Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:
ST
MarijkeZwollequote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Nu eerst een Bavaria.quote:
Nee dankuwel.quote:
Nu eerst een appelsap.quote:
quote:
Ja dankuwelbeleefdquote:
ahh, duidelijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:18 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga nog even spelen met SQL injection op een site
Moet je nog ver?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:19 schreef DaMart het volgende:
Tijdens het overstappen had ik even gemist dat de vorige vol was.
En moet nu staan omdat ze te klein materieel hebben ingezet }:
Ze hebben de trein uit Madurodam voor laten rijdenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:19 schreef DaMart het volgende:
En moet nu staan omdat ze te klein materieel hebben ingezet
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze hebben de trein uit Madurodam voor laten rijden?
goed gedaan wokquote:
Was ik dat maar eensquote:
-itus is een ontstekingquote:
Wat is dat voor antwoordquote:
argh, hier dus wel, en het is gewoon te veel!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
-itus is een ontsteking
En nee, daar doen ze bij ons gelukkig niet aan
muckerdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:19 schreef DaMart het volgende:
En moet nu staan omdat ze te klein materieel hebben ingezet
Bahquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
argh, hier dus wel, en het is gewoon te veel!
heb nu 3 talen, engels, duits en frans, en voor iedere taal een boekje met 9 situaties van ieder ongeveer 25 zinnen.
Het is teveel!
Hoi J. Ja vrijdag komt MPG eten.... Wie? Nou MPG van Fok... J: "Ow" Moet dat ?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Was ik dat maar eens![]()
.
Alhoewel... Ik ben volgende week donderdag en vrijdag nog vrij...
Daar was ik al bang voorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi J. Ja vrijdag komt MPG eten.... Wie? Nou MPG van Fok... J: "Ow" Moet dat ?
Puikplan... nee dus
en als wok komt klussenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi J. Ja vrijdag komt MPG eten.... Wie? Nou MPG van Fok... J: "Ow" Moet dat ?
Puikplan... nee dus
Ow, dus indien klussen is er ineens een tweede optiequote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan kom je maar tussen de middag eten
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan kom je maar tussen de middag eten
Depends on wat er geklust moet wordenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, dus indien klussen is er ineens een tweede optie?
tja, lentekriebels hè, iedereen is buiten aan het rondhuppelen!quote:
Het is hier koudquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
tja, lentekriebels hè, iedereen is buiten aan het rondhuppelen!
hier ook jaquote:
Je gaat me heel hard inhalen, je post echt ongelooflijk veelquote:
Valt best mee hoor, maar inhalen zal wel lukkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Je gaat me heel hard inhalen, je post echt ongelooflijk veel
Waaaw that's very good Englishquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:45 schreef TheFamousMan het volgende:
En, natuurlijk ook: Gefeliciteerd with this mijlpaal!
Milestone dan?quote:
Is dat de vrije vertaling?quote:
Volgens mij niet.quote:
Oh dan weet ik eindelijk wat milestone betekentquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh dan weet ik eindelijk wat milestone betekent
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh dan weet ik eindelijk wat milestone betekent
Ver kan ook in tijd worden uitgedrukt, zeker als je niet exact weet hoeveel kilometer je nog moetquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is dat voor antwoord?
Das hetzelfde als op de vraag "hoe koud is het?" antwoorden "het is 5 cm."
Ga maar snel eten, Je jaagt iedereen wegquote:
Daar ben ik ook mee bezigquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ga maar snel eten, Je jaagt iedereen weg
Dat is zeker fijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:17 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn telefoon is gemaakt![]()
Mijn vader kende iemand die hetzelfde probleem had met zijn telefefoon en hij heeft hem nu gemaakt
Nu laadt de telefoon weer gewoon normaal
Okeequote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar ben ik ook mee bezig
Lekkere spaghetti
Bonjourquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:47 schreef TheFamousMan het volgende:
HeeHoiHalloYoYeauwhGoedendagGoedenavondHoladioHeujJeuwHoiPiepeloi!
Bonjour, madame, comme ça va?quote:
eet schmackelijkh!quote:
Lieve lieve lieve suiker.quote:
Anders trouw je toch gelijk even met d'rquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lieve lieve lieve suiker.
Heel veel plezier met je lekkere maaltijd, lieverd
Hoi lezer, jij bent tof, jij bent mooi!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Anders trouw je toch gelijk even met d'r
Oja, da's waar ook.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoi lezer, jij bent tof, jij bent mooi!
Ja weet ik. Gewoon complete onzin.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Oja, da's waar ook.
Tja, zo'n speciale complimenten dag vind ik maar niks, kom op, je hoort toch het hele jaar door complimentjes te geven?
quote:
Ik werd bij de Peijenburg ook een stresskiep genoemdquote:
naja, alles beter dan een nietsnut die het maar een beetje laat hangen, lijkt mequote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik werd bij de Peijenburg ook een stresskiep genoemd
Ze waren vergeten dat ik zou komenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bedankt voor uw komst, bel niet, wij bellen u?
Ja dat heb ik gemerkt toen ik een tijd daarna bij de gemeente een werkervaringsplek hadquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
naja, alles beter dan een nietsnut die het maar een beetje laat hangen, lijkt me
Maar te veel stress kan echt een killer zijn.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ze waren vergeten dat ik zou komen
Nee hè, ging het wel door? of moet je nog een keer?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoezo? Ga je weg?quote:
Wat een faalquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Want je hebt alsnog gesproken met ze en bent aangenomen en kan onder werktijd minder FOK!ken?quote:
Wat een faalquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
whatquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:05 schreef friemelaar het volgende:
Ik moet morgen om 9:00 uur beginnen![]()
40 uur/week
Dus geen Fok! meer overdag
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Want je hebt alsnog gesproken met ze en bent aangenomen en kan onder werktijd minder FOK!ken?
Gefeliciteerd met de baanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:05 schreef friemelaar het volgende:
40 uur/week
Jaaaaaa. Ik ook.quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:05 schreef friemelaar het volgende:
40 uur/week
ook lekkerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
proficiat friemelquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:05 schreef friemelaar het volgende:
40 uur/week
gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:05 schreef friemelaar het volgende:
40 uur/week
Woah friemel, wat goedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:05 schreef friemelaar het volgende:
40 uur/week
Officieel magazijn beheer, en het aansturen van assemblagemonteurs.quote:
ook dat is al gedaanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb de sperziebonen met karbonade net op... nu even de vaat wegwerken en daarna toetje.
Zo, da's een hele kluifquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:11 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Officieel magazijn beheer, en het aansturen van assemblagemonteurs.
Daarnaast op termijn meehelpen met reparaties en ontwerpen/prototype bouw én kwaliteitsbeheer
klinkt goedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:11 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Officieel magazijn beheer, en het aansturen van assemblagemonteurs.
Daarnaast op termijn meehelpen met reparaties en ontwerpen/prototype bouw én kwaliteitsbeheer
Ik heb ook geen vaatwasser... dus het komt weer aan op handwerk om de vaat schoon te krijgen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook dat is al gedaan![]()
behalve de vaatwasser want die heb ik niet.
dus het staat al schoon in de kast
ooh is dat functie gerelateerd?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:12 schreef TheFamousMan het volgende:
Moeten we je nu ook aanspreken met "U" , en "Meneer Friemel" , nu je zo'n mooie functie hebt?
Wat dacht je dan vlegelquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:12 schreef TheFamousMan het volgende:
Moeten we je nu ook aanspreken met "U" , en "Meneer Friemel" , nu je zo'n mooie functie hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Zo dien je op jouw leeftijd iedereen hier die ouder is dan jij aan te spreken!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:12 schreef TheFamousMan het volgende:
Jij bent 14. Dan moet je iedereen boven de 29 en 50 weken aanspreken met uquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:12 schreef TheFamousMan het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wat dacht je dan vlegelGefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wat dacht je dan vlegelSorry, meneer F.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ik zo vrij mogen zijn om U te tutoyeren, hoogheid?
Met vriendelijke groet,
The Famous Man.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Pff, ik krijg het hier nog moeilijk, moet ik ook met twee woorden gaan spreken?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo dien je op jouw leeftijd iedereen hier die ouder is dan jij aan te spreken!
Eet en slaap lekkerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:15 schreef friemelaar het volgende:
En nu is hoogste tijd voor .......................
![]()
+
=
neequote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Pff, ik krijg het hier nog moeilijk, moet ik ook met twee woorden gaan spreken?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Pff, ik krijg het hier nog moeilijk, moet ik ook met twee woorden gaan spreken?
Ja meneer.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee![]()
gewoon stil zijn als grote mensen praten
Waarinquote:
Dat, en mijn afwas doen, zoals het een goede puber betaamtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee![]()
gewoon stil zijn als grote mensen praten
Dan wil ik wel een zakgeldverhogingquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat, en mijn afwas doen, zoals het een goede puber betaamt.
ja ik zo heel lief groeten, groet alleen damart nadat ik boos werdquote:
Vooruit, dan verdubbelen we het naar 10 cent per weekquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dan wil ik wel een zakgeldverhoging
Verhoging? Hoeveel procent?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dan wil ik wel een zakgeldverhoging
Och lieverdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik zo heel lief groeten, groet alleen damart nadat ik boos werd![]()
ik heb wat voor je![]()
ff fotoootje maken brb
Woah, Yoshi en Mario!!!quote:
Hai Solquote:
quote:
halloquote:
Reiskostenvergoeding: ¤0,03 per kilometer.quote:
Ik zit vol ik heb al gegeten. Maar bedankt hoor.quote:
ik las het net ook alquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:25 schreef Panda72 het volgende:
Wielbouten losgedraaid in Utrecht Utrecht - In de Utrechtse wijk Oog in Al zijn de laatste dagen meerdere wielbouten van auto's losgedraaid. De politie waarschuwt automoblisten eerst hun wielen te controleren voor ze gaan rijden.
Vrijdag werd voor het eerst een geparkeerde auto met enkele verdwenen wielbouten ontdekt. De dagen daarna zijn er meerdere bouten gevonden door de hele wijk.
Door deze 'grap' kunnen levensgevaarlijke situaties ontstaan. De politie is op zoek naar getuigen die iets verdachts hebben gezien.
Wat een debielen bestaan er toch zeg
Ehm, lieve schat een jaar telt 52 weken, dus waarom delen door 51quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Reiskostenvergoeding: ¤0,03 per kilometer.
Afschrijfkosten fiets: ¤10,- per jaar.
Communicatieapperatuur/overige belkosten ivm overleg: ¤30,- per jaar.
Overige kosten: ¤5,- [eventuele versnaperingen]
--------------------------------------------------------------------------------------------------------- +
¤45,03
Dat delen we door 51, want ik krijg wekelijks m'n zakgeld, dus dat wordt dan
¤45,03
---------- : = ¤0,88
51
Mijn huidige zakgeld is ¤4,50 per week, dus dat telt men er bij op.
¤4,50
--------- + = ¤5,38
¤0,88
Dat wordt dan ¤5,38 per week.
sorry voor de duur, internet viel eruit en ik moest even wat rekenen.
ik wist dat ik ergens een foutje gemaakt moest hebbenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, lieve schat een jaar telt 52 weken, dus waarom delen door 51
Hoiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:28 schreef littledrummergirl het volgende:
eindelijk weer klaar op stagehele dag gewerkt in mn vakantie
vind het te leuk
Wat een faalquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik wist dat ik ergens een foutje gemaakt moest hebben
Workaholicquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:28 schreef littledrummergirl het volgende:
vind het te leuk
zo klopt 'ie wel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Reiskostenvergoeding: ¤0,03 per kilometer.
Afschrijfkosten fiets: ¤10,- per jaar.
Communicatieapperatuur/overige belkosten ivm overleg: ¤30,- per jaar.
Overige kosten: ¤5,- [eventuele versnaperingen]
--------------------------------------------------------------------------------------------------------- +
¤45,03
Dat delen we door 52, want ik krijg wekelijks m'n zakgeld, dus dat wordt dan
¤45,03
---------- : = ¤0,87
52
Mijn huidige zakgeld is ¤4,50 per week, dus dat telt men er bij op.
¤4,50
--------- + = ¤5,37
¤0,87
Dat wordt dan ¤5,37 per week.
sorry voor de duur, internet viel eruit en ik moest even wat rekenen.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:28 schreef littledrummergirl het volgende:
vind het te leuk
Inderdaad ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik las het net ook al![]()
kut media die met zulke berichten andere debielen weer op ideeen brengt![]()
![]()
ik hou kids met gedragsproblemen en n handicap ik bedwangquote:
maar ja alles voro de sensatie en het geld hehquote:
Maar je hebt het dus naar je zinquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik hou kids met gedragsproblemen en n handicap ik bedwang
De kop in de telegraaf ook:quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar ja alles voro de sensatie en het geld heh
quote:Wielbouten los-draaien: nieuwe horrortrend?
Ja en welke media komt weer met zo'n bericht juist ja de Telegraaf.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar ja alles voro de sensatie en het geld heh
normaal valt dat wel mee, maar dit vind ik wel zo leukquote:
Ah, het was je dus alleen te doen om een gratis maaltijdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
normaal valt dat wel mee, maar dit vind ik wel zo leukben uit vrije wil vijf uur langer gebleven dan nodig. Lekker makkelijk alvast meegegeten daar
Jaaaa het moet zo sappige mogelijkquote:
ja er ook gelijk trend bijzetten, kutkoppen daar iemand zou van die hele redactie de wielbouten moeten los draaienquote:
jup, leuk werk, fijne collega'squote:
Dat is dat Hundertwasser-gebeuren hequote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:33 schreef PeZu het volgende:
dat bordje van uelzen is tof
die in het midden dan
Zitten er een paar tussen waar je heel hard voorbij gescheurd bent?quote:
wiezijnwat?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is dat Hundertwasser-gebeuren he
jup, thats mequote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, het was je dus alleen te doen om een gratis maaltijd
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja er ook gelijk trend bijzetten, kutkoppen daar iemand zou van die hele redactie de wielbouten moeten los draaien
Ik hoop voor je dat je na deze stage daar kan blijvenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jup, leuk werk, fijne collega'sheb echt mazzel met deze plek
1tje vind ik welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hildesheim?quote:
Ja dat dus.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Hildesheim?
Nooit geweten dat de poes van marijke haar eigen station heeft
Was het wel lekker dan?quote:
Niet eens. Het licht was gewoon behoorlijk slecht eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zitten er een paar tussen waar je heel hard voorbij gescheurd bent?
buddyquote:
Dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet eens. Het licht was gewoon behoorlijk slecht eigenlijk.
heb al n aanbod van ze gehadquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je na deze stage daar kan blijven
TFMquote:
Moooooooooiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog veel reistijd vanaf de stations dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb al n aanbod van ze gehad, moet er voor t gemak wel voor verhuizen... Afstand den haag/rotterdam is niet zo chill elke dag met ov
Tof dat je een aanbod hebt gekregenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb al n aanbod van ze gehad, moet er voor t gemak wel voor verhuizen... Afstand den haag/rotterdam is niet zo chill elke dag met ov
Zomaar Cold-Turkey er even 5 dagen tussenuit knijpen, dat verijst disciplinequote:
Godzijdank wel jaquote:
Overigens zijn ze eigenlijk gewoon allemaal genoeg hoorquote:
Symphonica in Rossoquote:
Valt mee hoor. Had 3 dagen 'bezoek' hier in Londen, gisteren was ik moe en vandaag ook druk met werk. Gaat eigenlijk best snel 5 dagenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zomaar Cold-Turkey er even 5 dagen tussenuit knijpen, dat verijst discipline
Hai Symphquote:
zelfgemaakte lasangequote:
Verijst????quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zomaar Cold-Turkey er even 5 dagen tussenuit knijpen, dat verijst discipline
ja rijst die je zelf in vietnam haaltquote:
Dat zal wel hetzelfde zijn als een jaar wat uit 51 weken bestaatquote:
godsiepleuris, wat heb ik vandaagquote:
dat dusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zal wel hetzelfde zijn als een jaar wat uit 51 weken bestaat
reis deur tot deur een uur.. Maar ze hebben shifts die om half zeven s ochtends beginnen en zo vroeg rijdt die verbinding nog nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nog veel reistijd vanaf de stations dan?
Hamsterquote:
Coolquote:
Dat zijn geweldige kidsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zelfgemaakte lasangemijn kids houden gelukkig van veul knoflook
Duurt nog even voordat je mij inhaalt hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
godsiepleuris, wat heb ik vandaag
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zal wel hetzelfde zijn als een jaar wat uit 51 weken bestaat
Weet je zeker dat je hard gestudeerd hebt zodat je niet blijft zittenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
godsiepleuris, wat heb ik vandaag
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Duurt nog even voordat je mij inhaalt hoor
hee ik ben je niet je persooonlijke boodschappen slaaf, vraag damart maar ofzoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hamster
[..]
CoolWanneer ga je weer, da mag je ook wel wat meenemen voor mij?
ik kon vannacht niet slapen, en heb vandaag vanaf 2 uur geblokt, en ben nu nog bezig, ben doodopquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je hard gestudeerd hebt zodat je niet blijft zitten
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee ik ben je niet je persooonlijke boodschappen slaaf, vraag damart maar ofzo
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe het niet
[..]Niet
Ja maar ja maar.... ik wil jouw lekkers
Verstandigquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:44 schreef Toekito het volgende:
Ik ga denk ik vanavond maar eens betijds naar bed. Ben nu al brak!
Ow, dat klinkt heel aannemelijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik kon vannacht niet slapen, en heb vandaag vanaf 2 uur geblokt, en ben nu nog bezig, ben doodop
daar kan het ook aan liggen
Kan ik wel doen maar ben bang dan ik als nog niet op tijd slaapquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:44 schreef Toekito het volgende:
Ik ga denk ik vanavond maar eens betijds naar bed. Ben nu al brak!
is dat de nieuwe hoolligan wear?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:45 schreef Stuart het volgende:
Vrijdag de Jack Wolfskin winkels maar even onveilig maken![]()
quote:
Shoppen is altijd lekkerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:45 schreef Stuart het volgende:
Vrijdag de Jack Wolfskin winkels maar even onveilig maken![]()
tegen jou aan slapen lukt me prima. Dus een goed ideequote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
VerstandigIk denk dat ik met je mee ga
die action val tegen de laatste tijd, lijkt wel crisis hier bij onze actionquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Shoppen is altijd lekkerIk denk dat ik vrijdag weer eens ga Actionen
mjaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahaha![]()
http://www.jack-wolfskin.com/en/desktopdefault.aspx
Ik slaap wel in m'n eigen bed hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
tegen jou aan slapen lukt me prima. Dus een goed idee
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
die action val tegen de laatste tijd, lijkt wel crisis hier bij onze action
Dat is waarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja
is wel ideale kledij voro lekker te rellen
jammerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik slaap wel in m'n eigen bed hoor![]()
mwa binnekort maar weer ff skumen danquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik slaap wel in m'n eigen bed hoor![]()
[..]Dan heb je geen goede Action
Ik slaag er nog iedere keer weer
![]()
En anders moet je eens hier in Zwolle komen, hier hebben we een vet grotequote:
Dat moet die wel huge zijn, bij ons ben je zo klaar daarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En anders moet je eens hier in Zwolle komen, hier hebben we een vet groteIk ben daar een keer 3 uur bezig geweest met ST
![]()
ja lekker, zwart en sterk graagquote:
3 uurquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En anders moet je eens hier in Zwolle komen, hier hebben we een vet groteIk ben daar een keer 3 uur bezig geweest met ST
![]()
Owh, het geeft niet hoor, maar er zitten een paar wazige tussen, zoals die van Celle bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Overigens zijn ze eigenlijk gewoon allemaal genoeg hoorWelke ben jij niet tevreden over dan?
Da's niet handig nee.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
reis deur tot deur een uur.. Maar ze hebben shifts die om half zeven s ochtends beginnen en zo vroeg rijdt die verbinding nog niet
ik kom vandaag alleen nog van de bank om mijn eigen koffie te maken en om naar de wc te gaan.quote:
Hoe is het?quote:
En 2 vrouwen en een actionquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja lekker, zwart en sterk graag
[..]
3 uur![]()
hoe bizar groot is die action dan wel niet wajo
Jeujquote:
de 12de mag ook hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik kom vandaag alleen nog van de bank om mijn eigen koffie te maken en om naar de wc te gaan.
en straks een keer naar bed dan.
maar 3 ur, zo lang loop ik niet eens in een ikeaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe is het?![]()
[..]
En 2 vrouwen en een action![]()
![]()
Maar hij is echt groot groot
Wat goedquote:
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik kom vandaag alleen nog van de bank om mijn eigen koffie te maken en om naar de wc te gaan.
en straks een keer naar bed dan.
Meh. Daar?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe is het?![]()
[..]
En 2 vrouwen en een action![]()
![]()
Maar hij is echt groot groot
Ja dat is een cropquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, het geeft niet hoor, maar er zitten een paar wazige tussen, zoals die van Celle bijvoorbeeld
Ik welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar 3 ur, zo lang loop ik niet eens in een ikea
dan alleen als ik ook loon krijgquote:
quote:
Stop ze maar onder mijn shirtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
goedenavond.. pas op koude handjes!!! brrrrr
Hey LLquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
Geeft niets, jij mag dat welquote:
MINSTENS!quote:
Hai mopquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
MINSTENS!
Als we genoeg tijd hebben
In de schuurquote:
Belangrijkequote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat voor een papieren was je dan kwijt?
Volgens mij is de tijd het belangrijkstequote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
MINSTENS!
Is het koud dan?quote:[img]http:.//i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op dinsdag 1 maart 2011 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
Waar denk je dat ze haar handen stopt?quote:
Toch bij het oud papierquote:
ik had het over mezelf hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar denk je dat ze haar handen stopt?
ja ikeaquote:
Nee, in de schuur ligt geen oud papierquote:
Jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
MINSTENS!
quote:
Als ik haar was zou ik het wel daar doenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar denk je dat ze haar handen stopt?
Wij kunnen zelfs drie uur doen over even ergens koffie drinken tussen het winkelen doorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
Sowieso, als wij samen dingen doen kunnen we altijd uren zoet zijn
Gek?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
Sowieso, als wij samen dingen doen kunnen we altijd uren zoet zijn
[..]wat een gekke plek , of lagen ze stiekem toch bij het oud papier?
Mag ik ook?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lieffff
ik heb ook een latte macchiato
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |