Had die daar ook een bijrolletje in gekregen als fan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Haha ik zag 'Abed' vandaag in een aflevering van Gilmore Girls.
[ afbeelding ]
whatquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Haha ik zag 'Abed' vandaag in een aflevering van Gilmore Girls.
[ afbeelding ]
Meerdere afleveringen in seizoen 6 en 7. Tot nu toe heb ik 'm vier keer gespot ofzo. En hij werkt inderdaad ook bij Yale daily news. Gewoon een klein bijrolletje hoor, hij heeft nauwelijks tekstquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:09 schreef outcast_within het volgende:
[..]
what
Welk seizoen? ergens op eh princeton? op die nieuws redactie? Wat moet ie met dat potlood?
cool cool coolquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Meerdere afleveringen in seizoen 6 en 7. Tot nu toe heb ik 'm vier keer gespot ofzo. En hij werkt inderdaad ook bij Yale daily news. Gewoon een klein bijrolletje hoor, hij heeft nauwelijks tekst. Dat potlood was een afscheidscadeau voor Rory die wegging bij de redactie.
quote:
The Hangover, toch?quote:
...maar natuurlijk.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Daar heb ik toch goed om moeten lachen.
Had gij ook in deel 1quote:Op woensdag 20 april 2011 13:38 schreef Dos37 het volgende:
Haha ik zie nu pas dat Chang een rol heeft in The Hangover part 2
Was het hem toch? Ik twijfelde...quote:Op woensdag 20 april 2011 13:42 schreef JackHerrer het volgende:
Gisteren was Chang ook te zien in Pineapple Express, met de quote War is upon you! Prepare to suck the cock of karma!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |