quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh dan weet ik eindelijk wat milestone betekent
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh dan weet ik eindelijk wat milestone betekent
Ver kan ook in tijd worden uitgedrukt, zeker als je niet exact weet hoeveel kilometer je nog moetquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is dat voor antwoord?
Das hetzelfde als op de vraag "hoe koud is het?" antwoorden "het is 5 cm."
Ga maar snel eten, Je jaagt iedereen wegquote:
Daar ben ik ook mee bezigquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ga maar snel eten, Je jaagt iedereen weg
Dat is zeker fijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:17 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn telefoon is gemaakt![]()
Mijn vader kende iemand die hetzelfde probleem had met zijn telefefoon en hij heeft hem nu gemaakt
Nu laadt de telefoon weer gewoon normaal
Okeequote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar ben ik ook mee bezig
Lekkere spaghetti
Bonjourquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:47 schreef TheFamousMan het volgende:
HeeHoiHalloYoYeauwhGoedendagGoedenavondHoladioHeujJeuwHoiPiepeloi!
Bonjour, madame, comme ça va?quote:
eet schmackelijkh!quote:
Lieve lieve lieve suiker.quote:
Anders trouw je toch gelijk even met d'rquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lieve lieve lieve suiker.
Heel veel plezier met je lekkere maaltijd, lieverd
Hoi lezer, jij bent tof, jij bent mooi!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Anders trouw je toch gelijk even met d'r
Oja, da's waar ook.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoi lezer, jij bent tof, jij bent mooi!
Ja weet ik. Gewoon complete onzin.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Oja, da's waar ook.
Tja, zo'n speciale complimenten dag vind ik maar niks, kom op, je hoort toch het hele jaar door complimentjes te geven?
quote:
Ik werd bij de Peijenburg ook een stresskiep genoemdquote:
naja, alles beter dan een nietsnut die het maar een beetje laat hangen, lijkt mequote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik werd bij de Peijenburg ook een stresskiep genoemd
Ze waren vergeten dat ik zou komenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bedankt voor uw komst, bel niet, wij bellen u?
Ja dat heb ik gemerkt toen ik een tijd daarna bij de gemeente een werkervaringsplek hadquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
naja, alles beter dan een nietsnut die het maar een beetje laat hangen, lijkt me
Maar te veel stress kan echt een killer zijn.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ze waren vergeten dat ik zou komen
Nee hè, ging het wel door? of moet je nog een keer?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoezo? Ga je weg?quote:
Wat een faalquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |