quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:36 schreef gamezz het volgende:
Ik zou iedereen graag willen oproepen om het volgende in zijn signature te zetten:
1 | [url=http://forum.fok.nl/topic/1613188]Steun de strijd voor een indianenforum![/url] |
Uw onderschrift, Uw Signquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:52 schreef gamezz het volgende:
Goed initiatief, kan geen aandacht genoeg krijgen
1 | [url=http://forum.fok.nl/topic/1613188]Steun de strijd voor een indianenforum![/url] |
Echte indianen zitten op een paardquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:54 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Terwijl ik op een kameel Paard zit, uiteraard
Ik ben een kapitein, geen indiaan.quote:
Pirates ftw yes.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:56 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik ben een kapitein, geen indiaan.
Tevens: er zitten geen indianen op Fok.
Dat zeiden ze in Noord Amerika vroeger ook. En kijk nou wat er van de VS terecht is gekomenquote:
Ninjas btw. ftw.quote:
Nee hoor, er waren prima vervangers.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:01 schreef gamezz het volgende:
[..]
Dat zeiden ze in Noord Amerika vroeger ook. En kijk nou wat er van de VS terecht is gekomen
Indianen zijn nodig in de maatschapij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pedicabo ego vos et irrumabo.
Daar is minder belangstelling voor dan voor indianen:quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:15 schreef TjaGerben het volgende:
Nee![]()
Kim Jong-il subforum is beter:
Nieuw forum
Dit smaakt naar gravel, slechte avatarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:26 schreef Klipnap het volgende:
Van Tunesië naar Fok!! Die Jasmijnrevolutie heeft wel veel invloed!
TS heeft 270 accountsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:08 schreef Swomp het volgende:
De cijfers liegen er niet om![]()
De cijfers liegen er niet om
![]()
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
U zei?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:56 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Tevens: er zitten geen indianen op Fok.
Dit is hetzelfde als die dino vs koeienpollquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:28 schreef gamezz het volgende:
[..]
Nee, die poll is al een week oud ofzo.
Het begon allemaal met het initiatief van de Klaploper
Symphatisant, ik pleit voor een indianensubforumquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:36 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
![]()
Ben jij er ook een of ben je een sympathisant?
Indianen zijn underrated. Het wordt echt eens tijd voor een subforum, vind ik.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit is hetzelfde als die dino vs koeienpoll![]()
Ja maar piraten dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:41 schreef gamezz het volgende:
[..]
Indianen zijn underrated. Het wordt echt eens tijd voor een subforum, vind ik.
Goede zaak.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:40 schreef gamezz het volgende:
[..]
Symphatisant, ik pleit voor een indianensubforum![]()
Ik respecteer jullie levensstijl en geschiedenis.
Piraten staan wat mij betreft nog steeds op plaats 2.quote:
Uiteraard. Ik zit immers toch al in de kroe.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:47 schreef gamezz het volgende:
[..]
Kun jij de taak van het modden niet op je nemen, als Chief?
Piraten zijn gewetenloze negers, zeker tegenwoordig.quote:
Daarom, en je bent indiaan. Beter kan niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:48 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik zit immers toch al in de kroe.
Ja maar piraten verdienen net zo goed, kan er niet gewoon een subforum komen voor indianen piraten ninja's weet ik veel wat voor figuren?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:46 schreef gamezz het volgende:
[..]
Piraten staan wat mij betreft nog steeds op plaats 2.
Indianen kennen een veel langere geschiedenis, en er zijn vele volken en culturen. Daar valt veel meer over te vertellen denk ik.
Generaliserenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Piraten zijn gewetenloze negers, zeker tegenwoordig.
Nee, dan worden indianen tekort gedaan. Misschien een paar tijdelijke subforums voor achtereenvolgens Piraten, Ninja's', en Noord Korea?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja maar piraten verdienen net zo goed, kan er niet gewoon een subforum komen voor indianen piraten ninja's weet ik veel wat voor figuren?
wie had er gewonnen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit is hetzelfde als die dino vs koeienpoll![]()
zou zeer tof zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:00 schreef gamezz het volgende:
[..]
Nee, dan worden indianen tekort gedaan. Misschien een paar tijdelijke subforums voor achtereenvolgens Piraten, Ninja's', en Noord Korea?
Piraten zijn badboys, Indianen worden door iedereen behalve rednecks geliefd.quote:
Piratenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Piraten zijn badboys, Indianen worden door iedereen behalve rednecks geliefd.
Tegen de 300 mensen hebben al aangegeven geïnteresseerd te zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:02 schreef andreas612 het volgende:
wordt een faalsubforum, net als die knutselhoek, wordt voor geen aarsch gepost
Als er een piratensubforum komt wordt dat geen faal.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:02 schreef andreas612 het volgende:
wordt een faalsubforum, net als die knutselhoek, wordt voor geen aarsch gepost
De enige hippies waar ik geen hekel aan heb.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Piraten[ afbeelding ]
Indianen zijn de hippies van het verleden.[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |