SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:04 schreef Mirel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kom op tumblr een behind the scenes pic tegen van de finale:Dat is vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jammer dat ik 'm al gezien heb aan de ene kant, ik hoop dat ik 'm tegen die tijd weer ben vergeten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.
Ja sommige karakters zijn wat gegroeid, troy die een klein beetje volwassen werd bij zijn verjaardag. Maar britta is van een leuk meisje naar gestoorde feminist gegaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:07 schreef JDx het volgende:
[..]
Haha echt he, dat had ik dus ook al een keer gezegd, ze was int begin bedoeld als iemand waar Jeff steeds achteraan zou zitten denk ik en tegenwoordig wordt ze veel meer als stoere, independent, half lesbian achtige girl neergezet.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:04 schreef Mirel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kom op tumblr een behind the scenes pic tegen van de finale:Haha! Oh, dat wordt goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stukje uit The Soup. Let op, kleine spoiler.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2011 21:05:01 ]
Magnitude is niet grappig.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:53 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die dit shirt niet hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |