dat bedoel ikquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koopje inderdaad. Je kan 60 van die boxen kopen voor die 4 gare ouwe kut postzegels van je
dat is mijn uitstralingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:
Ja, maar die behouden hun waardequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koopje inderdaad. Je kan 60 van die boxen kopen voor die 4 gare ouwe kut postzegels van je
mijn huidige kosten 1/3quote:
3/3quote:
Ja hoor jij hebt nu speakers van 4000 ballen staan. Tuurlijk.quote:
Slechtsquote:
daar ging het toch niet over?quote:
uh jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor jij hebt nu speakers van 4000 ballen staan. Tuurlijk.
Kloptquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daar ging het toch niet over?
het ging over seks in auto's en hoe makkelijk dat gaat
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is mijn uitstraling
Nee, het was gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij
.
Het is nationale complimenten dag, laat die jongen tochquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog belachelijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SlechtsIk heb mijn setje nog van de middelbare school, 4 of 500 gulden
De mijne die ik nu heb koste toen ruim 50 euro, nu ruim 70quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SlechtsIk heb mijn setje nog van de middelbare school, 4 of 500 gulden
Maar als sex kan dan is knuffelen zeker geen probleemquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn muis kostte 3 euro en daar kreeg ik boxjes bijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb bij mijn computer speakers van 35 euro staan en dat zijn alle speakers die ik in huis heb
Ik heb de speakers nog die ik bij mijn vorige computer kreegquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb bij mijn computer speakers van 35 euro staan en dat zijn alle speakers die ik in huis heb
als je maar genietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:08 schreef Symphonic het volgende:
Niet alleen daarom hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is nationale complimenten dag, laat die jongen toch
Oh, ik heb het over een stereotoren hoor, niet alleen over boxenquote:
in losse muntjes welquote:
Oh!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is nationale complimenten dag, laat die jongen toch
Ik ook speakers bij de pc, hoe duur weet ik niet ---> gehadquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:08 schreef Symphonic het volgende:
Oh okeequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, ik heb het over een stereotoren hoor, niet alleen over boxenEn aangezien ie het al 15 jaar doet en er alleen extra cdspeler aan moest een koopje
Neequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh!
Had ik al gezegd dat je de allerliefste bent?
die had ik ook, maar die waren stuk. kwam geen geluid meer uit..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb de speakers nog die ik bij mijn vorige computer kreeg
Jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
Zelf gebakken brood is lekker als het nog warm is
Ik waarschijnlijk nog wel bij mijn nieuwe pcquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die had ik ook, maar die waren stuk. kwam geen geluid meer uit..
En deze zijn primaik geef er ook geen stuiver meer aan uit ook
ja plus roombotequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
Ik laat jou te veel woorden gebruiken? Hmm...is dat nou positief of niet?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er stonden wat woorden te veel in... dat doe jij met mij.
Dat is het zekerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
Ja,quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
Ja, dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okeedan is het wel vrij normaal ja
Dat kan niet, want jij bent al de allerliefste!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeZeg het nog eens?
![]()
Maar ik vind jou ook de allerliefste
Ik was gewoon even helemaal hoteldebotel van slag en zulksquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik laat jou te veel woorden gebruiken? Hmm...is dat nou positief of niet?
ik ook, goed geluidquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:12 schreef Stuart het volgende:
Nah, ik snap best dat iemand veel geld uitgeeft aan speakers als het kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |