Dat moet die wel huge zijn, bij ons ben je zo klaar daarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En anders moet je eens hier in Zwolle komen, hier hebben we een vet groteIk ben daar een keer 3 uur bezig geweest met ST
![]()
ja lekker, zwart en sterk graagquote:
3 uurquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En anders moet je eens hier in Zwolle komen, hier hebben we een vet groteIk ben daar een keer 3 uur bezig geweest met ST
![]()
Owh, het geeft niet hoor, maar er zitten een paar wazige tussen, zoals die van Celle bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Overigens zijn ze eigenlijk gewoon allemaal genoeg hoorWelke ben jij niet tevreden over dan?
Da's niet handig nee.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
reis deur tot deur een uur.. Maar ze hebben shifts die om half zeven s ochtends beginnen en zo vroeg rijdt die verbinding nog niet
ik kom vandaag alleen nog van de bank om mijn eigen koffie te maken en om naar de wc te gaan.quote:
Hoe is het?quote:
En 2 vrouwen en een actionquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja lekker, zwart en sterk graag
[..]
3 uur![]()
hoe bizar groot is die action dan wel niet wajo
Jeujquote:
de 12de mag ook hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik kom vandaag alleen nog van de bank om mijn eigen koffie te maken en om naar de wc te gaan.
en straks een keer naar bed dan.
maar 3 ur, zo lang loop ik niet eens in een ikeaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe is het?![]()
[..]
En 2 vrouwen en een action![]()
![]()
Maar hij is echt groot groot
Wat goedquote:
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik kom vandaag alleen nog van de bank om mijn eigen koffie te maken en om naar de wc te gaan.
en straks een keer naar bed dan.
Meh. Daar?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe is het?![]()
[..]
En 2 vrouwen en een action![]()
![]()
Maar hij is echt groot groot
Ja dat is een cropquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, het geeft niet hoor, maar er zitten een paar wazige tussen, zoals die van Celle bijvoorbeeld
Ik welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar 3 ur, zo lang loop ik niet eens in een ikea
dan alleen als ik ook loon krijgquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |