Haha echt he, dat had ik dus ook al een keer gezegd, ze was int begin bedoeld als iemand waar Jeff steeds achteraan zou zitten denk ik en tegenwoordig wordt ze veel meer als stoere, independent, half lesbian achtige girl neergezet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:01 schreef Mirel het volgende:
Ik gaf iemand een trailer van seizoen 1 en ik ging hem toen ook zelf bekijken. Merk op dat Britta er veel leuker uitziet dan nu. Misschien niet meer makeup maar wel leukere kleren. Ook in de manier waarop alles gechopt is is te merken dat ze haar en Jeff als lovecouple hadden bedoeld. (of deden dat om even populair te zijn voor de kijkcijfers van de eerste paar eps om niet gecancelled te worden)
And my dick is too big, there's a big bang theory. I got a picture on my iPhone, what do you all think?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:21 schreef fwokker het volgende:
Was deze hier al voorbij gekomen?
http://www.iamdonald.com/freaksandgeeks
Troy multitalent
Ik vind hem niet echt een prettige rapstem hebben. Maar wel tof dat hij het allemaal doet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:21 schreef fwokker het volgende:
Was deze hier al voorbij gekomen?
http://www.iamdonald.com/freaksandgeeks
Troy multitalent
Ja dat vinden wel meer mensen. Ik heb er zelf geen problemen mee maar zijn sterke kant is sowieso zijn schrijverskunstenquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik vind hem niet echt een prettige rapstem hebben. Maar wel tof dat hij het allemaal doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het in elk geval erg leuk nieuws![]()
Echt he, het zit gewoon allemaal veel dieper in elkaar dan "gewone" comedy.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:43 schreef Kremers het volgende:
Geweldige serieMijn favoriete karakters zijn toch wel Pierce en Señor Chang
De aflevering van gisteren (commedy central) over chicken fingers was geniaal, maar die met die boot op het parkeerterrein mocht er ook zijn. Goed geschreven en goede karakters.
Zouden die Amerikanen dan eindelijk doorkrijgen wat commedy is? Na al die Friends achtige troep...
Ik merk dat ik toch wel vrij veel mensen in mijn omgeving warm krijg voor deze serie.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:51 schreef Mirel het volgende:
Wat een onzin dat dit niet weggelegd is voor het gemiddelde Amerikaanse publiek. Dat is het evenmin voor een Nederlands publiek. Series zoals dit zullen nooit populair worden. Ken je veel mensen in Nederland die Arrested Development kennen (en anders het écht waarderen)? Vast op één hand te tellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:04 schreef Mirel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kom op tumblr een behind the scenes pic tegen van de finale:Dat is vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jammer dat ik 'm al gezien heb aan de ene kant, ik hoop dat ik 'm tegen die tijd weer ben vergeten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.
Ja sommige karakters zijn wat gegroeid, troy die een klein beetje volwassen werd bij zijn verjaardag. Maar britta is van een leuk meisje naar gestoorde feminist gegaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:07 schreef JDx het volgende:
[..]
Haha echt he, dat had ik dus ook al een keer gezegd, ze was int begin bedoeld als iemand waar Jeff steeds achteraan zou zitten denk ik en tegenwoordig wordt ze veel meer als stoere, independent, half lesbian achtige girl neergezet.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:04 schreef Mirel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kom op tumblr een behind the scenes pic tegen van de finale:Haha! Oh, dat wordt goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stukje uit The Soup. Let op, kleine spoiler.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2011 21:05:01 ]
Magnitude is niet grappig.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:53 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die dit shirt niet hebben.
quote:Some of that Irish luck is rubbing off on our favorite Greendale/Pawnee peeps today: NBC has renewed bubble comedies Community and Parks and Recreation for next season. In less surprising news, the Peacock has also picked up The Office.
tv.blinkx.com misschien?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:24 schreef TheFastOne het volgende:
Waar kan je online afleveringen bekijken?
Idd, op een goede tracker als TvT haal ik met gemak 5 Mb/squote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:38 schreef Mirel het volgende:
niet als je bij een private site zit chucko
Als je de verbinding ervoor hebt. Mijn snelheid is hier gecapt op iets meer dan 600Kb/s.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:13 schreef picodealion het volgende:
[..]
Idd, op een goede tracker als TvT haal ik met gemak 5 Mb/s
Tegenwoordig als een groep vrienden bijelkaar komen is er vaak wel eens een moment dat iedereen met een of ander technisch speeltje aan het frotten is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:34 schreef JDx het volgende:
Alleen dat einde... ik heb 3x terug gekeken naar een clue, wat zat daar nou achter?
Daar moest ik ook even terugspoelen, om nog een keer te kunnen genietenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:56 schreef JDx het volgende:
No you didn't ruin Jeff, that's why we still hang out with him, hey Jeff... arm omheen
Daar heb ik er ook wel wat van, maar dan moet je een ratio behouden en is de snelheid alleen bij populaire dingen stabiel, en probeer maar eens iets onbekends van een jaar geleden te downloaden met je maximale snelheid - lukt je in 99% van de gevallen nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:38 schreef Mirel het volgende:
niet als je bij een private site zit chucko
Waarom zet je dat om? Ik heb gewoon zo'n WDTV Live, via netwerk in HD op je televisie, speelt alle formaten af.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:25 schreef TheFastOne het volgende:
Ik download (heel ouderwets) een torrent, in avi. en convert ze dan naar mp4. Werkt prima!
Ik moet alle afleveringen op m'n iPod hebbenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:05 schreef JDx het volgende:
[..]
Waarom zet je dat om? Ik heb gewoon zo'n WDTV Live, via netwerk in HD op je televisie, speelt alle formaten af.
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:55 schreef ssneruall het volgende:
Volgende aflevering word geniaal
richard ayoade van the IT crowd is de regisseur, en er is een pulp fiction style feest voor Abed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
Ze wordt ook steeds lelijker, die vorige aflevering dat ze met Boris de rus op de bank zat, zag ze er echt uit alsof ze al drie weken wakker was.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:40 schreef outcast_within het volgende:
Krijg nu weer een beetje medelijden met britta. DIe fooi opmerking, haar baan kwijtraken, en 400 dollar korting als ze niet terug aangenomen hoefde te worden.
Dit was de season finale nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Eens. Niet de gehoopte season finale voor mij.
Er komen er nog vijf, de paintballaflevering is de laatste.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dan lieg ik in elk geval niet
Wanneer is die dan wel?
Was toch niet echt gebitchquote:
Nou ja, de verwijzingen dan. Ik vind het altijd wel leuk, als series dat naar elkaar doen. Scrubs verwees ook zo vaak naar andere series, vooral Grey's Anatomy was nogal 's de lulquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Was toch niet echt gebitch?
Las dat de makers van de twee shows close zijn en dat er al vaker Community shout outs in Cougar Town hebben gezeten.
Laat het weten wanneer Danny Pudi op de achtergrond voorbij loopt in een aflevering.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, de verwijzingen dan. Ik vind het altijd wel leuk, als series dat naar elkaar doen. Scrubs verwees ook zo vaak naar andere series, vooral Grey's Anatomy was nogal 's de lul. En Scrubs is ook van Bill Lawrence van CT, dus rondje compleet
. Shout outs naar Community in CT zijn me dan weer niet opgevallen.
Volgens mij was het ook echt zo'n meta-verwijzing naar de fans toen Shirley en Annie zeiden: "Oh, my goodness. I know. Everyone hates Britta.";)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:37 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Ze wordt ook steeds lelijker, die vorige aflevering dat ze met Boris de rus op de bank zat, zag ze er echt uit alsof ze al drie weken wakker was.
Ze hebben mijn topic op IMDB gelezenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:07 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Volgens mij was het ook echt zo'n meta-verwijzing naar de fans toen Shirley en Annie zeiden: "Oh, my goodness. I know. Everyone hates Britta.";)
Dacht dat Bill Lawrence deze aflevering ook geschreven heeft, dus het rondje wordt nog dichterquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, de verwijzingen dan. Ik vind het altijd wel leuk, als series dat naar elkaar doen. Scrubs verwees ook zo vaak naar andere series, vooral Grey's Anatomy was nogal 's de lul. En Scrubs is ook van Bill Lawrence van CT, dus rondje compleet
. Shout outs naar Community in CT zijn me dan weer niet opgevallen.
Hm, hij staat niet bij de schrijvers van de aflevering vermeld.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:19 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dacht dat Bill Lawrence deze aflevering ook geschreven heeft, dus het rondje wordt nog dichter
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hm, hij staat niet bij de schrijvers van de aflevering vermeld.
Dacht het naar aanleiding van deze tweet van em, kan ook een grap zijn...quote:VDOOZER Bill Lawrence
Again, thanks for the heads up, but of course I saw Community tonight. Uh, I wrote it...
Had die daar ook een bijrolletje in gekregen als fan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Haha ik zag 'Abed' vandaag in een aflevering van Gilmore Girls.
[ afbeelding ]
whatquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Haha ik zag 'Abed' vandaag in een aflevering van Gilmore Girls.
[ afbeelding ]
Meerdere afleveringen in seizoen 6 en 7. Tot nu toe heb ik 'm vier keer gespot ofzo. En hij werkt inderdaad ook bij Yale daily news. Gewoon een klein bijrolletje hoor, hij heeft nauwelijks tekstquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:09 schreef outcast_within het volgende:
[..]
what
Welk seizoen? ergens op eh princeton? op die nieuws redactie? Wat moet ie met dat potlood?
cool cool coolquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Meerdere afleveringen in seizoen 6 en 7. Tot nu toe heb ik 'm vier keer gespot ofzo. En hij werkt inderdaad ook bij Yale daily news. Gewoon een klein bijrolletje hoor, hij heeft nauwelijks tekst. Dat potlood was een afscheidscadeau voor Rory die wegging bij de redactie.
quote:
The Hangover, toch?quote:
...maar natuurlijk.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Daar heb ik toch goed om moeten lachen.
Had gij ook in deel 1quote:Op woensdag 20 april 2011 13:38 schreef Dos37 het volgende:
Haha ik zie nu pas dat Chang een rol heeft in The Hangover part 2
Was het hem toch? Ik twijfelde...quote:Op woensdag 20 april 2011 13:42 schreef JackHerrer het volgende:
Gisteren was Chang ook te zien in Pineapple Express, met de quote War is upon you! Prepare to suck the cock of karma!
quote:
Toch wel leuk dat ze alles zo goed doordacht hebben.quote:Okay so I just rewatched the episode and tried to piece together the "flashback" episodes. Here's what I've got:
*Wild West episode - Based on the fact that only T&A are wearing cowboy outfits, I'd guess that they dragged the group out to a ghost town. They then encounter a racist redneck, change clothes(?) and hop on an old steam engine train (as featured in the MegaWinger speech) to head back to Greendale.
*The Jaws episode - Mostly featured in the MegaWinger speech. Abed dressed as the rowboat guy from the movie, Pierce's harpoon, and mention of a shark (as well as the location) suggest that this episode was pretty much a straight-up Jaws parody.
*St. Patty's Day - Both the scenes from it feature them wearing green hats. Could perhaps be the first part of the Jaws episode, due to them pulling the raft out at a similar location.
*Mercury poisoning episode - Could be complete conjecture here but based on the similar (strange) camera angle I'm going to guess that the group gets mercury poisoning while painting Shirley's nursery. Or perhaps hallucinates painting Shirley's nursery due to mercury poisoning. I'm not too sure.
*The Mexico episode - IMHO the most complete. It starts in the cafeteria with the "caw caw!", which causes the group to become suspicious of Pierce, who then reveals he's been OD'ing on Flu medication. The group then takes a trip to Mexico and get bedbugs. Pierce gets into trouble for drug running (though it turns out it's only flu medication) and they're let go. [NOTE: I know it seems like the beginning and end parts are unrelated but Abed is wearing his "Save The Cape" t-shirt in both the "caw caw" and Piercexcution scene.]
*The Cape episode: Abed watches The Cape, emulates The Cape, the group has a Cape intervention.
*The Ghost story: After talking about it over a campfire, the study group investigates the mystery of a haunted mansion as part of the Dean's new Habitats For Humanity program. They end up meeting the ghost, but blowing up the mansion.
*Caesar Salad episode - The Dean gives out free caesar salad but as we all know, no caesar salad is truly free.
*The Glee episode - After the Glee club is killed, the group takes over and writes and performs an original song (though, perhaps due to the difficulty of writing lyrics, the only lyric is "Sing-a-ling-a-ling-ding-dong").
*The Lady Miss Lady/Haircut episode - The values of masculinity and femininity are examined when Shirley enlists Abed, Britta, and Annie to help her with her pyramid scheme makeup sales job. Meanwhile, Troy and Jeff take a haircutting class.
I think that's it. There's some one-off scenes ("Free iPhones!", jumprope) but I'm not 100% sure where they go. There's also all the driveby Deanings but honestly those could go at the beginning of any episode.
Oh and Abed & Troy in Jeff's sweater is totally a tag, but I have no idea for what episode.
Dean-a-ling-a-ling!quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:56 schreef BasvB het volgende:
Grappige ep, vooral die compilatie met de dean wie binnenkomt in allemaal domme/gay pakken binnenkomt.
quote:"I have no idea what you mean. There was a glee club at Greendale, and their bus was driving on a rainy night, and a downed power line was hanging across the road, and the bus drove through it, and it sliced through the bus and decapitated everyone, row by row, so that the people in the back had to watch all their friends get decapitated, then they got decapitated, and then the bus drove into a pool of lava. And I guess the crazy thing is, the electricity from the power line somehow kept their nervous systems "alive," so they could feel the lava. They didn't escape the pain of the lava just because they didn't have heads. They felt the lava. It was terrible but it was not metaphorical in any way. I would never be that petty and envious of another show's popularity."
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:26 schreef picodealion het volgende:
Dan Harmon over dat de hele Glee club dood is:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel lekker blijven plakken hè?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:30 schreef Brammie1 het volgende:
wat zullen de volgende 2 afleveringen ons brengen?Hopelijk veel verwijzingen naar de Sergio Leone films.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT: Fixed, en InTrePidIvity: bedankt!
[ Bericht 20% gewijzigd door Orbis op 01-05-2011 12:53:06 ]last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
quote:Op zondag 1 mei 2011 10:55 schreef Orbis het volgende:
Een kleine teaser voor de volgende afleveringen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT: Fixed, en InTrePidIvity: bedankt!
Hubba hubba.
Ja dat viel me ook al op. Vond het altijd nog wel ok, maar in de laatste afleveringquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:04 schreef JDx het volgende:
Die Britta is echt een lijk geworden wtf...
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:03 schreef planethugo het volgende:
De maker beschouwt voor op de finale:
'Community heeft geen cliffhanger meer nodig'
Is er iemand op die site die wel gewoon Nederlands kan?quote:Niemand kon Community en dus moesten we iets bedenken om de kijkers nieuwsgierig te maken voor het vervolg.
sorry hequote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:49 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
[..]
Is er iemand op die site die wel gewoon Nederlands kan?![]()
paar dagen geleden de eerste aflevering gezien en het beviel meteen. Erg geinige humor. Komt bij mij in het rijte Entourage, Weeds, Californication en Eastbound & Down. Grappige series die geen lachband nodig hebbenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:44 schreef Dos37 het volgende:
Wat is deze toch vreselijk ondergewaardeerd. Niet hier trouwens maar in het algemeen.
Was in de eerste paar minuten bang dat ze, goedkoop, mee wilde liften op het succes van de eerste paintball aflevering, het uit wilden melken. Maar ze hebben het zo mogelijk op een nog hoger niveau weten te brengen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
En ik dacht nog wel dat Modern Warfare van S1 niet meer overtroffen kon worden, komen ze met deze legendarische episodeWat een fucking toffe serie is het toch
Ik heb de volle 20 minuten met een grote glimlach op m'n kop gezeten en dan komt er nog eens een deel twee van ook![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:31 schreef Orbis het volgende:
Dit was geweldig! Gaat Modern Warfare overtroffen worden?
En voor JDx een repost:
[ afbeelding ]
Overigens, volgende week is de ep ook nog eens Star Wars-based!
Seizoen 1 was meer spoof dan dit seizoen hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:15 schreef nietzman het volgende:
Blergh, ben eigenlijk wel een beetje klaar met die spoofs elke week.
Dit had de serie in seizoen 1 nog niet zo hard nodig.
Ik vond het anders een prima aflevering, terwijl ik de afgelopen tijd een paar keer heb overwogen te stoppen met kijken.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:15 schreef nietzman het volgende:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:15 schreef nietzman het volgende:
Volgens mij was het vanaf aflevering 1 seizoen 1 al gebaseerd op films.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:15 schreef nietzman het volgende:
I know right. Ik ben het helemaal met je eens. Completely agree with you. Ik begin me behoorlijk te ergeren aan Community de laatste tijd. Het is constant rare shit, 'slike, give me a break, er mag wel wat 'normale' shit tussendoor af en toe hoor -____- constant maar die surrealistische bullshit die nergens meer over gaat en totaal niet in verband staat met de realiteit.. kinda done with it. Californication vind ik ook veel beter dan Community. En als ik dan denk aan like Friends, Scrubs.. Dan vind ik Community niets meer dan een 'leuk showtje', wat vergeleken bij die 2 verbleekt. Like fuck off, stop er eens wat meer Jeff/Britta of Jeff/Annie shit in bijv. Who gives a shit about fucking Pierce? Of fucking Chang en Shirley en babies en shit. Echt zo fucking saai is t lately. Ik download lately de nieuwe eps en t is meer een chore than anything om het te moeten kijken. Zzz. Okay [/rant]quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:15 schreef nietzman het volgende:
Well if that's the case, zal ik je dan eens even lekker in je kontje neuken schatje?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 03:29 schreef Tim86 het volgende:
Je klinkt als een mega gaye Amerikaanse highschooler nu
Ik kijk alleen geen Glee, tijgerquote:
Beetje teveel mtv gekeken?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 03:26 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
I know right. Ik ben het helemaal met je eens. Completely agree with you. Ik begin me behoorlijk te ergeren aan Community de laatste tijd. Het is constant rare shit, 'slike, give me a break, er mag wel wat 'normale' shit tussendoor af en toe hoor -____- constant maar die surrealistische bullshit die nergens meer over gaat en totaal niet in verband staat met de realiteit.. kinda done with it. Californication vind ik ook veel beter dan Community. En als ik dan denk aan like Friends, Scrubs.. Dan vind ik Community niets meer dan een 'leuk showtje', wat vergeleken bij die 2 verbleekt. Like fuck off, stop er eens wat meer Jeff/Britta of Jeff/Annie shit in bijv. Who gives a shit about fucking Pierce? Of fucking Chang en Shirley en babies en shit. Echt zo fucking saai is t lately. Ik download lately de nieuwe eps en t is meer een chore than anything om het te moeten kijken. Zzz. Okay [/rant]
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 03:26 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
I know right. Ik ben het helemaal met je eens. Completely agree with you. Ik begin me behoorlijk te ergeren aan Community de laatste tijd. Het is constant rare shit, 'slike, give me a break, er mag wel wat 'normale' shit tussendoor af en toe hoor -____- constant maar die surrealistische bullshit die nergens meer over gaat en totaal niet in verband staat met de realiteit.. kinda done with it. Californication vind ik ook veel beter dan Community. En als ik dan denk aan like Friends, Scrubs.. Dan vind ik Community niets meer dan een 'leuk showtje', wat vergeleken bij die 2 verbleekt. Like fuck off, stop er eens wat meer Jeff/Britta of Jeff/Annie shit in bijv. Who gives a shit about fucking Pierce? Of fucking Chang en Shirley en babies en shit. Echt zo fucking saai is t lately. Ik download lately de nieuwe eps en t is meer een chore than anything om het te moeten kijken. Zzz. Okay [/rant]
Nee. Mijn Engels is gewoon zo goed dat ik af en toe gewoon automatisch Engels ga praten, omdat ik af en toe ook gewoon in het Engels denk. Is een tweede natuur voor mij. Heb bijv. ook vaker dat ik iets in het Engels wel weet en in het Nederlands dan vervolgens niet, dan omgekeerd.quote:
Zie bovenstaande, blije gast. En zie ook m'n ondertitel en sig. Ik > jij, en bitch, je weet niks.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:12 schreef larry91 het volgende:
[..]
. Wat is dit nu voor een lelijke mix tussen Nederlands en Engels. Wil je zo graag laten zien dat je wat woordjes kent in het engels
Het is toch godgeklaagd. Zelfs bij deze fotosessie wordt Pierce niet geaccepteerd door de groep.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:49 schreef Toad het volgende:
Promo pics voor a.s. donderdag:
http://www.examiner.com/t(...)cture#slide=32891261
Nou, wat is je Engels goed man. My mouth falls open.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:00 schreef JedimindhaX het volgende:
Nee. Mijn Engels is gewoon zo goed dat ik af en toe gewoon automatisch Engels ga praten,
Vond persoonlijk van dit seizoen alleen de kerstaflevering niet zo geslaagd, de rest waren stuk voor stuk geweldig tot legendarischquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:25 schreef neilpad het volgende:
Community is toch wel een van de beste comedies op de Amerikaanse TV van de laatste 10 jaar. Het probleem is dat ze niet altijd het hoge niveau halen van de beste afleveringen omdat ze durven te experimenteren en het dus ook niet altijd even goed uitpakt Eigenlijk zijn we gewoon wat verwend. Desalniettemin zijn de "slechtste" Community afleveringen nog altijd beter dan de gemiddelde Big Bang aflevering, waarin ze elke keer hetzelfde voorspelbare riedeltje afspelen.
Yuuup.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:35 schreef Lod het volgende:
[..]
Nou, wat is je Engels goed man. My mouth falls open.
hahahaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:25 schreef neilpad het volgende:
Omfg wat is dit nou weer.. mag hopen dat het een troll betreft hier
Community is toch wel een van de beste comedies op de Amerikaanse TV van de laatste 10 jaar. Het probleem is dat ze niet altijd het hoge niveau halen van de beste afleveringen omdat ze durven te experimenteren en het dus ook niet altijd even goed uitpakt Eigenlijk zijn we gewoon wat verwend. Desalniettemin zijn de "slechtste" Community afleveringen nog altijd beter dan de gemiddelde Big Bang aflevering, waarin ze elke keer hetzelfde voorspelbare riedeltje afspelen.
Toegegeven, deze post is lachwekkender dan Pierce.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 03:26 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Toegegeven, deze post is lachwekkender dan Pierce.
Als ik je posts zo lees, dan heb je inderdaad een lachband nodig om te weten wanneer iets grappig is.quote:
Maar even beledigend. De kleine taalnazi in mij ligt inmiddels op de Intensive Care...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:56 schreef Orbis het volgende:
[..]
Maar even beledigend. De kleine taalnazi in mij ligt inmiddels op de Intensive Care...
Pierce weet over het algemeen tamelijk stuitende dingen te zeggen (racistisch, seksistisch). Ik vond de door jouw gequote post op het gebied van taalgebruik (-misbruik) even stuitend.quote:
Ben ik niet met je eens. Maarja, dat zal wel een kwestie van smaak zijn. Wat vind jij van bijv. Family Guy?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:34 schreef JDx het volgende:
Ik zie in mn hoofd altijd echt zon grafiekje voor me waarin de Big Bang een langzaam dalende lijn is en Community er iets onder begon alleen al gauw hoger is gekomen dan het hoogste punt van Big Bang
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Als ik je posts zo lees, dan heb je inderdaad een lachband nodig om te weten wanneer iets grappig is.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:56 schreef Orbis het volgende:
[..]
Maar even beledigend. De kleine taalnazi in mij ligt inmiddels op de Intensive Care...
quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:40 schreef Orbis het volgende:
[..]
Pierce weet over het algemeen tamelijk stuitende dingen te zeggen (racistisch, seksistisch). Ik vond de door jouw gequote post op het gebied van taalgebruik (-misbruik) even stuitend.
Zo hee, weet jij het hele topic even van inhoudelijk repliek te dienen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 03:16 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Maarja, dat zal wel een kwestie van smaak zijn. Wat vind jij van bijv. Family Guy?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Pierce mag niet weg... hij maakt het juist tof.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:09 schreef Toad het volgende:
Toch een cliffhanger.
Hahaha, en Annie helemaal weg van Abed.
lol, dat had ik totaal niet gezienquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:34 schreef Steve het volgende:
[ afbeelding ]
Busy Phillips en Dan Byrd van Cougar Town.!
De eerste 6 ofzo afleveringen was dat ook zo, daarna stapten ze van het 'cougar' principe af en werd het een stuk grappigerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:01 schreef outcast_within het volgende:
Is cougar town een goede serie?
Leek me een soort van desperate housewives, sex and the city meuk.
Ik ook.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:00 schreef Toad het volgende:
Ik vond seizoen 2 beter dan seizoen 1. Wat vinden jullie?
Seizoen 1: 9,0/9,5quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:00 schreef Toad het volgende:
Ik vind magnitude maar dom. POP POP? De grap is er wel af imo.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:20 schreef Chriz2k het volgende:
Ik vind de side characters eigenlijk nog leuker dan de hoofdcast.
Dean Pelton!
Magnitude!
Leonard!
Garrett!
Professor Duncan!
Star Burns!
First off: pop pop!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:34 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ik vind magnitude maar dom. POP POP? De grap is er wel af imo.
Ik zag het toevallig deze week nog ergens langskomen in de namiddag.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:15 schreef Jovatov het volgende:
Ik hoopte dat toen Comedy Central het ging uitzenden, het wel zou komen, maar tot zover nog niets
Ik bedoelde de dvd-release van seizoen 1quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik zag het toevallig deze week nog ergens langskomen in de namiddag.
Ik heb gewoon deze besteld!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:37 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik bedoelde de dvd-release van seizoen 1
Ja, die zag ik ook, maar die is Regio 1..quote:
Ow ja, was even vergeten dat ik een regiovrije speler heb en daar dus niet op hoef te letten...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, die zag ik ook, maar die is Regio 1..
Wanneer heeft een aflevering in jouw ogen met 'het hele schoolgebeuren' te maken?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:04 schreef moomoo het volgende:
Hadden we nou in sezoen 2 veel minder afleveringen die echt met het hele schoolgebeuren te maken hadden? Voor mijn gevoel had seizoen 1 daar veel meer van.
Inderdaad nog beter. Deze serie wordt echt steeds beter lijkt het wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:00 schreef Toad het volgende:
Same. Voor mij toch wel de beste comedy serie die ik ooit gezien heb.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:23 schreef Bril_idioot het volgende:
[..]
Inderdaad nog beter. Deze serie wordt echt steeds beter lijkt het wel.
Ze moeten hem maar gewoon in een full-feature western stoppen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Aardige finale. Josh Holloway was leuk als gast, al had ik z'n rol iets groter verwacht.
Liever niet in de zomer though; de kans op dehydratie is imo te groot dan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:37 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ze moeten hem maar gewoon in een full-feature western stoppen.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Liever niet in de zomer though; de kans op dehydratie is imo te groot dan..
Niet totaal eruit. Maar denk wel naar een wat meer bijrol. Dat die minder echt deel uit maakt van de groep, maar meer aan de zijlijn opereert zoals Cheng of Dean. Waarschijnlijk zodat Chase zelf ook meer ruimte heeft voor andere projecten (Maar dit zijn totaal mijn vermoedens en niet door enige bronnen of info gestaafd)quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:08 schreef neilpad het volgende:
Zouden ze Chevy echt uit de serie hebben geschreven..
Screenshotquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens, is iemand de redelijk obvious verwijzing naar Cougar Town opgevallen? Op 16:21 van de laatste aflevering staan Laurie en Trevor mee te juigen.
Ik kan die scene met Chang en de duiven niet kijken zonder in hysterisch lachen uit te barsten. Maar desalniettemin was deze ep ook erg leuk, hoewel ik 'm vorige week net wat beter vond. Die aflevering zat wat strakker in elkaar, ofzo. Deze aflevering 'zwabberde' wat meer (sorry, ik kan het niet beter onder woorden brengenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Te weinig Chang om de finale net zo tof te maken als de paintball aflevering van vorig jaar. Maar toch weer erg gelachen.
lolquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:30 schreef fwokker het volgende:
[..]
De eerste 6 ofzo afleveringen was dat ook zo, daarna stapten ze van het 'cougar' principe af en werd het een stuk grappigerHet krijgt goede reviews en Community geeft ze niet voor niks een callout.
Edit:
Sowieso is Chang volledig verkracht dit seizoen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Te weinig Chang om de finale net zo tof te maken als de paintball aflevering van vorig jaar. Maar toch weer erg gelachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |