Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:
ST
MarijkeZwollequote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik las Valentijnsuitslagquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:00 schreef Stuart het volgende:
Verkiezingsuitslag kan nog spannend worden![]()
daar heb ik elk jaar last van rond Valentijnsdagquote:
Ik wil jou tepels best wel stijf maken hoorquote:
kut spatiesquote:
Dat klinkt niet zo vrolijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
daar heb ik elk jaar last van rond Valentijnsdag
Wie het waagt daar nu aan te zitten krijgt een enorme klap voor z'n bekquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wil jou tepels best wel stijf maken hoor
heb je kloofjesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wie het waagt daar nu aan te zitten krijgt een enorme klap voor z'n bek
Gelukkigquote:
Ja, heerlijk vind ik datquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wij kunnen zelfs drie uur doen over even ergens koffie drinken tussen het winkelen door![]()
Oh, nou, ja, als het belangrijke papieren zijn gaan ze bij mij niet de schuur inquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gek?
Belangrijk genoeg om te bewaren, maar niet belangrijk genoeg om in huis te bewaren. Daar kan ik de plek wel beter gebruiken
Het jeukt vooral heel ergquote:
GA maar een latte maken dan.quote:
je kan een kus krijgenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan alleen als ik ook loon krijg
Ik kom er niet aan hoor. Ik stuur je gewoon een foto van mijn geweldige torsoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wie het waagt daar nu aan te zitten krijgt een enorme klap voor z'n bek
quote:
Zah je die hamsterquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
je kan een kus krijgen
Ja ik LL why?
Foto's doen dat meestal niet met mij, dan moet het wel heeeeeeeeeeeeeel geweldig zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kom er niet aan hoor. Ik stuur je gewoon een foto van mijn geweldige torso
Bezorg je ook?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:05 schreef DaMart het volgende:
Tijd voor warme chocolademelk met slagroom en rum.... en een stroopwafel![]()
.
zou ik er misschien ook een mogen als het even uit zo komen soms, meneer?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:05 schreef DaMart het volgende:
Tijd voor warme chocolademelk met slagroom.... en een stroopwafel![]()
.
ja, en jij kunt je eigen koffie makenquote:
Inleverenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:05 schreef DaMart het volgende:
Tijd voor warme chocolademelk met slagroom.... en een stroopwafel![]()
.
Hier is het beneden in het appartementencomplexquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig
[..]
Ja, heerlijk vind ik dat
[..]
Oh, nou, ja, als het belangrijke papieren zijn gaan ze bij mij niet de schuur inMaar mijn schuur is ook las van mijn huis, dus dat zou heel onhandig zijn
Ik dacht al, waar blijft iequote:
Jij? Hamster?quote:
en Marijke maar zeggen dat je zo lief bent..................sjonge jongequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, en jij kunt je eigen koffie maken
Kom je krabben volgend jaar?quote:
Nou nee, niet echtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Foto's doen dat meestal niet met mij, dan moet het wel heeeeeeeeeeeeeel geweldig zijn
bijholte ontstekingquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij? Hamster?
Wat is loos?
Ze hebben je toch niet op je pitje gehouwd he?
ja ik ook stiekum wel maar eigenlijk is het sneu als je zo met je dieren omgaat!quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier is het beneden in het appartementencomplex
En misschien moet ik ze inderdaad toch maar boven bewaren
als de meet nou bij mij thuis was dan maakte ik wel koffie voor je hoor, schatquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:07 schreef Toekito het volgende:
en Marijke maar zeggen dat je zo lief bent..................sjonge jonge
Ik heb geen studeerkamerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja hier dus ook
Althans, ik heb een bovenwoning en de schuur zit beneden ergens... Ik heb dat soort dingen allemaal op de studeerkamer
is echt fijn hoor. Met een beetje geluk trek je er hele korsten vanafquote:
Nee, maar je mag komen halenquote:
Nee, jongeman, want je hebt ook mijn afwas niet gedaanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zou ik er misschien ook een mogen als het even uit zo komen soms, meneer?
Stroopwafels
Wacht, eerst even de beker leegdrinkenquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als de meet nou bij mij thuis was dan maakte ik wel koffie voor je hoor, schat
Dat is ze ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
en Marijke maar zeggen dat je zo lief bent..................sjonge jonge
Iemand die blauw is, wil je het nummer aanpassen?quote:
Mooi klotequote:
Deze kelk laat ik aan mijn mond voorbij gaanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
is echt fijn hoor. Met een beetje geluk trek je er hele korsten vanaf
Dan zoek ik wel een anderquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Deze kelk laat ik aan mijn mond voorbij gaan
ze heeft gisteren niet eens gebeldquote:
He, kunnen we niet eerder trouwen? 11-11-11 bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
is echt fijn hoor. Met een beetje geluk trek je er hele korsten vanaf
quote:
Ze heeft je nummer niet en je vraagt dingen van d'r die niet helemaal redelijk zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze heeft gisteren niet eens gebelden ze doet net niet lief tegen me
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:09 schreef Toekito het volgende:
ze heeft gisteren niet eens gebelden ze doet net niet lief tegen me
gekkengetallen... klinkt ook goedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, kunnen we niet eerder trouwen? 11-11-11 bijvoorbeeld?Dan krab ik wel
Ik denk dat mijn torso eerderquote:
Ik zit al 2,5 jaar te wachten tot ik een lapo kon maken met die opmerkingquote:
ik heb zijn nummer welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze heeft je nummer niet en je vraagt dingen van d'r die niet helemaal redelijk zijn
Oew, kunnen we een korstkrabtrio doenquote:
Kusje op je goede wangquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is niet fijn maar wel dragelijker dan kiespijn gelukkig
mijn nummer is gewoon opvraagbaar bij de diergaarde en ik ben altijd erg redelijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze heeft je nummer niet en je vraagt dingen van d'r die niet helemaal redelijk zijn
bierbuikjesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn torso eerderdan
oplevert. Maar dat komt door een ziekte. Niet dat het een biebuikje is
goed gezien flesquote:
Jij bent heus wel lief snoetquote:
Dan kop ik hem wel even inquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:08 schreef Stuart het volgende:
Deze kelk laat ik aan mijn mond voorbij gaan
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:08 schreef MissMSX het volgende:
is echt fijn hoor. Met een beetje geluk trek je er hele borsten vanaf
In dat geval heb je iets anders gedaan of ze heeft last van hormonenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
mijn nummer is gewoon opvraagbaar bij de diergaarde en ik ben altijd erg redelijk
De hint was wel duidelijk jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik zit al 2,5 jaar te wachten tot ik een lapo kon maken met die opmerkingEn jij begreep het
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In dat geval heb je iets anders gedaan of ze heeft last van hormonen![]()
LOLquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In dat geval heb je iets anders gedaan of ze heeft last van hormonen![]()
*auw*quote:
koffie? Dan heb ik een excuus ons nieuwe apparaat aan te sluiten.quote:
Succesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:13 schreef Bos81 het volgende:
Even douchen. Kijken of ik nog wat haren uit mijn hoofd krijg gespoeld van de knipbeurt van vanmorgen.
douche-zequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:13 schreef Bos81 het volgende:
Even douchen. Kijken of ik nog wat haren uit mijn hoofd krijg gespoeld van de knipbeurt van vanmorgen.
Geniet er vanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:13 schreef Bos81 het volgende:
Het hoofd ging er afquote:
jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
koffie? Dan heb ik een excuus ons nieuwe apparaat aan te sluiten.
Danku rode meneerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:13 schreef MPG het volgende:
Dat blauw volkje verzaakt en negeert Marijkje.
Dus bij dezen.
Ow, toch nét nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:13 schreef MPG het volgende:
Dus bij dezen.
Omdat het zo goddelijk lekker is, daaromquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het hoofd ging er afEn en en en, waarom eet ik nog vlees
Ik vind dat stiekem zo sip
Ik word er eigenlijk niet warm of koud vanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het hoofd ging er afEn en en en, waarom eet ik nog vlees
Ik vind dat stiekem zo sip
Woohooquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:14 schreef PeZu het volgende:
gleoeinde godver programma's die niet doen wat ze zeggen te doen, sterf kut apam rot schijt tyfu sontwikkelaars, brand in de hel val kapot neer hondekoppen
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:13 schreef MPG het volgende:
Dus bij dezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was toch een blauwe meneer, nét even ietsje eerderquote:
Oh ja, dat is het jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat het zo goddelijk lekker is, daarom
Wat een enorm leuke grap, ha haquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
De aarde de dag dat alle vrouwen ter wereld tegelijk ongesteld worden
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[ afbeelding ]
Als je nou gewoon even had opgelet:quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Het was toch een blauwe meneer, nét even ietsje eerder.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Helemaal niet... niks mis met het topicnummer.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Danku meneerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Nope, sorryquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
Zeg liefjes gaan jullie vrijdagavond van 20:00 tot 21:00 naar mij luisteren op ONZ-Radio?
hou op zeg 1 is al erg genoegquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu nog die extra "t" weghalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
Zeg liefjes gaan jullie vrijdagavond van 20:00 tot 21:00 naar mij luisteren op ONZ-Radio?
ik kan maar van 20:00 tot 20:30 omdat daarna Flikken op TV isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
moet ik er wel aan denken und zu hause seinquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
Als ik kan en er aan herinnerd wordtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
Neem het opquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik kan maar van 20:00 tot 20:30 omdat daarna Flikken op TV is
XFAquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
Dat kun je opnemenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik kan maar van 20:00 tot 20:30 omdat daarna Flikken op TV is
quote:
radio ookquote:
'stijve epels'?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nu nog die extra "t" weghalen
En toch moeten ze altijd zo enorm aanwezig zijn hequote:
quote:
quote:
Ik gok dat latte met 1 t isquote:
Neehee, die anderequote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]wat een foeilelijk kopje zeg
![]()
ik word er vrolijk van![]()
Bij dezen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nu nog die extra "t" weghalen
primaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
[..]ik ga het proberen te luisteren maar ben vrij vrijdag en kan zomaar zijn dat ik het vergeet.
vooruitziende blikquote:
Nijnerquote:
Ik liet hem maar even aan jou dit keer... om nog een keer te laat te komen, dat wilde ik je niet aandoenquote:
needanku.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:19 schreef PeZu het volgende:
wie o wie wil er een mario en yoshi sleutel hanger?
IK!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:19 schreef PeZu het volgende:
Fobo noemen ze zoiets toch?quote:
Als ik dan nog thuis ben, ga ik zeker luisteren.quote:
No thanksquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:19 schreef PeZu het volgende:
Zit je nou endelijk op de Piper Alpha?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:19 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat zo lekker opwarmen onder de douche
koud!! brrr!1 en daarna lekker in bed een beetje tv kijken
en LoLa.. de straal verbinding trekt het niet helemaal als ik naar je luistersorry..
Je gaat als Thomas?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb vrijdag een feest. Ik moet verkleed als mijn Hollywood-idool![]()
Ik haat films
Barretjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:19 schreef Barretje80 het volgende:
en LoLa.. de straal verbinding trekt het niet helemaal als ik naar je luistersorry..
Ikquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:19 schreef PeZu het volgende:
Heb je daar een eigen plek? Hoe gaat dat in z'n werk eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:19 schreef Barretje80 het volgende:
die komt niet voorbijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ik dan nog thuis ben, ga ik zeker luisteren.
Have funquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:19 schreef Barretje80 het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Invisible_Man_%28film%29quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik haat films
Woohooquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik haat films
Ik welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:19 schreef PeZu het volgende:
Barquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:19 schreef Barretje80 het volgende:
Hee Toek, wat hoor ik? Zo wordt het nooit wat hequote:
Ze hadden veel beter bners kunnen nemenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik haat films
DAT is een erg handig zetjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Invisible_Man_%28film%29
dan ga je als de orient express uit de oude film klassiekerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik haat films
Je hebt nog meer opgeruimd en nog meer centjes gevonden?quote:
quote:
you winquote:
Dan kon ie als zichzelf omdat ie op tv is geweestquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ze hadden veel beter bners kunnen nemen
Heb een redelijk volle Nintendo collectie en daar past die mooi bij.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee Toek, wat hoor ik? Zo wordt het nooit wat he
Oehquote:
neuh .. ik lig net op de bodem van de zeequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit je nou endelijk op de Piper Alpha?
Eh. Whutquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
Heb een redelijk volle Nintendo collectie en daar past die mooi bij.
NES, SNES, N64, GC, WII, DS en GBC
Daarom dusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan kon ie als zichzelf omdat ie op tv is geweest
Ariëlquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh .. ik lig net op de bodem van de zee
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
The Abbyss was wel een goede film trouwens. Ik heb, as recently as februari 1997, een goede film gezienquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
quote:
adres pm-en en ik stuur ze opquote:
Gezellig in de titanic?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ets met modden en live topics...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]![]()
En anders kijk je de herhaling maar
![]()
Zwemmelenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
vind je geld als je opruimtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je hebt nog meer opgeruimd en nog meer centjes gevonden?![]()
quote:
ik heb een hutjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je daar een eigen plek? Hoe gaat dat in z'n werk eigenlijk?
Oh jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ets met modden en live topics...
Maar het eerste half uur kan is wel luisteren
Goed bezigquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb een hutje
een stapelbed
en omdat ik een vrouw alleen ben heb ik het hutje voor mezelf alleen
MET internet
Je hebt het goed voor elkaarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb een hutje
een stapelbed
MET internet
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was een dochter van Neptunus toch?
Ik zag van het weekend speelgoed dat ik vroeger had zoals He-man spullenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:25 schreef PeZu het volgende:
ik ga vd week zoeken naar meer oude game goodies hier n huis
dan ga je als duikbootquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
The Abbyss was wel een goede film trouwens. Ik heb, as recently as februari 1997, een goede film gezien![]()
Jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is best koud nu in de Noordzee
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het eerste half uur ga ik naar je luisteren![]()
En als jij er niet bent slaapt er ook geen collega?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb een hutje
een stapelbed
MET internet
Oooh hoe lang ga je daar nou weer mee doorquote:
wij hadden als speelgoed een turfschop en als spelen mocghten we turf stekenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zag van het weekend speelgoed dat ik vroeger had zoals He-man spullen
Was namelijk hier:
http://www.vam.ac.uk/moc/
Kan ze ongestoord soppenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En als jij er niet bent slaapt er ook geen collega?
Je bent de enige vrouw?Ik had er niet veel verwacht, maar de enige is wel erg weinig
oh dat, tsja dat is het voetbal van tegenwoordig héquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eh. Whut![]()
Ik had het over Luc Castaignos.
OMGquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
wij hadden als speelgoed een turfschop en als spelen mocghten we turf steken
Ja zegquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
wij hadden als speelgoed een turfschop en als spelen mocghten we turf steken
Kinky cam foto'squote:
Veel plezierquote:
lees ze suikertjequote:
en jij ook bosquote:
hmm.. dat is toch een persoonlijkheid uit "the abbyss" ?? je kan ook als brad pitt gaan hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zegDat ik dik en lelijk ben dat weet ik nou wel
je kan het overdrijven hoor
Ik vind het ook al vrij vlot gaanquote:
Zeewater wordt niet kouder dan 4 graden centimeter hoorquote:
Oh ik dacht dat zeewater 2 Ohm kon wordenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeewater wordt niet kouder dan 4 graden centimeter hoor.
Daar hebben ze het niet overquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat zeewater 2 Ohm kon worden
Ik heb heul geen verkleedkleren of sjmienk in huis. Wat denken die mensen wel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. dat is toch een persoonlijkheid uit "the abbyss" ?? je kan ook als brad pitt gaan hoor![]()
![]()
Komt doordat ik 5 dagen niet ben geweest misschienquote:
preciesquote:
2 Ohm? Is dat ook al een temperatuur aanduidingquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
jawel.. he is net als een hotelkamer.. met twee bedden.. m'n collega's delen ene kamer, maar ik als vrouw mag niet een hut delen met een man..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En als jij er niet bent slaapt er ook geen collega?
Je bent de enige vrouw?Ik had er niet veel verwacht, maar de enige is wel erg weinig
Zijn speciale winkels voor dat soort kledingquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Hou je bek ik weet wel dat je dat woord anders schrijft
Nou, niet dusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb heul geen verkleedkleren of sjmienk in huis. Wat denken die mensen wel.
dat koude water roept wel een hoop weerstand op jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb heul geen verkleedkleren of sjmienk in huis. Wat denken die mensen wel.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Hou je bek ik weet wel dat je dat woord anders schrijft
Hoe heb je dat overleefd?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Komt doordat ik 5 dagen niet ben geweest misschien
Wel als meter er ook een isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
2 Ohm? Is dat ook al een temperatuur aanduiding
Mag dat niet? Wat flauwquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jawel.. he is net als een hotelkamer.. met twee bedden.. m'n collega's delen ene kamer, maar ik als vrouw mag niet een hut delen met een man..
en.. we ztten hier vandaag maar met 13 personen hoor
Hoezo niet?:oquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jawel.. he is net als een hotelkamer.. met twee bedden.. m'n collega's delen ene kamer, maar ik als vrouw mag niet een hut delen met een man..
Nou, meter... das wel wat erg overdreven he meisjequote:
Ja, ideetje van mijn tante die 50 wordt. Toen mijn oom 50 werd was het idee om "fout" te gaan. Toen kwam ik prima weg met mijn knal oranje wegwerkershesje, een houweel en een bouwhelm. Nu wordt het een ander verhaalquote:
Helderquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat koude water roept wel een hoop weerstand op ja
Lijkt me een flinke koppijn andersquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, meter... das wel wat erg overdreven he meisje... Zó groot is nou ook weer niet handig
.
Ik gok cmquote:
Jij mag op je werk wel die polen neuken?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo niet?:o
Wat is dat nou weer voor iets saais
Au revoirquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:33 schreef Toekito het volgende:
Zo mijn luie stoel schuin voor de kachel gezet, TV gedraaid en bijna politiek debat op diezelfde TV.
Gauw ijsthee pakken, sloffen aan en laptop uit.
Tot later mensen![]()
Oooh het gaat daar overquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, meter... das wel wat erg overdreven he meisje... Zó groot is nou ook weer niet handig
.
Er zullen niet veel postzegels van die waarde zijn nee. Frankeer je daarmee een 40-voets zeecontainer per expresse naar Saturnus of zo?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:32 schreef Stuart het volgende:
Ik zag de zeldzaamste postzegel van de UK van het weekend
£375,000
ter bescherming van...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo niet?:o
Wat is dat nou weer voor iets saais
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ideetje van mijn tante die 50 wordt. Toen mijn oom 50 werd was het idee om "fout" te gaan. Toen kwam ik prima weg met mijn knal oranje wegwerkershesje, een houweel en een bouwhelm. Nu wordt het een ander verhaal
Proestquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij mag op je werk wel die polen neuken?
Lekkerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:33 schreef Toekito het volgende:
Zo mijn luie stoel schuin voor de kachel gezet, TV gedraaid en bijna politiek debat op diezelfde TV.
Gauw ijsthee pakken, sloffen aan en laptop uit.
Tot later mensen![]()
Mits in de pauzequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nope.. maar ik zal wat fto's maken en die posten als ik weer terug ben..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Helder
Heb je een cam? Ben wel benieuwd hoe je kajuit eruit ziet
telefoons waarbij dat niet kanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:35 schreef RockNijntje het volgende:
Telefoons waarbij je Back-up kan doen
Niet mijn dingquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:34 schreef PeZu het volgende:
hee game nerds
ik vond ook nog dit
[ afbeelding ]
vechten jullie het zelf maar uit maar wie de dogtags, socom sleutelhanger en aansteker (zippo) wil betaalt wel zelf de verzendkosten aangezien deze dingen zwaar zijn
Geen tinypic, wel fok?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Nope.. maar ik zal wat fto's maken en die posten als ik weer terug ben..
(krijg hier geen tinypic of wat dan ook )
Zolang het buiten werktijd is zal het hem weinig uitmakenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ter bescherming van...
de mannenLijkt me ook wel zo handigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In mei was je jarig toch?quote:
Mijn vorige twee konden dat nietquote:
Geen idee joh. Is hier zo'n winkel die allemaal van die zeldzame dingen (postzegels vooral) verkoopt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zullen niet veel postzegels van die waarde zijn nee. Frankeer je daarmee een 40-voets zeecontainer per expresse naar Saturnus of zo?
Mijn telefoon kan niet eens SMSsenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:35 schreef RockNijntje het volgende:
Telefoons waarbij je Back-up kan doen
ja en wat ligt daar dan onderaan in het middenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet mijn dingIk ben alleen van de Mario enzo
En WoW
![]()
![]()
Dat dus en daarom deelt barretje dus geen kamer met mannen.. want ze is op haar werkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zolang het buiten werktijd is zal het hem weinig uitmaken
Mijn huidige foon kan het ook niet, maar zou niet weten wat ik moet back uppenquote:
Johnny telefoonsquote:
Sms, apps, bestanden, etc...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn huidige foon kan het ook niet, maar zou niet weten wat ik moet back uppen![]()
Mario Galaxyquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en wat ligt daar dan onderaan in het midden
Juni, zo groot mogelijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In mei was je jarig toch?Welke maat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |