Ik vind het ook al vrij vlot gaanquote:
Zeewater wordt niet kouder dan 4 graden centimeter hoorquote:
Oh ik dacht dat zeewater 2 Ohm kon wordenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeewater wordt niet kouder dan 4 graden centimeter hoor.
Daar hebben ze het niet overquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat zeewater 2 Ohm kon worden
Ik heb heul geen verkleedkleren of sjmienk in huis. Wat denken die mensen wel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. dat is toch een persoonlijkheid uit "the abbyss" ?? je kan ook als brad pitt gaan hoor![]()
![]()
Komt doordat ik 5 dagen niet ben geweest misschienquote:
preciesquote:
2 Ohm? Is dat ook al een temperatuur aanduidingquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
jawel.. he is net als een hotelkamer.. met twee bedden.. m'n collega's delen ene kamer, maar ik als vrouw mag niet een hut delen met een man..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En als jij er niet bent slaapt er ook geen collega?
Je bent de enige vrouw?Ik had er niet veel verwacht, maar de enige is wel erg weinig
Zijn speciale winkels voor dat soort kledingquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Hou je bek ik weet wel dat je dat woord anders schrijft
Nou, niet dusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb heul geen verkleedkleren of sjmienk in huis. Wat denken die mensen wel.
dat koude water roept wel een hoop weerstand op jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb heul geen verkleedkleren of sjmienk in huis. Wat denken die mensen wel.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Hou je bek ik weet wel dat je dat woord anders schrijft
Hoe heb je dat overleefd?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Komt doordat ik 5 dagen niet ben geweest misschien
Wel als meter er ook een isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
2 Ohm? Is dat ook al een temperatuur aanduiding
Mag dat niet? Wat flauwquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jawel.. he is net als een hotelkamer.. met twee bedden.. m'n collega's delen ene kamer, maar ik als vrouw mag niet een hut delen met een man..
en.. we ztten hier vandaag maar met 13 personen hoor
Hoezo niet?:oquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jawel.. he is net als een hotelkamer.. met twee bedden.. m'n collega's delen ene kamer, maar ik als vrouw mag niet een hut delen met een man..
Nou, meter... das wel wat erg overdreven he meisjequote:
Ja, ideetje van mijn tante die 50 wordt. Toen mijn oom 50 werd was het idee om "fout" te gaan. Toen kwam ik prima weg met mijn knal oranje wegwerkershesje, een houweel en een bouwhelm. Nu wordt het een ander verhaalquote:
Helderquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat koude water roept wel een hoop weerstand op ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |