preciesquote:
2 Ohm? Is dat ook al een temperatuur aanduidingquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat zeewater 2 Ohm kon worden
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
jawel.. he is net als een hotelkamer.. met twee bedden.. m'n collega's delen ene kamer, maar ik als vrouw mag niet een hut delen met een man..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En als jij er niet bent slaapt er ook geen collega?
Je bent de enige vrouw?Ik had er niet veel verwacht, maar de enige is wel erg weinig
Zijn speciale winkels voor dat soort kledingquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Hou je bek ik weet wel dat je dat woord anders schrijft
Nou, niet dusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb heul geen verkleedkleren of sjmienk in huis. Wat denken die mensen wel.
dat koude water roept wel een hoop weerstand op jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb heul geen verkleedkleren of sjmienk in huis. Wat denken die mensen wel.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Hou je bek ik weet wel dat je dat woord anders schrijft
Hoe heb je dat overleefd?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Komt doordat ik 5 dagen niet ben geweest misschien
Wel als meter er ook een isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
2 Ohm? Is dat ook al een temperatuur aanduiding
Mag dat niet? Wat flauwquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jawel.. he is net als een hotelkamer.. met twee bedden.. m'n collega's delen ene kamer, maar ik als vrouw mag niet een hut delen met een man..
en.. we ztten hier vandaag maar met 13 personen hoor
Hoezo niet?:oquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jawel.. he is net als een hotelkamer.. met twee bedden.. m'n collega's delen ene kamer, maar ik als vrouw mag niet een hut delen met een man..
Nou, meter... das wel wat erg overdreven he meisjequote:
Ja, ideetje van mijn tante die 50 wordt. Toen mijn oom 50 werd was het idee om "fout" te gaan. Toen kwam ik prima weg met mijn knal oranje wegwerkershesje, een houweel en een bouwhelm. Nu wordt het een ander verhaalquote:
Helderquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat koude water roept wel een hoop weerstand op ja
Lijkt me een flinke koppijn andersquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, meter... das wel wat erg overdreven he meisje... Zķ groot is nou ook weer niet handig
.
Ik gok cmquote:
Jij mag op je werk wel die polen neuken?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo niet?:o
Wat is dat nou weer voor iets saais
Au revoirquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:33 schreef Toekito het volgende:
Zo mijn luie stoel schuin voor de kachel gezet, TV gedraaid en bijna politiek debat op diezelfde TV.
Gauw ijsthee pakken, sloffen aan en laptop uit.
Tot later mensen![]()
Oooh het gaat daar overquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, meter... das wel wat erg overdreven he meisje... Zķ groot is nou ook weer niet handig
.
Er zullen niet veel postzegels van die waarde zijn nee. Frankeer je daarmee een 40-voets zeecontainer per expresse naar Saturnus of zo?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:32 schreef Stuart het volgende:
Ik zag de zeldzaamste postzegel van de UK van het weekend
Ŗ375,000
ter bescherming van...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo niet?:o
Wat is dat nou weer voor iets saais
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ideetje van mijn tante die 50 wordt. Toen mijn oom 50 werd was het idee om "fout" te gaan. Toen kwam ik prima weg met mijn knal oranje wegwerkershesje, een houweel en een bouwhelm. Nu wordt het een ander verhaal
Proestquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij mag op je werk wel die polen neuken?
Lekkerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:33 schreef Toekito het volgende:
Zo mijn luie stoel schuin voor de kachel gezet, TV gedraaid en bijna politiek debat op diezelfde TV.
Gauw ijsthee pakken, sloffen aan en laptop uit.
Tot later mensen![]()
Mits in de pauzequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nope.. maar ik zal wat fto's maken en die posten als ik weer terug ben..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Helder
Heb je een cam? Ben wel benieuwd hoe je kajuit eruit ziet
telefoons waarbij dat niet kanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:35 schreef RockNijntje het volgende:
Telefoons waarbij je Back-up kan doen
Niet mijn dingquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:34 schreef PeZu het volgende:
hee game nerds
ik vond ook nog dit
[ afbeelding ]
vechten jullie het zelf maar uit maar wie de dogtags, socom sleutelhanger en aansteker (zippo) wil betaalt wel zelf de verzendkosten aangezien deze dingen zwaar zijn
Geen tinypic, wel fok?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Nope.. maar ik zal wat fto's maken en die posten als ik weer terug ben..
(krijg hier geen tinypic of wat dan ook )
Zolang het buiten werktijd is zal het hem weinig uitmakenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ter bescherming van...
de mannenLijkt me ook wel zo handigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In mei was je jarig toch?quote:
Mijn vorige twee konden dat nietquote:
Geen idee joh. Is hier zo'n winkel die allemaal van die zeldzame dingen (postzegels vooral) verkoopt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zullen niet veel postzegels van die waarde zijn nee. Frankeer je daarmee een 40-voets zeecontainer per expresse naar Saturnus of zo?
Mijn telefoon kan niet eens SMSsenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:35 schreef RockNijntje het volgende:
Telefoons waarbij je Back-up kan doen
ja en wat ligt daar dan onderaan in het middenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet mijn dingIk ben alleen van de Mario enzo
En WoW
![]()
![]()
Dat dus en daarom deelt barretje dus geen kamer met mannen.. want ze is op haar werkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zolang het buiten werktijd is zal het hem weinig uitmaken
Mijn huidige foon kan het ook niet, maar zou niet weten wat ik moet back uppenquote:
Johnny telefoonsquote:
Sms, apps, bestanden, etc...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn huidige foon kan het ook niet, maar zou niet weten wat ik moet back uppen![]()
Mario Galaxyquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en wat ligt daar dan onderaan in het midden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |