Haha echt he, dat had ik dus ook al een keer gezegd, ze was int begin bedoeld als iemand waar Jeff steeds achteraan zou zitten denk ik en tegenwoordig wordt ze veel meer als stoere, independent, half lesbian achtige girl neergezet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:01 schreef Mirel het volgende:
Ik gaf iemand een trailer van seizoen 1 en ik ging hem toen ook zelf bekijken. Merk op dat Britta er veel leuker uitziet dan nu. Misschien niet meer makeup maar wel leukere kleren. Ook in de manier waarop alles gechopt is is te merken dat ze haar en Jeff als lovecouple hadden bedoeld. (of deden dat om even populair te zijn voor de kijkcijfers van de eerste paar eps om niet gecancelled te worden)
And my dick is too big, there's a big bang theory. I got a picture on my iPhone, what do you all think?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:21 schreef fwokker het volgende:
Was deze hier al voorbij gekomen?
http://www.iamdonald.com/freaksandgeeks
Troy multitalent
Ik vind hem niet echt een prettige rapstem hebben. Maar wel tof dat hij het allemaal doet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:21 schreef fwokker het volgende:
Was deze hier al voorbij gekomen?
http://www.iamdonald.com/freaksandgeeks
Troy multitalent
Ja dat vinden wel meer mensen. Ik heb er zelf geen problemen mee maar zijn sterke kant is sowieso zijn schrijverskunstenquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik vind hem niet echt een prettige rapstem hebben. Maar wel tof dat hij het allemaal doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het in elk geval erg leuk nieuws![]()
Echt he, het zit gewoon allemaal veel dieper in elkaar dan "gewone" comedy.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:43 schreef Kremers het volgende:
Geweldige serieMijn favoriete karakters zijn toch wel Pierce en Señor Chang
De aflevering van gisteren (commedy central) over chicken fingers was geniaal, maar die met die boot op het parkeerterrein mocht er ook zijn. Goed geschreven en goede karakters.
Zouden die Amerikanen dan eindelijk doorkrijgen wat commedy is? Na al die Friends achtige troep...
Ik merk dat ik toch wel vrij veel mensen in mijn omgeving warm krijg voor deze serie.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:51 schreef Mirel het volgende:
Wat een onzin dat dit niet weggelegd is voor het gemiddelde Amerikaanse publiek. Dat is het evenmin voor een Nederlands publiek. Series zoals dit zullen nooit populair worden. Ken je veel mensen in Nederland die Arrested Development kennen (en anders het écht waarderen)? Vast op één hand te tellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:04 schreef Mirel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kom op tumblr een behind the scenes pic tegen van de finale:Dat is vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jammer dat ik 'm al gezien heb aan de ene kant, ik hoop dat ik 'm tegen die tijd weer ben vergeten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.
Ja sommige karakters zijn wat gegroeid, troy die een klein beetje volwassen werd bij zijn verjaardag. Maar britta is van een leuk meisje naar gestoorde feminist gegaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:07 schreef JDx het volgende:
[..]
Haha echt he, dat had ik dus ook al een keer gezegd, ze was int begin bedoeld als iemand waar Jeff steeds achteraan zou zitten denk ik en tegenwoordig wordt ze veel meer als stoere, independent, half lesbian achtige girl neergezet.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:04 schreef Mirel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kom op tumblr een behind the scenes pic tegen van de finale:Haha! Oh, dat wordt goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stukje uit The Soup. Let op, kleine spoiler.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2011 21:05:01 ]
Magnitude is niet grappig.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:53 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die dit shirt niet hebben.
quote:Some of that Irish luck is rubbing off on our favorite Greendale/Pawnee peeps today: NBC has renewed bubble comedies Community and Parks and Recreation for next season. In less surprising news, the Peacock has also picked up The Office.
tv.blinkx.com misschien?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:24 schreef TheFastOne het volgende:
Waar kan je online afleveringen bekijken?
Idd, op een goede tracker als TvT haal ik met gemak 5 Mb/squote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:38 schreef Mirel het volgende:
niet als je bij een private site zit chucko
Als je de verbinding ervoor hebt. Mijn snelheid is hier gecapt op iets meer dan 600Kb/s.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:13 schreef picodealion het volgende:
[..]
Idd, op een goede tracker als TvT haal ik met gemak 5 Mb/s
Tegenwoordig als een groep vrienden bijelkaar komen is er vaak wel eens een moment dat iedereen met een of ander technisch speeltje aan het frotten is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:34 schreef JDx het volgende:
Alleen dat einde... ik heb 3x terug gekeken naar een clue, wat zat daar nou achter?
Daar moest ik ook even terugspoelen, om nog een keer te kunnen genietenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:56 schreef JDx het volgende:
No you didn't ruin Jeff, that's why we still hang out with him, hey Jeff... arm omheen
Daar heb ik er ook wel wat van, maar dan moet je een ratio behouden en is de snelheid alleen bij populaire dingen stabiel, en probeer maar eens iets onbekends van een jaar geleden te downloaden met je maximale snelheid - lukt je in 99% van de gevallen nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:38 schreef Mirel het volgende:
niet als je bij een private site zit chucko
Waarom zet je dat om? Ik heb gewoon zo'n WDTV Live, via netwerk in HD op je televisie, speelt alle formaten af.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:25 schreef TheFastOne het volgende:
Ik download (heel ouderwets) een torrent, in avi. en convert ze dan naar mp4. Werkt prima!
Ik moet alle afleveringen op m'n iPod hebbenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:05 schreef JDx het volgende:
[..]
Waarom zet je dat om? Ik heb gewoon zo'n WDTV Live, via netwerk in HD op je televisie, speelt alle formaten af.
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:55 schreef ssneruall het volgende:
Volgende aflevering word geniaal
richard ayoade van the IT crowd is de regisseur, en er is een pulp fiction style feest voor Abed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
Ze wordt ook steeds lelijker, die vorige aflevering dat ze met Boris de rus op de bank zat, zag ze er echt uit alsof ze al drie weken wakker was.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:40 schreef outcast_within het volgende:
Krijg nu weer een beetje medelijden met britta. DIe fooi opmerking, haar baan kwijtraken, en 400 dollar korting als ze niet terug aangenomen hoefde te worden.
Dit was de season finale nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Eens. Niet de gehoopte season finale voor mij.
Er komen er nog vijf, de paintballaflevering is de laatste.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dan lieg ik in elk geval niet
Wanneer is die dan wel?
Was toch niet echt gebitchquote:
Nou ja, de verwijzingen dan. Ik vind het altijd wel leuk, als series dat naar elkaar doen. Scrubs verwees ook zo vaak naar andere series, vooral Grey's Anatomy was nogal 's de lulquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Was toch niet echt gebitch?
Las dat de makers van de twee shows close zijn en dat er al vaker Community shout outs in Cougar Town hebben gezeten.
Laat het weten wanneer Danny Pudi op de achtergrond voorbij loopt in een aflevering.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, de verwijzingen dan. Ik vind het altijd wel leuk, als series dat naar elkaar doen. Scrubs verwees ook zo vaak naar andere series, vooral Grey's Anatomy was nogal 's de lul. En Scrubs is ook van Bill Lawrence van CT, dus rondje compleet
. Shout outs naar Community in CT zijn me dan weer niet opgevallen.
Volgens mij was het ook echt zo'n meta-verwijzing naar de fans toen Shirley en Annie zeiden: "Oh, my goodness. I know. Everyone hates Britta.";)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:37 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Ze wordt ook steeds lelijker, die vorige aflevering dat ze met Boris de rus op de bank zat, zag ze er echt uit alsof ze al drie weken wakker was.
Ze hebben mijn topic op IMDB gelezenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:07 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Volgens mij was het ook echt zo'n meta-verwijzing naar de fans toen Shirley en Annie zeiden: "Oh, my goodness. I know. Everyone hates Britta.";)
Dacht dat Bill Lawrence deze aflevering ook geschreven heeft, dus het rondje wordt nog dichterquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, de verwijzingen dan. Ik vind het altijd wel leuk, als series dat naar elkaar doen. Scrubs verwees ook zo vaak naar andere series, vooral Grey's Anatomy was nogal 's de lul. En Scrubs is ook van Bill Lawrence van CT, dus rondje compleet
. Shout outs naar Community in CT zijn me dan weer niet opgevallen.
Hm, hij staat niet bij de schrijvers van de aflevering vermeld.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:19 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dacht dat Bill Lawrence deze aflevering ook geschreven heeft, dus het rondje wordt nog dichter
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hm, hij staat niet bij de schrijvers van de aflevering vermeld.
Dacht het naar aanleiding van deze tweet van em, kan ook een grap zijn...quote:VDOOZER Bill Lawrence
Again, thanks for the heads up, but of course I saw Community tonight. Uh, I wrote it...
Had die daar ook een bijrolletje in gekregen als fan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Haha ik zag 'Abed' vandaag in een aflevering van Gilmore Girls.
[ afbeelding ]
whatquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Haha ik zag 'Abed' vandaag in een aflevering van Gilmore Girls.
[ afbeelding ]
Meerdere afleveringen in seizoen 6 en 7. Tot nu toe heb ik 'm vier keer gespot ofzo. En hij werkt inderdaad ook bij Yale daily news. Gewoon een klein bijrolletje hoor, hij heeft nauwelijks tekstquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:09 schreef outcast_within het volgende:
[..]
what
Welk seizoen? ergens op eh princeton? op die nieuws redactie? Wat moet ie met dat potlood?
cool cool coolquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Meerdere afleveringen in seizoen 6 en 7. Tot nu toe heb ik 'm vier keer gespot ofzo. En hij werkt inderdaad ook bij Yale daily news. Gewoon een klein bijrolletje hoor, hij heeft nauwelijks tekst. Dat potlood was een afscheidscadeau voor Rory die wegging bij de redactie.
quote:
The Hangover, toch?quote:
...maar natuurlijk.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Daar heb ik toch goed om moeten lachen.
Had gij ook in deel 1quote:Op woensdag 20 april 2011 13:38 schreef Dos37 het volgende:
Haha ik zie nu pas dat Chang een rol heeft in The Hangover part 2
Was het hem toch? Ik twijfelde...quote:Op woensdag 20 april 2011 13:42 schreef JackHerrer het volgende:
Gisteren was Chang ook te zien in Pineapple Express, met de quote War is upon you! Prepare to suck the cock of karma!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |