Met concerten ben ik op de een of andere manier ook te vaak te kleinquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou niet kleienr willen dan anderen willen zijn![]()
altijd perfect zich bij concerten en zo
van 9 jaar terug kan ik me er weinig van herinneren dus hoe weet ik dan of het moeilijker is?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, jij zal dat toch beter weten dan ik
De deal is dat jij ze komt brengenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Ik wacht ook, tot jullie hem komen halen!
das toch 11 cm langer dan de gem vrouw in nederlandquote:
Omdat ik wilde weten of ik je kon vertellen of het makkelijk past of nietquote:
Ik ben één keer bij een concert geweest... ik stond vooraan!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met concerten ben ik op de een of andere manier ook te vaak te klein![]()
Volgens mij is het nog best lastig hoorquote:
Laat maar joh. Vroeg me af of dat als moeilijk werd ervaren of niet maar soitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
van 9 jaar terug kan ik me er weinig van herinneren dus hoe weet ik dan of het moeilijker is?
Zocht je ruzie ofzoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben één keer bij een concert geweest... ik stond vooraan!
om de een of andere reden heb ik daar nooit last vanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met concerten ben ik op de een of andere manier ook te vaak te klein![]()
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog best lastig hoor![]()
EN je wordt er lenig van![]()
-----> sport wat mij betreft
Ik snap je vraag niet dus misschien moet je wat specifieker zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Laat maar joh. Vroeg me af of dat als moeilijk werd ervaren of niet maar soit
voor wat? een dwarsbalk op een vliering?quote:
Oh, jij bent er zo eenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben één keer bij een concert geweest... ik stond vooraan!
quote:
quote:
Ik was met mensen die wat kleiner waren en per se vooraan wilden staan... dan ga ik me niet afscheiden van de groepquote:
Voor mij om mee tequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
voor wat? een dwarsbalk op een vliering?
Gelijk geef ik jequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was met mensen die wat kleiner waren en per se vooraan wilden staan... dan ga ik me niet afscheiden van de groep.
Nou, toch lief van je hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ik wilde weten of ik je kon vertellen of het makkelijk past of niet
Maar laat maar, daar ben ik te klein voor
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor mij om mee te, toevallig is
ook zo lang
OMGquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:02 schreef PeZu het volgende:
wie heeft er even wat centjes voor me?
http://link.marktplaats.nl/426312078
ik moet ze
Volslagen onzin. 10k + voor een box doe ff normaalquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:02 schreef PeZu het volgende:
ik moet ze
Voor een vrouw vind ik dat best grootquote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
is 55 mm, en ja ik heb het net nagemeten
ik ga mijn vader even bellenquote:
dat vind jij, ik heb ze gehoord en ik moet zequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volslagen onzin. 10k + voor een box doe ff normaal
WTf, 11.500 euro voor een paar speakers?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:02 schreef PeZu het volgende:
ik moet ze
dat is voor mij wel het minimum, voor minder doe ik het nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volslagen onzin. 10k + voor een box doe ff normaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
1.70 (op lange dagen)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nou, toch lief van je hoor![]()
Hoe lang ben jij dan?
Wat een geldquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:02 schreef PeZu het volgende:
ik moet ze
Mooi. Betaal maar zelfquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:04 schreef PeZu het volgende:
dat vind jij, ik heb ze gehoord en ik moet ze
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
WTf, 11.500 euro voor een paar speakers?.
mwa valt wel mee tochquote:
jij bent om tequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
is 55 mm, en ja ik heb het net nagemeten
papquote:
Ja, als je miljonair bent misschienquote:
Koopje inderdaad. Je kan 60 van die boxen kopen voor die 4 gare ouwe kut postzegels van jequote:
met schoenen aan toch wel jaquote:
waarom wil iedereen mij toch steeds kussenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |