Ik had mijn vorige opgeblazenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die had ik ook, maar die waren stuk. kwam geen geluid meer uit..
En deze zijn primaik geef er ook geen stuiver meer aan uit ook
Van hoe schattig klein ik blijk te zijn?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was gewoon even helemaal hoteldebotel van slag en zulks.
Nee ik ook niet. Al ga ik wel weer een nieuwe PC kopen voor in mn nieuwe huis. Die moet echt BiggerBetterFasterMore zijn zeg maar. Dus daar zal ook wel een 2.1 setje bij komen. Van misschien wel een euro of 60-75. Maar dan houdt het wel opquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die had ik ook, maar die waren stuk. kwam geen geluid meer uit..
En deze zijn primaik geef er ook geen stuiver meer aan uit ook
Nuut, dat vind ik nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat kan niet, want jij bent al de allerliefste!
ik niet ik heb voor 35 echt een heerlijk geluid en goed genoeg voor mij..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:12 schreef Stuart het volgende:
Nah, ik snap best dat iemand veel geld uitgeeft aan speakers als het kan
aanstaande vrijdagquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
DJ LoLa, weet je al wanneer je gaat draaien??![]()
Of mag ik dat nog niet vragen![]()
Ja vrijdagavond, ze zoekt luisteraarsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
DJ LoLa, weet je al wanneer je gaat draaien??![]()
Of mag ik dat nog niet vragen![]()
Koop je er toch eentje bij de Actionquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had mijn vorige opgeblazen![]()
En toen kreeg ik dus een nieuw setje bij m'n muis
Die nu overigens aan vervanging toe is, want die "wandelt"
cdeetje aan en het is alsof ze live voor je neus staan te spelen, heerlijk tochquote:
Nee, van hoe schattig groot je lijkt te zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Van hoe schattig klein ik blijk te zijn?
kun je overweg met een trackball?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had mijn vorige opgeblazen![]()
En toen kreeg ik dus een nieuw setje bij m'n muis
Die nu overigens aan vervanging toe is, want die "wandelt"
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja vrijdagavond, ze zoekt luisteraars
Nee hoor ik melde het voor degenen die het wilde wetenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik vul het op in de breedtequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, van hoe schattig groot je lijkt te zijn.
Ik ook niet hoor, maar als je gek bent van muziek/geluid en je kunt het betalen dan kan ik me dat best voorstellen. Ieder zijn of haar lol. Datzelfde geldt voor andere electronicaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik niet ik heb voor 35 echt een heerlijk geluid en goed genoeg voor mij..
Ik hoef geen dure boxen met gouden draden...
Ik ben 1,85 m en ik pas in een Seicento...quote:
Dus als je geen geld uitgeeft aan goede boxen houd je niet van muziek?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
cdeetje aan en het is alsof ze live voor je neus staan te spelen, heerlijk toch![]()
mja ik houd van muziek
Nee, die wandelt vast net zo hardquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Koop je er toch eentje bij de Action
Is dat zo'n aparte muis?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kun je overweg met een trackball?
[ afbeelding ]
Whehehehequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dat is dan misschien nog tot daar aan toe, maar dan alleen als je zwemt in het geld. Niet als je dan gaat lopen bedelen dat je pa en weet ik het wie allemaal dat maar moet financieren. Maar je weet het nooit met pezu, misschien was het wel een grapjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:12 schreef Stuart het volgende:
Nah, ik snap best dat iemand veel geld uitgeeft aan speakers als het kan
ik ga luisteren hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor ik melde het voor degenen die het wilde weten
wie niet wil luister prima
En hoequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik vul het op in de breedte
Owh, dan pas ik ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben 1,85 m en ik pas in een Seicento...
En nee, ik ben niet mega-lenig...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor ik melde het voor degenen die het wilde weten
wie niet wil luister prima
dat zeg ik helemaal nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus als je geen geld uitgeeft aan goede boxen houd je niet van muziek?
Ik ben ook gek op muziek maar meer geld dan Bose produkten word mij te gekquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
cdeetje aan en het is alsof ze live voor je neus staan te spelen, heerlijk toch![]()
mja ik houd van muziek
Is het al 00:00 uur?quote:
het is even wennen maar als je eenmaal gewend bent werkt het zo lekkerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, die wandelt vast net zo hard![]()
[..]
Is dat zo'n aparte muis?Dan denk ik het niet
Bang van mij?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is het al 00:00 uur?
Ik word een beetje bang nu
Oh echt?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is even wennen maar als je eenmaal gewend bent werkt het zo lekker
Ik neem hem wel mee voor je de 12e
Ja, iets met complimentjesdagquote:
Alhoewel, toen ik in de peugeot 306 van mij ouders reed paste het eigenlijk niet (stuur zat ik de weg)quote:
Krijg ik daar een bonbon bij?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:16 schreef PeZu het volgende:
ooh ik heb nog wel een ongebruikt 2.1 eventueel te gebruiken als 5.1 voor bij de comptuer staan die ik niet gebruik
subwoofer, en 2 front speaker en een centerspeaker, gratis af te halen
is goedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh echt?Dan wil ik wel een cursusje hoor
![]()
Neuh. maar toch bedankt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zeg ik helemaal niet![]()
hier wil je hie rwat van?
[ afbeelding ]
Je hebt meerdere stoelen als alleen diequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alhoewel, toen ik in de pegeot 306 van mij ouders reed paste het eigenlijk niet (stuur zat ik de weg)![]()
Nee, niet in de weg mbt mijn buik
nortmaal neem je wat voro degen mee die jou wat geeftquote:
nee, dan is het klaarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, en dat begint om 00:00 uur?
Ik ga ze echt niet opsparen hoor.
Dat moet ieder maar lekker voor zich weten wat mij betreftquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dat is dan misschien nog tot daar aan toe, maar dan alleen als je zwemt in het geld. Niet als je dan gaat lopen bedelen dat je pa en weet ik het wie allemaal dat maar moet financieren. Maar je weet het nooit met pezu, misschien was het wel een grapje
eentje maar hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je hebt meerdere stoelen als alleen die
Ik neem kusjes voor je meequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
nortmaal neem je wat voro degen mee die jou wat geeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |