abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96489637
quote:
13s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 23:15 schreef nietzman het volgende:
Blergh, ben eigenlijk wel een beetje klaar met die spoofs elke week.

Dit had de serie in seizoen 1 nog niet zo hard nodig.
Seizoen 1 was meer spoof dan dit seizoen hoor :o
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 9 mei 2011 @ 16:41:22 #202
332030 TheFastOne
Moeiteloos
pi_96552239
Op naar Operation Total Invasion _O_
pi_96552654
quote:

Ik vond het anders een prima aflevering, terwijl ik de afgelopen tijd een paar keer heb overwogen te stoppen met kijken.
pi_96552823
quote:

quote:

Volgens mij was het vanaf aflevering 1 seizoen 1 al gebaseerd op films.
pi_96558239
Promo pics voor a.s. donderdag:
http://www.examiner.com/t(...)cture#slide=32891261
pi_96583290
quote:

I know right. Ik ben het helemaal met je eens. Completely agree with you. Ik begin me behoorlijk te ergeren aan Community de laatste tijd. Het is constant rare shit, 'slike, give me a break, er mag wel wat 'normale' shit tussendoor af en toe hoor -____- constant maar die surrealistische bullshit die nergens meer over gaat en totaal niet in verband staat met de realiteit.. kinda done with it. Californication vind ik ook veel beter dan Community. En als ik dan denk aan like Friends, Scrubs.. Dan vind ik Community niets meer dan een 'leuk showtje', wat vergeleken bij die 2 verbleekt. Like fuck off, stop er eens wat meer Jeff/Britta of Jeff/Annie shit in bijv. Who gives a shit about fucking Pierce? Of fucking Chang en Shirley en babies en shit. Echt zo fucking saai is t lately. Ik download lately de nieuwe eps en t is meer een chore than anything om het te moeten kijken. Zzz. Okay [/rant] :P
pi_96583305
Je klinkt als een mega gaye Amerikaanse highschooler nu :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_96583320
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 03:29 schreef Tim86 het volgende:
Je klinkt als een mega gaye Amerikaanse highschooler nu :')
Well if that's the case, zal ik je dan eens even lekker in je kontje neuken schatje? :@ :9
pi_96583326
Mwehh..Glee topic is verderop tijger :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96583360
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 03:35 schreef Tim86 het volgende:
Mwehh..Glee topic is verderop tijger :)
Ik kijk alleen geen Glee, tijger :)

Waar je ondertitel over gaat.. dat heb ik de laatste week zitten kijken :P
pi_96591472
quote:
13s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 03:26 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

I know right. Ik ben het helemaal met je eens. Completely agree with you. Ik begin me behoorlijk te ergeren aan Community de laatste tijd. Het is constant rare shit, 'slike, give me a break, er mag wel wat 'normale' shit tussendoor af en toe hoor -____- constant maar die surrealistische bullshit die nergens meer over gaat en totaal niet in verband staat met de realiteit.. kinda done with it. Californication vind ik ook veel beter dan Community. En als ik dan denk aan like Friends, Scrubs.. Dan vind ik Community niets meer dan een 'leuk showtje', wat vergeleken bij die 2 verbleekt. Like fuck off, stop er eens wat meer Jeff/Britta of Jeff/Annie shit in bijv. Who gives a shit about fucking Pierce? Of fucking Chang en Shirley en babies en shit. Echt zo fucking saai is t lately. Ik download lately de nieuwe eps en t is meer een chore than anything om het te moeten kijken. Zzz. Okay [/rant] :P
Beetje teveel mtv gekeken? :').
pi_96591641
quote:

[..]

:'). Wat is dit nu voor een lelijke mix tussen Nederlands en Engels. Wil je zo graag laten zien dat je wat woordjes kent in het engels :')
pi_96593360
like whatevah
pi_96593611
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 12:07 schreef picodealion het volgende:

[..]

Beetje teveel mtv gekeken? :').
Nee. Mijn Engels is gewoon zo goed dat ik af en toe gewoon automatisch Engels ga praten, omdat ik af en toe ook gewoon in het Engels denk. Is een tweede natuur voor mij. Heb bijv. ook vaker dat ik iets in het Engels wel weet en in het Nederlands dan vervolgens niet, dan omgekeerd.
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 12:12 schreef larry91 het volgende:

[..]

:'). Wat is dit nu voor een lelijke mix tussen Nederlands en Engels. Wil je zo graag laten zien dat je wat woordjes kent in het engels :')
Zie bovenstaande, blije gast. En zie ook m'n ondertitel en sig. Ik > jij, en bitch, je weet niks.
pi_96593985
Ik ben eigenlijk niet zo nieuwsgierig naar Jeff en Britta of Jeff en Annie. Ik denk dat we wel weten hoe het zit en dat hoeft van mij niet verder uitgediept te worden. Dat zien we al in tal van andere series.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:25:09 #216
25034 neilpad
Changry!
pi_96594675
Omfg wat is dit nou weer.. mag hopen dat het een troll betreft hier :')

Community is toch wel een van de beste comedies op de Amerikaanse TV van de laatste 10 jaar. Het probleem is dat ze niet altijd het hoge niveau halen van de beste afleveringen omdat ze durven te experimenteren en het dus ook niet altijd even goed uitpakt Eigenlijk zijn we gewoon wat verwend. Desalniettemin zijn de "slechtste" Community afleveringen nog altijd beter dan de gemiddelde Big Bang aflevering, waarin ze elke keer hetzelfde voorspelbare riedeltje afspelen.
Money won is twice as sweet as money earned.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:35:23 #217
13250 Lod
Sapere aude!
pi_96595112
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 18:49 schreef Toad het volgende:
Promo pics voor a.s. donderdag:
http://www.examiner.com/t(...)cture#slide=32891261
Het is toch godgeklaagd. Zelfs bij deze fotosessie wordt Pierce niet geaccepteerd door de groep.

quote:
7s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:00 schreef JedimindhaX het volgende:
Nee. Mijn Engels is gewoon zo goed dat ik af en toe gewoon automatisch Engels ga praten,
Nou, wat is je Engels goed man. My mouth falls open. :')
GNU Terry Pratchett
pi_96595983
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:25 schreef neilpad het volgende:
Community is toch wel een van de beste comedies op de Amerikaanse TV van de laatste 10 jaar. Het probleem is dat ze niet altijd het hoge niveau halen van de beste afleveringen omdat ze durven te experimenteren en het dus ook niet altijd even goed uitpakt Eigenlijk zijn we gewoon wat verwend. Desalniettemin zijn de "slechtste" Community afleveringen nog altijd beter dan de gemiddelde Big Bang aflevering, waarin ze elke keer hetzelfde voorspelbare riedeltje afspelen.
Vond persoonlijk van dit seizoen alleen de kerstaflevering niet zo geslaagd, de rest waren stuk voor stuk geweldig tot legendarisch :D
Kattentrapper...
pi_96597532
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:35 schreef Lod het volgende:

[..]

Nou, wat is je Engels goed man. My mouth falls open. :')
Yuuup. :) Je zou blij zijn als je Engels even goed was als het mijne dude ;)

pi_96597582
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:25 schreef neilpad het volgende:
Omfg wat is dit nou weer.. mag hopen dat het een troll betreft hier :')

hahaha

right :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2011 14:33:26 ]
pi_96597645
Ik zie in mn hoofd altijd echt zon grafiekje voor me waarin de Big Bang een langzaam dalende lijn is en Community er iets onder begon alleen al gauw hoger is gekomen dan het hoogste punt van Big Bang :P
pi_96599579
quote:

[..]

Toegegeven, deze post is lachwekkender dan Pierce.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_96599674
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

_O-.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 15:27:36 #224
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_96599917
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:33 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

hahaha

right :D
Als ik je posts zo lees, dan heb je inderdaad een lachband nodig om te weten wanneer iets grappig is.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_96601005
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Maar even beledigend. De kleine taalnazi in mij ligt inmiddels op de Intensive Care...
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')