Ik weet niet hoe lang jij bent, maar volgens mij kan dat ook nog best tegenvallenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niets wat een platte achterbank niet kan oplossen toch?
Ja, ik pas daar normaal al niet inquote:
Wanneer pik je me op?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
Straks rij ik in een Zafira.. kan een hele orgie houden als ik wil
Ik ben 1.83quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang jij bent, maar volgens mij kan dat ook nog best tegenvallen![]()
![]()
Sweet dreamsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:53 schreef Barretje80 het volgende:
Private practice kijken!
trusten lieverds.. tot morgen!
Yoga ftwquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang jij bent, maar volgens mij kan dat ook nog best tegenvallen![]()
![]()
klopt staand kan ik ook gepijpt wordenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
Waarom heeft iedereen het nou steeds over liggen?
Dat hoeft niet per se hoor
Lekker slapen Barquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:53 schreef Barretje80 het volgende:
Private practice kijken!
quote:
quote:
Truste Barretjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:53 schreef Barretje80 het volgende:
Private practice kijken!
Nee, maar is toch wel fijnerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
Hai meneer met baanquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ik pas daar normaal al niet in, laat staan als je creatief wil doen
.
Maar het ging boven verwachting goed.
Trusten Barretjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:53 schreef Barretje80 het volgende:
Private practice kijken!
Een stoel en als je het goed doet merkt zelfs niemand hetquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
byequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:53 schreef Barretje80 het volgende:
Private practice kijken!
Is dat tegenwoordig moeilijk gewordenquote:
Ah, over maandje dusquote:
Dan denk ik vast (nog) niet creatief genoegquote:
Ik had ook niet over die warme chocolademelk met slagroom en een stroopwafel moeten beginnenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het gaat weer over het favoriete onderwerp
Goed idee, nóg een sport erbijquote:
Je bent nooit te oud om te lerenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan denk ik vast (nog) niet creatief genoeg![]()
Heb wat dat betreft ook geen ervaring in auto's![]()
![]()
Ja, dat weet je tochquote:
Vast welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig moeilijk geworden
smurfquote:
Hoe lang ben jij?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan denk ik vast (nog) niet creatief genoeg![]()
Heb wat dat betreft ook geen ervaring in auto's![]()
![]()
Nou, jij zal dat toch beter weten dan ikquote:
Waar blijft die nou, ik wachtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had ook niet over die warme chocolademelk met slagroom en een stroopwafel moeten beginnen.
Nou jaaa...sport.....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Goed idee, nóg een sport erbij![]()
Komt ooit wel goed hier![]()
![]()
Friemquote:
quote:
Ik ook.quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:57 schreef friemelaar het volgende:
Voor wie het nog niet meegekregen had:
![]()
vanaf morgen heb ik een nieuwe baan
![]()
Ho ho, zeker weten, want jij kunt datquote:
ik zou niet kleienr willen dan anderen willen zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik vind het heerlijk hoor om kleiner te zijn dan anderen, ben zo vaak langer, het gaat vervelen
Gefeliciteerd kerelquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:57 schreef friemelaar het volgende:
Voor wie het nog niet meegekregen had:
![]()
vanaf morgen heb ik een nieuwe baan
![]()
Je kan het, ik heb alle vertrouwen in jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |