Nog veel reistijd vanaf de stations dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb al n aanbod van ze gehad, moet er voor t gemak wel voor verhuizen... Afstand den haag/rotterdam is niet zo chill elke dag met ov
Tof dat je een aanbod hebt gekregenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb al n aanbod van ze gehad, moet er voor t gemak wel voor verhuizen... Afstand den haag/rotterdam is niet zo chill elke dag met ov
Zomaar Cold-Turkey er even 5 dagen tussenuit knijpen, dat verijst disciplinequote:
Godzijdank wel jaquote:
Overigens zijn ze eigenlijk gewoon allemaal genoeg hoorquote:
Symphonica in Rossoquote:
Valt mee hoor. Had 3 dagen 'bezoek' hier in Londen, gisteren was ik moe en vandaag ook druk met werk. Gaat eigenlijk best snel 5 dagenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zomaar Cold-Turkey er even 5 dagen tussenuit knijpen, dat verijst discipline
Hai Symphquote:
zelfgemaakte lasangequote:
Verijst????quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zomaar Cold-Turkey er even 5 dagen tussenuit knijpen, dat verijst discipline
ja rijst die je zelf in vietnam haaltquote:
Dat zal wel hetzelfde zijn als een jaar wat uit 51 weken bestaatquote:
godsiepleuris, wat heb ik vandaagquote:
dat dusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zal wel hetzelfde zijn als een jaar wat uit 51 weken bestaat
reis deur tot deur een uur.. Maar ze hebben shifts die om half zeven s ochtends beginnen en zo vroeg rijdt die verbinding nog nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nog veel reistijd vanaf de stations dan?
Hamsterquote:
Coolquote:
Dat zijn geweldige kidsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zelfgemaakte lasangemijn kids houden gelukkig van veul knoflook
Duurt nog even voordat je mij inhaalt hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
godsiepleuris, wat heb ik vandaag
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zal wel hetzelfde zijn als een jaar wat uit 51 weken bestaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |