?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:56 schreef Orbis het volgende:
[..]
Maar even beledigend. De kleine taalnazi in mij ligt inmiddels op de Intensive Care...
Pierce weet over het algemeen tamelijk stuitende dingen te zeggen (racistisch, seksistisch). Ik vond de door jouw gequote post op het gebied van taalgebruik (-misbruik) even stuitend.quote:
Ben ik niet met je eens. Maarja, dat zal wel een kwestie van smaak zijn. Wat vind jij van bijv. Family Guy?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:34 schreef JDx het volgende:
Ik zie in mn hoofd altijd echt zon grafiekje voor me waarin de Big Bang een langzaam dalende lijn is en Community er iets onder begon alleen al gauw hoger is gekomen dan het hoogste punt van Big Bang
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Toegegeven, deze post is lachwekkender dan Pierce.
quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Als ik je posts zo lees, dan heb je inderdaad een lachband nodig om te weten wanneer iets grappig is.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:56 schreef Orbis het volgende:
[..]
Maar even beledigend. De kleine taalnazi in mij ligt inmiddels op de Intensive Care...
quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:40 schreef Orbis het volgende:
[..]
Pierce weet over het algemeen tamelijk stuitende dingen te zeggen (racistisch, seksistisch). Ik vond de door jouw gequote post op het gebied van taalgebruik (-misbruik) even stuitend.
Zo hee, weet jij het hele topic even van inhoudelijk repliek te dienen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 03:16 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Maarja, dat zal wel een kwestie van smaak zijn. Wat vind jij van bijv. Family Guy?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Pierce mag niet weg... hij maakt het juist tof.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:09 schreef Toad het volgende:
Toch een cliffhanger.
Hahaha, en Annie helemaal weg van Abed.
lol, dat had ik totaal niet gezienquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:34 schreef Steve het volgende:
[ afbeelding ]
Busy Phillips en Dan Byrd van Cougar Town.!
De eerste 6 ofzo afleveringen was dat ook zo, daarna stapten ze van het 'cougar' principe af en werd het een stuk grappigerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:01 schreef outcast_within het volgende:
Is cougar town een goede serie?
Leek me een soort van desperate housewives, sex and the city meuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |