in auto's![]()
![]()
Ja, dat weet je tochquote:
Vast welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig moeilijk geworden
smurfquote:
Hoe lang ben jij?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan denk ik vast (nog) niet creatief genoeg![]()
Heb wat dat betreft ook geen ervaring in auto's![]()
![]()
Nou, jij zal dat toch beter weten dan ikquote:
Waar blijft die nou, ik wachtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had ook niet over die warme chocolademelk met slagroom en een stroopwafel moeten beginnen.
Nou jaaa...sport.....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Goed idee, nóg een sport erbij![]()
Komt ooit wel goed hier![]()
![]()
Friemquote:
quote:
Ik ook.quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:57 schreef friemelaar het volgende:
Voor wie het nog niet meegekregen had:
![]()
vanaf morgen heb ik een nieuwe baan
![]()
Ho ho, zeker weten, want jij kunt datquote:
ik zou niet kleienr willen dan anderen willen zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik vind het heerlijk hoor om kleiner te zijn dan anderen, ben zo vaak langer, het gaat vervelen
Gefeliciteerd kerelquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:57 schreef friemelaar het volgende:
Voor wie het nog niet meegekregen had:
![]()
vanaf morgen heb ik een nieuwe baan
![]()
Je kan het, ik heb alle vertrouwen in jequote:
Met concerten ben ik op de een of andere manier ook te vaak te kleinquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou niet kleienr willen dan anderen willen zijn![]()
altijd perfect zich bij concerten en zo
van 9 jaar terug kan ik me er weinig van herinneren dus hoe weet ik dan of het moeilijker is?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, jij zal dat toch beter weten dan ik
De deal is dat jij ze komt brengenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Ik wacht ook, tot jullie hem komen halen!
das toch 11 cm langer dan de gem vrouw in nederlandquote:
Omdat ik wilde weten of ik je kon vertellen of het makkelijk past of nietquote:
Ik ben één keer bij een concert geweest... ik stond vooraan!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met concerten ben ik op de een of andere manier ook te vaak te klein![]()
Volgens mij is het nog best lastig hoorquote:
Laat maar joh. Vroeg me af of dat als moeilijk werd ervaren of niet maar soitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
van 9 jaar terug kan ik me er weinig van herinneren dus hoe weet ik dan of het moeilijker is?
Zocht je ruzie ofzoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben één keer bij een concert geweest... ik stond vooraan!
om de een of andere reden heb ik daar nooit last vanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met concerten ben ik op de een of andere manier ook te vaak te klein![]()
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog best lastig hoor![]()
EN je wordt er lenig van![]()
-----> sport wat mij betreft
Ik snap je vraag niet dus misschien moet je wat specifieker zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Laat maar joh. Vroeg me af of dat als moeilijk werd ervaren of niet maar soit
voor wat? een dwarsbalk op een vliering?quote:
Oh, jij bent er zo eenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben één keer bij een concert geweest... ik stond vooraan!
quote:
quote:
Ik was met mensen die wat kleiner waren en per se vooraan wilden staan... dan ga ik me niet afscheiden van de groepquote:
Voor mij om mee tequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
voor wat? een dwarsbalk op een vliering?
Gelijk geef ik jequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was met mensen die wat kleiner waren en per se vooraan wilden staan... dan ga ik me niet afscheiden van de groep.
Nou, toch lief van je hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ik wilde weten of ik je kon vertellen of het makkelijk past of niet
Maar laat maar, daar ben ik te klein voor
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor mij om mee te, toevallig is
ook zo lang
OMGquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:02 schreef PeZu het volgende:
wie heeft er even wat centjes voor me?
http://link.marktplaats.nl/426312078
ik moet ze
Volslagen onzin. 10k + voor een box doe ff normaalquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:02 schreef PeZu het volgende:
ik moet ze
Voor een vrouw vind ik dat best grootquote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
is 55 mm, en ja ik heb het net nagemeten
ik ga mijn vader even bellenquote:
dat vind jij, ik heb ze gehoord en ik moet zequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volslagen onzin. 10k + voor een box doe ff normaal
WTf, 11.500 euro voor een paar speakers?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:02 schreef PeZu het volgende:
ik moet ze
dat is voor mij wel het minimum, voor minder doe ik het nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volslagen onzin. 10k + voor een box doe ff normaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
1.70 (op lange dagen)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nou, toch lief van je hoor![]()
Hoe lang ben jij dan?
Wat een geldquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:02 schreef PeZu het volgende:
ik moet ze
Mooi. Betaal maar zelfquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:04 schreef PeZu het volgende:
dat vind jij, ik heb ze gehoord en ik moet ze
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
WTf, 11.500 euro voor een paar speakers?.
mwa valt wel mee tochquote:
jij bent om tequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
is 55 mm, en ja ik heb het net nagemeten
papquote:
Ja, als je miljonair bent misschienquote:
Koopje inderdaad. Je kan 60 van die boxen kopen voor die 4 gare ouwe kut postzegels van jequote:
met schoenen aan toch wel jaquote:
waarom wil iedereen mij toch steeds kussenquote:
dat bedoel ikquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koopje inderdaad. Je kan 60 van die boxen kopen voor die 4 gare ouwe kut postzegels van je
dat is mijn uitstralingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:
Ja, maar die behouden hun waardequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koopje inderdaad. Je kan 60 van die boxen kopen voor die 4 gare ouwe kut postzegels van je
mijn huidige kosten 1/3quote:
3/3quote:
Ja hoor jij hebt nu speakers van 4000 ballen staan. Tuurlijk.quote:
Slechtsquote:
daar ging het toch niet over?quote:
uh jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor jij hebt nu speakers van 4000 ballen staan. Tuurlijk.
Kloptquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daar ging het toch niet over?
het ging over seks in auto's en hoe makkelijk dat gaat
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is mijn uitstraling
Nee, het was gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij
.
Het is nationale complimenten dag, laat die jongen tochquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog belachelijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SlechtsIk heb mijn setje nog van de middelbare school, 4 of 500 gulden
De mijne die ik nu heb koste toen ruim 50 euro, nu ruim 70quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SlechtsIk heb mijn setje nog van de middelbare school, 4 of 500 gulden
Maar als sex kan dan is knuffelen zeker geen probleemquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn muis kostte 3 euro en daar kreeg ik boxjes bijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb bij mijn computer speakers van 35 euro staan en dat zijn alle speakers die ik in huis heb
Ik heb de speakers nog die ik bij mijn vorige computer kreegquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb bij mijn computer speakers van 35 euro staan en dat zijn alle speakers die ik in huis heb
als je maar genietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:08 schreef Symphonic het volgende:
Niet alleen daarom hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is nationale complimenten dag, laat die jongen toch
Oh, ik heb het over een stereotoren hoor, niet alleen over boxenquote:
in losse muntjes welquote:
Oh!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is nationale complimenten dag, laat die jongen toch
Ik ook speakers bij de pc, hoe duur weet ik niet ---> gehadquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:08 schreef Symphonic het volgende:
Oh okeequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, ik heb het over een stereotoren hoor, niet alleen over boxenEn aangezien ie het al 15 jaar doet en er alleen extra cdspeler aan moest een koopje
Neequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh!
Had ik al gezegd dat je de allerliefste bent?
die had ik ook, maar die waren stuk. kwam geen geluid meer uit..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb de speakers nog die ik bij mijn vorige computer kreeg
Jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
Zelf gebakken brood is lekker als het nog warm is
Ik waarschijnlijk nog wel bij mijn nieuwe pcquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die had ik ook, maar die waren stuk. kwam geen geluid meer uit..
En deze zijn primaik geef er ook geen stuiver meer aan uit ook
ja plus roombotequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
Ik laat jou te veel woorden gebruiken? Hmm...is dat nou positief of niet?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er stonden wat woorden te veel in... dat doe jij met mij.
Dat is het zekerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
Ja,quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
Ja, dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okeedan is het wel vrij normaal ja
Dat kan niet, want jij bent al de allerliefste!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeZeg het nog eens?
![]()
Maar ik vind jou ook de allerliefste
Ik was gewoon even helemaal hoteldebotel van slag en zulksquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik laat jou te veel woorden gebruiken? Hmm...is dat nou positief of niet?
ik ook, goed geluidquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:12 schreef Stuart het volgende:
Nah, ik snap best dat iemand veel geld uitgeeft aan speakers als het kan
Ik had mijn vorige opgeblazenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Van hoe schattig klein ik blijk te zijn?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was gewoon even helemaal hoteldebotel van slag en zulks.
Nee ik ook niet. Al ga ik wel weer een nieuwe PC kopen voor in mn nieuwe huis. Die moet echt BiggerBetterFasterMore zijn zeg maar. Dus daar zal ook wel een 2.1 setje bij komen. Van misschien wel een euro of 60-75. Maar dan houdt het wel opquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nuut, dat vind ik nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat kan niet, want jij bent al de allerliefste!
ik niet ik heb voor 35 echt een heerlijk geluid en goed genoeg voor mij..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:12 schreef Stuart het volgende:
aanstaande vrijdagquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
DJ LoLa, weet je al wanneer je gaat draaien??![]()
Of mag ik dat nog niet vragen![]()
Ja vrijdagavond, ze zoekt luisteraarsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
DJ LoLa, weet je al wanneer je gaat draaien??![]()
Of mag ik dat nog niet vragen![]()
Koop je er toch eentje bij de Actionquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had mijn vorige opgeblazen![]()
En toen kreeg ik dus een nieuw setje bij m'n muis
Die nu overigens aan vervanging toe is, want die "wandelt"
cdeetje aan en het is alsof ze live voor je neus staan te spelen, heerlijk tochquote:
Nee, van hoe schattig groot je lijkt te zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Van hoe schattig klein ik blijk te zijn?
kun je overweg met een trackball?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had mijn vorige opgeblazen![]()
En toen kreeg ik dus een nieuw setje bij m'n muis
Die nu overigens aan vervanging toe is, want die "wandelt"
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja vrijdagavond, ze zoekt luisteraars
Nee hoor ik melde het voor degenen die het wilde wetenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik vul het op in de breedtequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, van hoe schattig groot je lijkt te zijn.
Ik ook niet hoor, maar als je gek bent van muziek/geluid en je kunt het betalen dan kan ik me dat best voorstellen. Ieder zijn of haar lol. Datzelfde geldt voor andere electronicaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik niet ik heb voor 35 echt een heerlijk geluid en goed genoeg voor mij..
Ik hoef geen dure boxen met gouden draden...
Ik ben 1,85 m en ik pas in een Seicento...quote:
Dus als je geen geld uitgeeft aan goede boxen houd je niet van muziek?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
cdeetje aan en het is alsof ze live voor je neus staan te spelen, heerlijk toch![]()
mja ik houd van muziek
Nee, die wandelt vast net zo hardquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Koop je er toch eentje bij de Action
Is dat zo'n aparte muis?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kun je overweg met een trackball?
[ afbeelding ]
Whehehehequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dat is dan misschien nog tot daar aan toe, maar dan alleen als je zwemt in het geld. Niet als je dan gaat lopen bedelen dat je pa en weet ik het wie allemaal dat maar moet financieren. Maar je weet het nooit met pezu, misschien was het wel een grapjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:12 schreef Stuart het volgende:
ik ga luisteren hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor ik melde het voor degenen die het wilde weten
wie niet wil luister prima
En hoequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik vul het op in de breedte
Owh, dan pas ik ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben 1,85 m en ik pas in een Seicento...
En nee, ik ben niet mega-lenig...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor ik melde het voor degenen die het wilde weten
wie niet wil luister prima
dat zeg ik helemaal nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus als je geen geld uitgeeft aan goede boxen houd je niet van muziek?
Ik ben ook gek op muziek maar meer geld dan Bose produkten word mij te gekquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
cdeetje aan en het is alsof ze live voor je neus staan te spelen, heerlijk toch![]()
mja ik houd van muziek
Is het al 00:00 uur?quote:
het is even wennen maar als je eenmaal gewend bent werkt het zo lekkerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, die wandelt vast net zo hard![]()
[..]
Is dat zo'n aparte muis?Dan denk ik het niet
Bang van mij?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is het al 00:00 uur?
Ik word een beetje bang nu
Oh echt?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is even wennen maar als je eenmaal gewend bent werkt het zo lekker
Ik neem hem wel mee voor je de 12e
Ja, iets met complimentjesdagquote:
Alhoewel, toen ik in de peugeot 306 van mij ouders reed paste het eigenlijk niet (stuur zat ik de weg)quote:
Krijg ik daar een bonbon bij?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:16 schreef PeZu het volgende:
ooh ik heb nog wel een ongebruikt 2.1 eventueel te gebruiken als 5.1 voor bij de comptuer staan die ik niet gebruik
subwoofer, en 2 front speaker en een centerspeaker, gratis af te halen
is goedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh echt?Dan wil ik wel een cursusje hoor
![]()
Neuh. maar toch bedankt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zeg ik helemaal niet![]()
hier wil je hie rwat van?
[ afbeelding ]
Je hebt meerdere stoelen als alleen diequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alhoewel, toen ik in de pegeot 306 van mij ouders reed paste het eigenlijk niet (stuur zat ik de weg)![]()
Nee, niet in de weg mbt mijn buik
nortmaal neem je wat voro degen mee die jou wat geeftquote:
nee, dan is het klaarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, en dat begint om 00:00 uur?
Ik ga ze echt niet opsparen hoor.
Dat moet ieder maar lekker voor zich weten wat mij betreftquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dat is dan misschien nog tot daar aan toe, maar dan alleen als je zwemt in het geld. Niet als je dan gaat lopen bedelen dat je pa en weet ik het wie allemaal dat maar moet financieren. Maar je weet het nooit met pezu, misschien was het wel een grapje
eentje maar hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je hebt meerdere stoelen als alleen die
Ik neem kusjes voor je meequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
nortmaal neem je wat voro degen mee die jou wat geeft
Ik rij zelf overigens zoiets:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |