quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jeroen zat alle positieve reacties te retweeten, dus ik melde hem:
Zeg @eenjurk , alle tweets over Jack retweeten is nog erger dan de grapjes van Everybody loves Raymond herhalen.
Yep, hij retweete het met "Sorry" er voor. Dat maakte nogal wat klapjosti's wakker.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
![]()
Ze hadden jou moeten vragen als scriptschrijver voor IIGOJ!!
(reageerde hij nog op je tweet of niet?)
Ik vraag me af of hijzelf het eindresultaat leuk vond (hij kan zeggen van wel), maar is het ook zo?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Yep, hij retweete het met "Sorry" er voor. Dat maakte nogal wat klapjosti's wakker.
Jaja, idee opzich klinkt goed, maar wéér Amsterdam trekt me niet zo als ik eerlijk ben.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:07 schreef Beardy het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom in mozeskriebelsnaam er weer een remake van een buitenlandse serie moet, met weer van die bekende al veel te veel / vaak op de buis aczeurs er in?
Is het nou echt zó moeilijk om iets origineels te verzinnen?
Voorzetje; doe een serie die draait om rondvaartboten* in 020. Genoeg mogelijkheden om bekende Nederlanders er in te stoppen, of zelfs bekende buitenlanders. Echt Hollandsche plaatjes van buiten (in plaats van de eeuwige overduidelijke studio omgevingen) er in als het even kan; krijg je ook misschien die serie aan het buitenland gesleten.
Snufje DE WALLEN er in en Pa wil ook misschien wel meekijken. Snippertje Anne Frank huis passeren en het is ook nog eens politiek correct. Hapje cultuur er bij.
* heb je ook geen gedoe met verkeersinfarcten; gewoon filmen vanuit een (andere) boot
Nou, gelukkig heb ik geen zusquote:@ Peter; zou jij dan niet lachen als je je tante zus leuk gek ziet doen? En dan ook nog weet dat ze er goed voor betaald wordt?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:58 schreef detulp050 het volgende:
Het was geen Everybody Loves Raymond en het oogde nog wat houterig, maar ik zie er wel potentie in
Ik vrees dat de opnames al achter de rug zijn en dit het niveau is voor dit seizoen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:58 schreef detulp050 het volgende:
Het was geen Everybody Loves Raymond en het oogde nog wat houterig, maar ik zie er wel potentie in
Ik wil niet lullig doen, maar op water filmen is het lastigste wat er is.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:07 schreef Beardy het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom in mozeskriebelsnaam er weer een remake van een buitenlandse serie moet, met weer van die bekende al veel te veel / vaak op de buis aczeurs er in?
Is het nou echt zó moeilijk om iets origineels te verzinnen?
Voorzetje; doe een serie die draait om rondvaartboten* in 020. Genoeg mogelijkheden om bekende Nederlanders er in te stoppen, of zelfs bekende buitenlanders. Echt Hollandsche plaatjes van buiten (in plaats van de eeuwige overduidelijke studio omgevingen) er in als het even kan; krijg je ook misschien die serie aan het buitenland gesleten.
Snufje DE WALLEN er in en Pa wil ook misschien wel meekijken. Snippertje Anne Frank huis passeren en het is ook nog eens politiek correct. Hapje cultuur er bij.
@ Peter; zou jij dan niet lachen als je je tante zus leuk gek ziet doen? En dan ook nog weet dat ze er goed voor betaald wordt?
* heb je ook geen gedoe met verkeersinfarcten; gewoon filmen vanuit een (andere) boot
Inderdaad, het decor ligt alweer bij de Ikea.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik vrees dat de opnames al achter de rug zijn en dit het niveau is voor dit seizoen.
Uh???? Ik dacht dat ze het IN een Ikea-filiaal hadden gefilmd?!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:21 schreef ButcherPete het volgende:
[..]
Inderdaad, het decor ligt alweer bij de Ikea.
Wat in deze recensie staat, is in mijn ogen de volledige waarheidquote:Iedereen is gek op Raymond
26 februari 2011 By Robin
Afgelopen zaterdag avond werdt de eerste aflevering van Iedereen is gek op Jack uitgezonden op RTL 4. De Nederlandse vertolking van de succesvolle Amerikaanse sitcom Everybody loves Raymond moet, als het aan producent Linda de Mol ligt, de nieuwe zaterdagavond hit worden op RTL 4. Waarom er dan voor wordt gekozen om het origineel gewoon 1 op 1 te kopiëren is mij echter een raadsel. De hele eerste aflevering van de serie is namelijk letter voor letter vertaald van ‘Marie’s Meatball’s', waarin Raymond de gehaktballen van zijn moeder lekkerder vindt dan de maaltijd van zijn vrouw.
Maar waarom is er besloten op deze manier de serie te kopiëren? Linda de Mol is de zus van één van de creatiefste geesten die de Nederlandse TV industrie kent. De man die ons en de rest van de wereld Big Brother bracht en recentelijk een nieuwe megahit scoorde met het originele concept van The Voice of Holland, dat inmiddels aan tig landen is verkocht. Waarom oh waarom komt Linda de Mol dan met een slap aftreksel, een schaamteloze kopie, van een Amerikaanse hit serie? Je zou verwachten dat ze de kneepjes van het vak wel kent, zeker met hits als Gooische Vrouwen op haar CV.
Helaas is Gek op Jack alleen grappig voor het groepje kijkers dat Everybody loves Raymond nooit gezien heeft. De humor is flauw vergeleken met het origneel, het acteerwerk is slecht en de cameravoering is al helemaal een geval apart. Waar het origineel groot is geworden met simpele vaste shots moet alles in de Nederlandse versie blijkbaar bewegen, draaien en het liefst allemaal met de hand, want statieven en dolly’s zijn zo 2010.
In het verleden zijn er natuurlijk wel vaker buitenlandse series naar Nederland gehaald, vertaald en uitgezonden. Sam Sam is bijvoorbeeld gebasseerd op Man About The House. Ook het succesvolle improvisatie programma De Lama’s is op zijn beurt gebaseerd op het Amerikaanse Who’s Line is it Anyway?. Waarom zijn die producties wel goed ontvangen en wordt Iedereen is gek op Jack op Twitter volledig met de grond gelijk gemaakt? Heel simpel. Sam Sam heet geen ‘Man van het Huis’. De Lama’s heet niet ‘Wiens tekst is het eigenlijk?’. Die programma’s hebben allemaal hun eigen draai gegeven aan de uitstraling en scripts van de serie.
De grootste fout is echter dat het leeuwendeel van de ‘acteurs’ in Nederland totaal niet kan acteren, laat staan comedy kan acteren. Linda de Mol is een geboren presentator, laat haar lekker in de camera kijken en de volgende kandidaat aankondigen. Ze is totaal niet op haar plaats in een TV serie, ook niet in Gooische vrouwen want haar acteer prestaties zijn daar al net zo waardeloos. Jeroen van Koningsbrugge is meer een man van typetjes en korte sketches. In series als Neon Letters kan ik enorm om hem lachen, maar in dit soort programma’s is het zo overduidelijk dat hij een script opleest dat het meteen niet meer grappig is.
Het is een gemiste kans, want ik kan enorm genieten van de humor in Everybody Loves Raymond. Maar een serie vertalen in het Nederlands is meer dan een script opvragen, door Google Translate heen halen en uitzenden. Als de serie meer dan dertien afleveringen krijgt hoop ik dat ze iets met al die kritiek doen, maar stiekem hoop ik dat de kijkcijfers tegen die tijd al ver onder de 100.000 liggen.
"inzet"?!??!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:19 schreef Hippos het volgende:
Het probleem is veel erger, de personages komen totaal niet uit de verf. Toevallig heb ik afgelopen week (DVD) seizoen 5 van Everybody Loves Raymond gezien en nu ik weer zit te kijken naar deze NL versie bekruipt me het gevoel dat ze echt de plank goed hebben misgeslagen. Het origineel draait weliswaar om Raymond, maar heeft veel dragende personages. Alleen al Debra, ik vind Linda's vertolking van die rol niet geweldig. Ik blijf Linda zien, niet Debra/Barbara. En dan Ray's broer, Robert. Nee, die rol komt ook totaal niet uit de verf. En het sarcasme van Peter Boyle kan je ook niet nadoen. Die kon een bepaalde zin echt geweldig timen. Alle ingrediënten zijn er misschien wel, maar het is geen geheel. Los zand, het komt erg geforceerd over. Ik waardeer de inzet, maar ze moeten er echt een totaal eigen draai aan geven. Ik ben benieuwd naar de kijkcijfers deze avond....
is dit sarcastisch?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:50 schreef Seam het volgende:
Mooi topic over mijn favoriete nieuwe serie van het winterseizoen 2011
Nou ja iets van moeite is er wel voor gedaan want ze moesten op z'n minst de grappen vertalenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:33 schreef Klaudias het volgende:
[..]
"inzet"?!??!
ze hebben de hele show gekopieerd en in een lauw comedysausje gedompeld.
Precies, dat is ook het grote probleem, Linda zie ik continue als Linda en niet als Debra/Barbara.quote:
Iedereen die Everybody Loves Raymond ooit gezien heeft kan niet met een strak gezicht zeggen dat ze dit een goede vertolking vinden. Ik kan me ook gewoon niet voorstellen dat Linda als 'groot fan van ELR' haar werk terug kijkt en vindt dat ze de serie eer aan doet met haar slappe aftreksel.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:20 schreef SlimShady het volgende:
Leuke serie hoor. Tegen de vermodernisering van de serie zag ik op. Maar ze hebben het zeker goed gedaan.
Dat ze het volledig hebben verNederlandst kan nadelig zijn voor sommigen, maar het lijkt op een nieuwe serie.
Ik heb al zitten kijken, maar 'm nog niet gevonden. Kon me deze verhaallijn ook niet echt herinneren. Zal nog even kijken, misschien hebben ze dit wel een beetje zelf bedachtquote:Op zondag 6 maart 2011 04:33 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Iedereen die Everybody Loves Raymond ooit gezien heeft kan niet met een strak gezicht zeggen dat ze dit een goede vertolking vinden. Ik kan me ook gewoon niet voorstellen dat Linda als 'groot fan van ELR' haar werk terug kijkt en vindt dat ze de serie eer aan doet met haar slappe aftreksel.
Heb de uitzending van vandaag gemist trouwens. Kan iemand me vertellen welke aflevering ze dit keer door Google Translate gehaald hebben zodat ik het origineel eerst kan kijken?
quote:Op zondag 6 maart 2011 10:26 schreef EilandjeOnline het volgende:
26-01
1959 IEDEREEN IS GEK OP JACK 14,4 32,3 2.200.000
05-03
2000 IEDEREEN IS GEK OP JACK 13,4 29,8 2.044.000
ik had niet anders verwachtquote:Op zondag 6 maart 2011 10:08 schreef Dirkh het volgende:
Blijkbaar zitten we er met z'n allen flink naast, weer dik 2 miljoen kijkers gisteravond.
Als je perse wil kan je het altijd nog terug kijken http://www.rtl.nl/xl/#/u/d3c8da4b-d15e-3145-a5e2-ab5849c7cab7/quote:Op zondag 6 maart 2011 10:10 schreef Hippos het volgende:
[quote]Op zondag 6 maart 2011 04:33 schreef TigerXtrm het volgende:
Heb de uitzending van vandaag gemist trouwens.
Als er elke week 200.000 minder kijkers zijn, is de serie over 10 weken geschiedenis.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:26 schreef EilandjeOnline het volgende:
26-01
05-03
We zijn verloren, allemaal.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:26 schreef EilandjeOnline het volgende:
26-01
05-03
Vast weer een hilarische Linda de Mol met leuke grapjes van die dolkomische Jeroen van Koningsbrugge.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:37 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het niet gezien. Heb ik weer een hilarisch halfuurtje gemist? Werd er weer een doldwaas doekje over een tafel gehaald?
*Linda maakt de tafel schoon*quote:Op zondag 6 maart 2011 11:37 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het niet gezien. Heb ik weer een hilarisch halfuurtje gemist? Werd er weer een doldwaas doekje over een tafel gehaald?
Ik heb, om in ieder geval er nog een mening over te mogen hebben, vanmorgen even op Uitzending gemist gekeken. Maar dit keer was het een hilarische haarkruller die werkelijk om te bescheuren was. En een bloemstukje.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:37 schreef Copycat het volgende:
Jaja, die bloemstukjes kunnen soms verrassend ad rem uit de hoek komen. En de humor van haarkrullers is ongeëvenaard.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:40 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb, om in ieder geval er nog een mening over te mogen hebben, vanmorgen even op Uitzending gemist gekeken. Maar dit keer was het een hilarische haarkruller die werkelijk om te bescheuren was. En een bloemstukje.
Nou ja, het gaat in ieder geval omlaag. Dat is 1 positief puntje.quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 20:19 schreef PattyBrard het volgende:
Waarom schrijven we zelf geen aflevering? Ik weet zeker dat wij een supergoede aflevering kunnen schrijven met veel humor, alles is namelijk beter dan dit.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | INT. JACK EN BARBARA'S HUISKAMER - DAG BARBARA is alleen thuis als er plots op de deur wordt geklopt. JACK (vanachter deur): Klop, klop! BARBARA: Wie is daar? JACK: Jodie BARBARA: Jodie wie? JACK: Yo! Die deur is op slot! |
en dat tijdens carnavalquote:Op zondag 6 maart 2011 10:26 schreef EilandjeOnline het volgende:
26-01
05-03
Ik moest lachen.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:39 schreef Symer het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
3 miljoen kijkers, gegarandeerd.
Is natuurlijk ook een privacy-ding. Mensen gaan het niet prettig vinden als er ongevraagd achter de voordeur wordt meegekeken waar je naar kijkt. Dus moet het allemaal geanonimiseerd gebeuren. En zelfs dan zal het me niet verbazen dat je mensen de keuze moet geven of ze wel of niet mee willen doen. Als je dan een grote groep mensen hebt die niet mee willen doen, en dit zijn juist de kijkers uit een bepaalde doelgroep, dan heb je weer geen representatieve steekproef.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:09 schreef TigerXtrm het volgende:
Kijkcijfers zijn hoe dan ook bullshit. 2000 mensen hebben zo'n kastje staan en als er van die 2000 mensen toevallig 150 kijken dan trekken ze daar een cijfer in de miljoenen bij uit de lucht. Ben benieuwd wat de echte kijkcijfers zijn als we over een paar jaar de tech hebben om het per kijker nauwkeurig te kunnen nakijken. Verbaast me dat dit nog niet mogelijk is trouwens.
Simpelweg een vinkje invullen is niet voldoende. Je zou dan ook een hele vragenlijst moeten invullen over je geslacht, leeftijd, sociale klasse, inkomen, opleiding, enz, enz. Dat zijn allemaal dingen die adverteerders willen weten.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:42 schreef TigerXtrm het volgende:
Op het moment is het ook geen degelijk steekproef. Je vertaalt het kijkgedrag van hooguit 3000 mensen naar het kijkgedrag van heel Nederland, dat is natuurlijk de grootste onzin.
Ik zou er geen problemen mee hebben om anoniem mijn kijkgedrag naar mijn TV provider te sturen, dingetje aanvinken bij het aanvragen van het contract bij UPC of wat dan ook en klaar. Op zijn minst krijg je dan een steekproef onder enkele 10.000en mensen en niet onder 3000 man.
Het punt is nou juist dat je met 3000 mensen waarvan je meer informatie hebt je nauwkeuriger kunt extrapoleren dan met 20.000 mensen waarvan je verder niets weet.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:39 schreef TigerXtrm het volgende:
Gaat niet om de adverteerders. Het gaat puur om de kijkcijfers. Voor het programma zelf gaat het er om hoeveel mensen er naar kijken, of die mensen groen, geel, paars, blank, rijk, arm, dik of dun zijn dat maakt helemaal niets uit. Ja voor de adverteerders wel, maar dat heeft niets te maken met het succes van het programma. Dat succes staat of valt in de eerste plaats met het ruwe aantal mensen die naar het programma kijken. Hoe dat aantal dan verder wordt opgedeelt in categorieën mogen de zenders zelf uitvechten.
Doe eens een sample size berekening voor 95% zekerheid.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:09 schreef TigerXtrm het volgende:
Kijkcijfers zijn hoe dan ook bullshit. 2000 mensen hebben zo'n kastje staan en als er van die 2000 mensen toevallig 150 kijken dan trekken ze daar een cijfer in de miljoenen bij uit de lucht. Ben benieuwd wat de echte kijkcijfers zijn als we over een paar jaar de tech hebben om het per kijker nauwkeurig te kunnen nakijken. Verbaast me dat dit nog niet mogelijk is trouwens.
Adverteerders hebben niks te maken met het succes van een programma?quote:Op maandag 7 maart 2011 00:39 schreef TigerXtrm het volgende:
Gaat niet om de adverteerders. Het gaat puur om de kijkcijfers. Voor het programma zelf gaat het er om hoeveel mensen er naar kijken, of die mensen groen, geel, paars, blank, rijk, arm, dik of dun zijn dat maakt helemaal niets uit. Ja voor de adverteerders wel, maar dat heeft niets te maken met het succes van het programma. Dat succes staat of valt in de eerste plaats met het ruwe aantal mensen die naar het programma kijken. Hoe dat aantal dan verder wordt opgedeelt in categorieën mogen de zenders zelf uitvechten.
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:45 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik heb gister een poging gewaagd en beide afleveringen eens bekeken, nu weet ik weer waarom ik nooit naar everybody loves raymond keek, het is leuk en grappig maar geen serie om voor op te blijven of op te nemen.
en iedereen is gek op jack is idd een wel erg slechte en verslapte aftreksel van het origineel
Of dit programma in de lucht blijft hangt helemaal af van de adverteerders. Het ruwe kijkcijfer is leuk voor de nieuwsberichten, maar voor de zender en de adverteerders draait het allemaal om de juiste doelgroep te bereiken. Dus zeker bij een commerciële omroep hangt het succes zeker wel hier van af.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:39 schreef TigerXtrm het volgende:
heb die uit nieuwsgierigheid gekeken, ik vond hem iets beter te pruimen dan de eerste.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:27 schreef Symer het volgende:
Ik kan de drang nauwelijks weerstaan om de 2e aflevering ook gewoon te gaan kijken
vrees van wel..quote:Op maandag 7 maart 2011 23:42 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb niet gekeken en heb nog steeds hoop dat een deel van de 2 miljoen amoebe's in de loop van het seizoen alsnog gaat afhaken. Dit kán toch helemaal niet?
2 miljoen?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:42 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb niet gekeken en heb nog steeds hoop dat een deel van de 2 miljoen amoebe's in de loop van het seizoen alsnog gaat afhaken. Dit kán toch helemaal niet?
ik denk dat met andere acteurs de Nederlandse variant toch wat beter te pruimen zou zijn..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:55 schreef Argento het volgende:
en we komen in Nederland qua komedie weer ns niet verder dan typetjes met een pruik. Niet dat Everybody Loves Raymond nou zon dijenkletser was, maar dat had in ieder geval nog een behaagelijke authenticiteit. Waarschijnlijk omdat Ray Romano, ook geen acteerkanon, hoofdzakelijk zichzelf speelde en de overige rollen gewoon erg goed gecast en geschreven waren. Totaal zinloos om uitgerekend deze show te kopieren.
Verborgen Gebreken is briljant gecast en inderdaad een erg goede serie. Maar goed, dat is geen comedy (hoewel ook niet humorloos).quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik denk dat met andere acteurs de Nederlandse variant toch wat beter te pruimen zou zijn..
nadeel is dat merendeel van de cast niet goed gecast is.
weet niet of je Gooische Vrouwen hebt gekeken? buiten Linda de Mol een prima cast, was een leuke serie en zeker humorvol.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:42 schreef Argento het volgende:
[..]
Verborgen Gebreken is briljant gecast en inderdaad een erg goede serie. Maar goed, dat is geen comedy (hoewel ook niet humorloos).
Zitten er grappen in de voorstukjes?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:23 schreef Copycat het volgende:
Het vertrouwen in de mensheid in mijn omgeving is intact gebleven. Mijn schoonzus die ELR niet kent en hoge verwachtingen had, vond het toch wel wat tegenvallen. "De leukste (...) grappen zitten al in de voorstukjes en het is wat flauw."
Toch verwacht ik dat ze wel blijft kijken.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:45 schreef RaymanNL het volgende:
DIe van vandaag was absoluut de leukste aflevering tot nu toe
Wat ik wel apart vind, is dat de tweede aflevering nog wel boven de 2 miljoen zat.quote:Op zondag 13 maart 2011 09:10 schreef Cee het volgende:
26-01
05-03
12-03
1959 IEDEREEN IS GEK OP JACK 9,7 21,4 1.484.000
Freefall!
wow bijna 1 mln kijkers minderquote:Op zondag 13 maart 2011 09:10 schreef Cee het volgende:
26-01
05-03
12-03
1959 IEDEREEN IS GEK OP JACK 9,7 21,4 1.484.000
Freefall!
Ga eens kijken zou ik zeggen...quote:Op zondag 13 maart 2011 10:08 schreef Chule het volgende:
Volgens mij is Secret Story nog spannender.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat waren waarschijnlijk alle ramptoeristen die de eerste aflevering gemist hadden. Nu maar hopen dat ze deze meuk gauw van de beeldbuis verwijderen. Volgens mij scoort rtl4 nog 1,5mln kijkers als ze zaterdagavond om 20:00 2girls1cup uitzenden.quote:Op zondag 13 maart 2011 10:05 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Wat ik wel apart vind, is dat de tweede aflevering nog wel boven de 2 miljoen zat.
Ja, ik hoop het ook voor je, dan heb je er geen last meer van en kun je weer gewoon de herhaling van CSI kijkenquote:Op zondag 13 maart 2011 10:59 schreef CarlosJacques het volgende:
Nu maar hopen dat ze deze meuk gauw van de beeldbuis verwijderen.
Debraquote:Op zondag 13 maart 2011 12:21 schreef Berjan1986 het volgende:
Echt slecht hoor. Ik kijk vaak naar ELR en dat is echt leuk, die humor van Frank, Barbara en die anderen is echt onovertroffen (vind ik dan). Maar hier zat ik me na 1 minuut al te ergeren. Veel te nep.
Ik denk dat je gelijk hebt, ik zie het volgende week wel weer ruim boven de 1,5 miljoen kijkers trekken, al mag deze trend zich van mij wel doorzetten.quote:Op zondag 13 maart 2011 11:02 schreef detulp050 het volgende:
Veel concurrentie en geen briljante formule zorgen voor lagere kijkcijfers. Ik denk dat ze volgende week weer iets zullen stijgen (qua kijkcijfers, niet qua niveau).
Kijkcijfers komen ook door het Journaal (met de gebeurtenissen in Japan toch beter bekeken denk ik), met aanvullend Herman Finkers. Daarnaast premiere van The Sing Of op SBS6.
Dat dacht ik ook toen ik Ik Hou Van Holland probeerdequote:Op zondag 13 maart 2011 17:47 schreef VeX- het volgende:
Ik hoop dat de vrije val zich doorzet. Het Nederlands publiek moet slimmer zijn dan dit.
O ja, ik vergis me altijd met namenquote:
SAM SAM ja, keek ik vroeger ook altijdquote:Sam Sam (jaren 90) was een Nederlandse kopie van Man About The House (jaren 70). Maar Sam Sam vond ik wel geslaagd, omdat het aangepast was aan een andere tijd.
Everybody Loves Raymond is nog vrij recent. Bovendien kennen de meesten het pas sinds een paar jaar.
Moet je écht lachen om Linda de Mol?quote:
En die vervelende Jeroenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Moet je écht lachen om Linda de Mol?
Nu hoorde ik van de week op TV dat ze misschien een Nederlandse versie van Golden Girls wilden maken....quote:Op zondag 13 maart 2011 15:09 schreef Pulzzar het volgende:
Sam Sam (jaren 90) was een Nederlandse kopie van Man About The House (jaren 70). Maar Sam Sam vond ik wel geslaagd, omdat het aangepast was aan een andere tijd.
Everybody Loves Raymond is nog vrij recent. Bovendien kennen de meesten het pas sinds een paar jaar.
Ik wil dit liever niet geloven. Maar ik doe het helaas wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:10 schreef penny-wise het volgende:
Nu hoorde ik van de week op TV dat ze misschien een Nederlandse versie van Golden Girls wilden maken....![]()
Nog even en dan maken ze een rip-off van een über-serie als Seinfeld of Married with children
Op zich is een remake of een kopie van een succesvolle comedy toch niet zo erg?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:10 schreef penny-wise het volgende:
Nu hoorde ik van de week op TV dat ze misschien een Nederlandse versie van Golden Girls wilden maken....![]()
jawel, want we hebben geenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Op zich is een remake of een kopie van een succesvolle comedy toch niet zo erg?
quote:mensen die kunnen acteren en nog belangrijker: die grappig zijn!
Monique van de Ven is bijvoorbeeld een prima actrice, maar wat heeft dat hiermee te maken?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:55 schreef DrDurden het volgende:
God, krijgen we dat weer. Afgeven op alles wat Nederland doet is zo makkelijk, nietwaar? Uiteraard kan de serie slecht zijn (die dingen gebeuren) maar om dan gelijk alle Nederlandse acteurs en actrices over 1 kam te scheren is onnodig. Bovendien klopt het niet eens.
Ja, maar er wordt niet voor niks afgegeven.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:55 schreef DrDurden het volgende:
God, krijgen we dat weer. Afgeven op alles wat Nederland doet is zo makkelijk, nietwaar? Uiteraard kan de serie slecht zijn (die dingen gebeuren) maar om dan gelijk alle Nederlandse acteurs en actrices over 1 kam te scheren is onnodig. Bovendien klopt het niet eens.
Volgens mij heeft dat niets met de acteurs te maken. Men probeert altijd succesvolle formats over te nemen. Daar zijn zat Amerikaanse voorbeelden van te noemen, en ook Britse. Dat dit Nederlandse voorbeeld niet geslaagd is, wil niet zeggen dat alle Nederlandse comedyseries per definitie slecht zijn en dat we geen comedy kunnen maken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:10 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ja, maar er wordt niet voor niks afgegeven.
Er wordt in Nederland ontzettend veel gekopieerd in plaats van dat er iets origineels verschijnt. Er zijn tig remakes in musicalvorm uitgebracht en nu die hype zich een beetje naar de achtergrond verdwijnt, komen er gewoon Nederlandse kopies van Amerikaanse of Engelse series. Bedenk gewoon zelf iets en neem het risico of mensen het wel of niet leuk gaan vinden. Nu is het zo: die serie doet het goed, dus een Nederlandse versie zal het ook wel goed doen.
ok, noem 1 leuke nederlandse comedy?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:55 schreef DrDurden het volgende:
Flodderquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ok, noem 1 leuke nederlandse comedy?
Leuk is natuurlijk subjectief, maar Flodder, All Stars, In Voor- en Tegenspoed, Ha die Pa!, Gooische Vrouwen, Zeg Ns' AA, de diverse series van Jiskefet, Van Kooten en De Bie, Theo en Thea, Kreatief met Kurk waren ontzettend succesvol en populair. Het is niet allemaal mijn smaak, maar ik vind ook niet elke Amerikaanse sitcom goed.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Ik had het niet over de acteurs, maar aan degenen die die remakes uitbrengen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:32 schreef DrDurden het volgende:
Volgens mij heeft dat niets met de acteurs te maken.
Kinderen Geen Bezwaar.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:50 schreef jimjim1983 het volgende:
Flodder is wel ok, maar als het frans oid zou zijn dan is t al meteen een stuk minder leuk..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:02 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Leuk is natuurlijk subjectief, maar Flodder, All Stars, In Voor- en Tegenspoed, Ha die Pa!, Gooische Vrouwen, Zeg Ns' AA, de diverse series van Jiskefet, Van Kooten en De Bie, Theo en Thea, Kreatief met Kurk waren ontzettend succesvol en populair. Het is niet allemaal mijn smaak, maar ik vind ook niet elke Amerikaanse sitcom goed.
New Kids!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:57 schreef Klaudias het volgende:
Everybody Loves Raymond was sowieso al kut
- Wat schuift 't (Oh nee, remake 'Only fools and horses')quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Is dat wel zo? Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat de schrijver(s) van die serie een klein beetje hebben afgekeken van My Family op de BBC.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:23 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Kinderen Geen Bezwaar.
Niet echt mijn smaak. En ik vind het persoonlijk wat matig. Maar het is wel zelf bedacht.
Sam Sam, vrienden voor het leven.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
quote:
quote:Sam Sam is bijvoorbeeld gebasseerd op Man About The House
Eh, je zei zelf (door een quote van een ander in een andere context te plaatsen) dat Nederlandse acteurs niet konden acteren. Dus je had het wel over de acteurs.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:21 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik had het niet over de acteurs, maar aan degenen die die remakes uitbrengen.
Hoezo is All Stars dan geen sitcom?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:27 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Flodder is wel ok, maar als het frans oid zou zijn dan is t al meteen een stuk minder leuk..
All-stars, creatief met kurk, jiskefet, kooten en de bie is wel goeie comedy, maar van een ander soort. sitcom-achtige dingen kunnen we gewoon niet, moeten we ook niet willen.
oh en kinderen geen bezwaar is echt afgrijselijk
Hij vroeg volgens mij alleen naar voorbeelden van Nederlandse comedy, en Sam Sam valt daar toch gewoon onder?quote:
als ze maar niet are you being served gaan makenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:10 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Nog even en dan maken ze een rip-off van een über-serie als Seinfeld of Married with children
QFT !!quote:Op zondag 6 maart 2011 11:00 schreef risussardonicus het volgende:
Zoveel mensen hebben ook op de PVV gestemd.
breng 'ze' nou niet op ideeënquote:
Dat zullen veel mensen ook denken over iemand die moderator is op een forum en zichzelf daar 'DarkElf' noemt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
breng 'ze' nou niet op ideeën![]()
OT: alleen voorstukjes gezien maar wat een bedroevende tv zeg, dat zoveel mensen het zogenaamd leuk vinden... echt hoor, zulke mensen moet je gewoon stemrecht ontnemen want ze zijn duidelijk niet helemaal helder.
In de vlaamsche pot, maar dat is ook echt de enigequote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:10 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Dat zullen veel mensen ook denken over iemand die moderator is op een forum en zichzelf daar 'DarkElf' noemt.
tut tut voel je je aangesproken?quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:10 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Dat zullen veel mensen ook denken over iemand die moderator is op een forum en zichzelf daar 'DarkElf' noemt.
Nee, vind het programma ook ontzettend slecht.quote:
'In de Vlaamsche Pot' was 15 jaar geleden in ieder geval al een stuk leuker dan 'Iedereen Is Gek Op Jack'.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:13 schreef TheZapster het volgende:
[..]
In de vlaamsche pot, maar dat is ook echt de enige
Dat is waar, maar heel veel kritiek spitst zich toe op het feit dat IIGOJ een schaamteloze remake van een Amerikaanse serie is in plaats van een eigen bedenksel. Ik heb tegen dát aspect nog het minste bezwaar, áls die remake dan ook maar grappig zou zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:25 schreef DrDurden het volgende:
Hij vroeg volgens mij alleen naar voorbeelden van Nederlandse comedy, en Sam Sam valt daar toch gewoon onder?
In dit geval is het wel te specificeren: Linda de mol kan geen comedy maken, want kan niet acteren. En bovendien: Linda de Mol is nooit grappig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:32 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat niets met de acteurs te maken. Men probeert altijd succesvolle formats over te nemen. Daar zijn zat Amerikaanse voorbeelden van te noemen, en ook Britse. Dat dit Nederlandse voorbeeld niet geslaagd is, wil niet zeggen dat alle Nederlandse comedyseries per definitie slecht zijn en dat we geen comedy kunnen maken.
Vind ik niet. Linda de Mol acteert alleen in de series die ze maakt. Ze regisseert niet, en schrijft geen scripts. Bovendien is Gooische Vrouwen behoorlijk succesvol, dus ze kan het blijkbaar wel. En acteerprestaties, zowel Spangen als Terug Naar de Kust zijn goed ontvangen, dus het lijkt me stug dat dat allemaal ondanks de prestaties van Linda de Mol zijn, maar goed.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:56 schreef Smikke het volgende:
[..]
In dit geval is het wel te specificeren: Linda de mol kan geen comedy maken, want kan niet acteren. En bovendien: Linda de Mol is nooit grappig.
Dat is een beetje vreemde redenatie, vind je niet?quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:32 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Vind ik niet. Linda de Mol acteert alleen in de series die ze maakt. Ze regisseert niet, en schrijft geen scripts. Bovendien is Gooische Vrouwen behoorlijk succesvol, dus ze kan het blijkbaar wel. En acteerprestaties, zowel Spangen als Terug Naar de Kust zijn goed ontvangen, dus het lijkt me stug dat dat allemaal ondanks de prestaties van Linda de Mol zijn, maar goed.
Dit dus.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je gaat toch niet vrijwillig naar een serie met Linda de Mol kijken.
Dat zei ik ook niet. Smikke gaf aan dat Linda de Mol geen comedy kan maken, terwijl ik aangaf dat Gooische Vrouwen laat zien dat ze het wel kan. Daarna begon ik pas over haar acteerprestaties.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:35 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Dat is een beetje vreemde redenatie, vind je niet?
Gooische Vrouwen is succesvol dus Linda de Mol kan goed acteren?
Lijkt mij niet.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:51 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet. Smikke gaf aan dat Linda de Mol geen comedy kan maken, terwijl ik aangaf dat Gooische Vrouwen laat zien dat ze het wel kan. Daarna begon ik pas over haar acteerprestaties.
Je bedoelt het (misschien) niet, maar je zegt het toch echt wél hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:32 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Vind ik niet. Linda de Mol acteert alleen in de series die ze maakt. Ze regisseert niet, en schrijft geen scripts. Bovendien is Gooische Vrouwen behoorlijk succesvol, dus ze kan het blijkbaar wel. En acteerprestaties, zowel Spangen als Terug Naar de Kust zijn goed ontvangen, dus het lijkt me stug dat dat allemaal ondanks de prestaties van Linda de Mol zijn, maar goed.
Linda doet het goed bij Gooische vrouwen, maar ze is niet echt een actrice.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:35 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Dat is een beetje vreemde redenatie, vind je niet?
Gooische Vrouwen is succesvol dus Linda de Mol kan goed acteren?
Lijkt mij niet.
Precies mijn gedachtequote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:58 schreef Radegast het volgende:
[..]
Is dat wel zo? Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat de schrijver(s) van die serie een klein beetje hebben afgekeken van My Family op de BBC.
Klopt, het is er op gebaseerd, niet 1-op-1 gekopieerd. Bovendien was de casting veel beter.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:09 schreef Pulzzar het volgende:
Sam Sam (jaren 90) was een Nederlandse kopie van Man About The House (jaren 70). Maar Sam Sam vond ik wel geslaagd, omdat het aangepast was aan een andere tijd.
Sam Sam is wel gekopieerd. De scripts waren vrijwel letterlijk vertaald.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Klopt, het is er op gebaseerd, niet 1-op-1 gekopieerd. Bovendien was de casting veel beter.
Ik wil alle seizoenen van Sam Sam wel op dvd hebben ofzo, maar ze zijn nergens te vinden.
Vreemd, aangezien ik seizoen 1 t/m 6 al op DVD heb gekocht. Tientje per stuk bij de Free Record Shop.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik wil alle seizoenen van Sam Sam wel op dvd hebben ofzo, maar ze zijn nergens te vinden.
Ah. Dan zal ik beter moeten kijken dus.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vreemd, aangezien ik seizoen 1 t/m 6 al op DVD heb gekocht. Tientje per stuk bij de Free Record Shop.
En als het goed is komen seizoen 7 en 8 volgende maand uit.
De Amerikaanse kopie van Man about the housequote:Op maandag 21 maart 2011 01:58 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Sam Sam is wel gekopieerd. De scripts waren vrijwel letterlijk vertaald.
Maar toen Sam Sam uitgezonden werd, had ik nog nooit van Men About The House gehoord, want dat was een serie uit de jaren 70. Wat ik al zei, Sam Sam was aangepast aan een andere tijd. Het was nooit aangeslagen als John Jones in wijde pijpen rondliep.
Hoe bedoel je dat eerste? Die spin-off was toch van na MatH?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:18 schreef Deckard het volgende:
Dat had je zelfs voor man about the house. Was in feite een spinoff.
idd, G&M was ná MATH. Ook Robin's Nest was een spin-off van MATH, over de Engelse Jimmy die een Bistro begon.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat eerste? Die spin-off was toch van na MatH?
Als niemand erover ouwehoert, zal niemand ernaar kijken en gaat die kutserie van de buis.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:07 schreef Cynix ® het volgende:
Afijn, zo'n beetje álles is grappig, behalve 'Iedereen is gek op Jack', waar dit topic in het begin over ging.
Ik ben voor.quote:Op donderdag 24 maart 2011 02:33 schreef Pulzzar het volgende:
Als niemand erover ouwehoert, zal niemand ernaar kijken en gaat die kutserie van de buis.
Of ben ik te optimistisch?
De enige die ik wel aardig vind spelen is die moeder. Al kan ze natuurlijk nooit tippen aan Mariequote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:20 schreef Copycat het volgende:
Dat was echt genoeg zelfkastijding.
En zap!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De enige die ik wel aardig vind spelen is die moeder. Al kan ze natuurlijk nooit tippen aan Marie
Ik vond haar net in het deel voor de pauze de minst slechte, laat ik het zo zeggenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]Die vind ik nu toch ongeveer het slechtste in de hele serie
Ik Hou Van Holland? Is dat niet ongeveer dezelfde bagger?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:07 schreef kwiwi het volgende:
De enige reden waarom ik elke week kijk is omdat:
- Ik het programma dat om half 9 komt wil zien.
Dezelfde kneuterige humor idd...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:04 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik Hou Van Holland? Is dat niet ongeveer dezelfde bagger?
Ik dacht dat All you need is love nog steeds wasquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:04 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Met als absloluut dieptepunt van slecht gecaste acteurs natuurlijk die broer van Jackquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De enige die ik wel aardig vind spelen is die moeder. Al kan ze natuurlijk nooit tippen aan Marie
Die hadden ze net zo goed weg kunnen latenquote:Op zondag 27 maart 2011 11:09 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Met als absloluut dieptepunt van slecht gecaste acteurs natuurlijk die broer van Jack
dat is lekker simpele humor. En daar is Jeroen tenminste wel grappigquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:04 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Families interesseert het ook allemaal niet zoveel volgens mij, die willen gewoon gezellig tv kijken met het hele gezin.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:44 schreef Mike het volgende:
Gek op Jack is weer terug bij de 2 miljoen kijkers (1.998.000). Toch knap.Ik denk dat het ermee te maken heeft dat Ik Hou Van Holland weer terug is, dat op 2.7 miljoen kijkers zat: veel mensen hebben hun tv op RTL4 afgestemd en zijn daar de hele avond blijven kijken.
Kijkcijfers SBS' The Sing-Off imploderenquote:Op maandag 28 maart 2011 12:44 schreef Mike het volgende:
Gek op Jack is weer terug bij de 2 miljoen kijkers (1.998.000). Toch knap.Ik denk dat het ermee te maken heeft dat Ik Hou Van Holland weer terug is, dat op 2.7 miljoen kijkers zat: veel mensen hebben hun tv op RTL4 afgestemd en zijn daar de hele avond blijven kijken.
dat er niemand naar the sing off kijkt is best positiefquote:Op maandag 28 maart 2011 14:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Kijkcijfers SBS' The Sing-Off imploderen
Dit is echt te erg inderdaad... de Nederlandse tv-kijker blijkt inderdaad over geen smaak te beschikken.
Dat compenseert het weer een beetje jaquote:Op maandag 28 maart 2011 14:22 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat er niemand naar the sing off kijkt is best positief
het wordt op sbs6 uitgezonden, wie kijkt naar die zender ?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Kijkcijfers SBS' The Sing-Off imploderen
Dit is echt te erg inderdaad... de Nederlandse tv-kijker blijkt inderdaad over geen smaak te beschikken.
Zondag hadden ze prima kijkcijfers hoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:32 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
het wordt op sbs6 uitgezonden, wie kijkt naar die zender ?
maar op zaterdag tegenover rtl4 kijkt er geen drolquote:Op maandag 28 maart 2011 14:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Zondag hadden ze prima kijkcijfers hoor.
Tja, ze moeten iets uitzenden.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:40 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
maar op zaterdag tegenover rtl4 kijkt er geen drol
Iedereen kijkt dan naar Life 4 You.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Zondag hadden ze prima kijkcijfers hoor.
Vergeet niet de stukjes ertussen waarin een gezellige, gezonde familie met behulp van Optimel een vitaal leven lijdt.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:56 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Iedereen kijkt dan naar Life 4 You.![]()
"Carlo, vind jij het ook zo leuk dat het Songfestival eraan komt?"
"Jazeker Irene, ik ben benieuwd welke jurken de deelnemers aanhebben."
"Over uiterlijk gesproken. Vanavond gaan we een huisvrouw een metamorfose geven. Ze krijgt een stoer kort pittig kapsel aangemeten."
"En Gerard Joling weer langs. Die is al zo lang niet geweest."
"En we laten natuurlijk ook fragmenten van de TV Kantine zien!"
Als op de TV alleen dit soort meuk wordt uitgezonden, vind ik het niet zo raar dat mensen naar "Gek op Jack" gaan kijken. Er is niks beters.
zelf staat bij mij de tv op zaterdag enn zondag standaard uit, jij kijkt daar dus wel naar ?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:56 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Iedereen kijkt dan naar Life 4 You.![]()
"Carlo, vind jij het ook zo leuk dat het Songfestival eraan komt?"
"Jazeker Irene, ik ben benieuwd welke jurken de deelnemers aanhebben."
"Over uiterlijk gesproken. Vanavond gaan we een huisvrouw een metamorfose geven. Ze krijgt een stoer kort pittig kapsel aangemeten."
"En Gerard Joling weer langs. Die is al zo lang niet geweest."
"En we laten natuurlijk ook fragmenten van de TV Kantine zien!"
Als op de TV alleen dit soort meuk wordt uitgezonden, vind ik het niet zo raar dat mensen naar "Gek op Jack" gaan kijken. Er is niks beters.
Als ik bij mn moeder ben, staat het weleens aan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:25 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
zelf staat bij mij de tv op zaterdag enn zondag standaard uit, jij kijkt daar dus wel naar ?
Verbazingwekkend!quote:Minder succesvol was dit keer Linda de Mol, die de kijkcijfers van haar comedy Iedereen Is Gek Op Jack zag inzakken van 1,6 naar 1,15 miljoen geïnteresseerden. Haar andere RTL 4-programma, Ik Hou Van Holland, verloor 400.000 kijkers ten opzichte van vorige week en kwam uit op 2,2 miljoen kijkers.
Het journaal van 20 uur trok extra veel kijkers door het gebeuren in Alphen ad Rijnquote:Op zondag 10 april 2011 11:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Verbazingwekkend!
En dan bedoel ik dat van de ruim 2 miljoen kritiekloze, meningloze en hersenloze kijkers van 'Ik Hou Van Holland' zelfs bijna de helft niet naar 'Iedereen Houdt Van Jack kijkt'. Zou dat toch het laatste restje 'smaak' kunnen zijn?
quote:Op zondag 10 april 2011 11:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Verbazingwekkend!
En dan bedoel ik dat van de ruim 2 miljoen kritiekloze, meningloze en hersenloze kijkers van 'Ik Hou Van Holland' zelfs bijna de helft niet naar 'Iedereen Houdt Van Jack kijkt'. Zou dat toch het laatste restje 'smaak' kunnen zijn?
http://www.telegraaf.nl/b(...)_Alphen__.html?p=3,1quote:Maar liefst 2.854.000 mensen keken om acht uur naar NOS Journaal. Nooit eerder keken de afgelopen tien jaar op zaterdagavond zoveel mensen naar het Journaal, aldus de woordvoerster.
Iedereen over z'n nek van Gek op Jack.quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Iedereen over z'n nek van Gek op Jack.
gelukkig is het niveau van de serie gelijk geblevenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:26 schreef RaymanNL het volgende:
Dit gesprek duurt ook weer veel te lang
nee, ze spelen gewoon nog afleveringen naquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:28 schreef kwiwi het volgende:
Jezus zeg wat een bagger.. Ik had gehoopt dat ze iets hadden geleerd van dat slechte eerste seizoen
2 miljoen verlede week, en ik ben er 1 vanquote:
Ik keek Duits voetbalquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
2 miljoen verlede week, en ik ben er 1 vanMaar ik snap wel waarom mensen kijken: Er is gewoon niets anders op tv!
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:32 schreef TigerXtrm het volgende:
Pain Game is een stuk leuker dan deze troep hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |