Maandag over een weekquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
HansieDe 1ste aflevering met Hans wordt geniaal
Derksen schuift niet zo vaak aan, Genee en Gijp heb ik er nog niet gehoord. Het is gewoon een radiostation met muziek en voetbalinterviews en -nieuws.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:07 schreef msnk het volgende:
Hoe vaak komen die gasten eigenlijk op VI radio? Ik luisterde net eventjes en hoorde gewoon muziek, nieuws en zo... Wanneer is het 'echt' VI?
Thanks, dat is wel jammer.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:13 schreef Symer het volgende:
[..]
Derksen schuift niet zo vaak aan, Genee en Gijp heb ik er nog niet gehoord. Het is gewoon een radiostation met muziek en voetbalinterviews en -nieuws.
Derksen moet ook niet teveel doen, eigenlijk moet hij gewoon dat blaadje van hem runnen en 2 keer in de week in VI verschijnen, dat gedoe met doordekken en die onzin-radiostation kan ie beter schrappen of aan andere mensen overlaten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:13 schreef Symer het volgende:
[..]
Derksen schuift niet zo vaak aan, Genee en Gijp heb ik er nog niet gehoord. Het is gewoon een radiostation met muziek en voetbalinterviews en -nieuws.
Eens, zou zonde zijn als er een Derksen moeheid optreedt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Derksen moet ook niet teveel doen, eigenlijk moet hij gewoon dat blaadje van hem runnen en 2 keer in de week in VI verschijnen, dat gedoe met doordekken en die onzin-radiostation kan ie beter schrappen of aan andere mensen overlaten.
verbaast me niets. Zeker zooi als sterren dansen op het ijs, Ik hou van Holland en andere ongein waar een blik BN'ers opengetrokken wordtquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:51 schreef DrDentz het volgende:
Als je de lijst ziet met programma's waaraan hij al geweigerd heeft mee te doen.. stond eens in zo'n column van hem. Flinke waslijst.
John van Lottum ook nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 07:28 schreef Evertjan het volgende:
valt me op dat Gerald Vaneburg al een poos niet meer aan de tafel heeft gezeten
Hehe, eindelijk...quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:25 schreef Type-R het volgende:
Ze zijn wakker geworden @ EL , laatste doordekken staat nu ook online
http://www.eredivisie.nl/(...)van_het_weekend.html
Thanks. Kut fluitje trouwensquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:25 schreef Type-R het volgende:
Ze zijn wakker geworden @ EL , laatste doordekken staat nu ook online
http://www.eredivisie.nl/(...)van_het_weekend.html
Ene Tijl Beckand ook niet vreemd genoeg... die gast was grappig.quote:
I don't get it. Sarcastische PI vergeten of zo?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:24 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ene Tijl van Beckand ook niet vreemd genoeg... die gast was grappig.
Inderdaad, kunnen ze dat niet even editten zodat de kijker het iig niet hoeft te horen?quote:
Wow aanstellersquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:12 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Inderdaad, kunnen ze dat niet even editten zodat de kijker het iig niet hoeft te horen?
Overigens ben ik blij dat Hansie terug komt, kon me altijd heerlijk aan hem ergeren! En hopelijk weer vuurwerk (lees: ruzie) aan tafel. Wel ben ik blij dat hij maar één keer in de maand komt, is toch heerlijk man
Mooi, dan kan hij in het hol van de leeuw Rechts Nederland belachelijk makenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
Johan zo dadelijk in Uitgesproken WNL
welke zender is dat?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
Johan zo dadelijk in Uitgesproken WNL
Het gezicht van Rechts Nederland en voormalig LPF-kamerlid.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:44 schreef Vinifera het volgende:
[..]
wat een gek mannetje is die presentator
verbaast me niks, onhandige verschijningquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het gezicht van Rechts Nederland en voormalig LPF-kamerlid.
een objectieve journalist kun je hem niet noemenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:48 schreef Vinifera het volgende:
[..]
verbaast me niks, onhandige verschijning
zie eind vorige paginaquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:53 schreef poiuytr het volgende:
Lees net dat Hansie terug is wat een nieuws
Te vaak Hansie Hansie is ook niet leuk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:57 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
zie eind vorige paginadaar hebben hans kraai en johan derksen een radiogesprek. Over 2 weken zit hans er weer bij. 1 keer per maand though.
Klopt, elke dag patat is ook niet lekker.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Te vaak Hansie Hansie is ook niet leuk.
14 maart komtiequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:53 schreef poiuytr het volgende:
Lees net dat Hansie terug is wat een nieuws
Frenk was echt heel vervelend....teveel aan het woord en aan zijn vragen/opmerkingen kon je wel merken dat het programma nauwelijks gezien heeft...ik houd persoonlijk niet van gasten die een programma gaan zitten, maar zelf nooit naar het programma hebben gekeken...Ik herinner me ooit eens een aflevering van Dit Was Het Nieuws met die BH-ontwerpster (kan niet op haar naam komen...het is ook zo'n ' stoute' vriendin van die Heleen van Rooyen). Zij had ook nooit naar DWHN gekeken en daardoor zat ze er een beetje bij als een domme doos..quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:53 schreef Seam het volgende:
mha iedere week was ook wel wat teveel van het goede, ik vind het leuk dat er nu zoveel verschillende gasten zijn. Hoewel er natuurlijk ook een aantal grote missers zijn gemaakt (Tijl, Van Lottum, Frenk)
als hij weer komt met een ideale opstelling voor bijv ajax dan gaat johan hem weer afzeiken. En hansie kennende voelt ie zichzelf nu zo enorm belangrijk na dat maandenlang gesteggel over hem dat ie zich ook zo gaat gedragenquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:57 schreef Pulu het volgende:
Gezien de hype rondom de terugkeer van Kraay kan zijn optreden alleen maar tegenvallen...fans verwachten een epische uitzending...
Gewoon niet te veel van verwachten, kan het ook niet tegenvallen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:57 schreef Pulu het volgende:
Gezien de hype rondom de terugkeer van Kraay kan zijn optreden alleen maar tegenvallen...fans verwachten een epische uitzending...
Frenk was briljant omdat hij Derksen alles veel beter liet vertellen. Wat mij betreft komt ie nog eensquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:03 schreef Pulu het volgende:
[..]
Frenk was echt heel vervelend....teveel aan het woord en aan zijn vragen/opmerkingen kon je wel merken dat het programma nauwelijks gezien heeft...ik houd persoonlijk niet van gasten die een programma gaan zitten, maar zelf nooit naar het programma hebben gekeken...Ik herinner me ooit eens een aflevering van Dit Was Het Nieuws met die BH-ontwerpster (kan niet op haar naam komen...het is ook zo'n ' stoute' vriendin van die Heleen van Rooyen). Zij had ook nooit naar DWHN gekeken en daardoor zat ze er een beetje bij als een domme doos..
vind ik ook, weer eens wat anders dan die dooddoeners van Johan. Vond het een hele leuke uitzending, zeker omdat hij gewoon door een verhaal van Gijp heen lulde.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:08 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Frenk was briljant omdat hij Derksen alles veel beter liet vertellen. Wat mij betreft komt ie nog eens
Marlies Dekkers klopt...maar zij of haar ontwerpjes spuuglelijk?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:11 schreef Seam het volgende:
Dan moet hij maar een eigen show maken met Gijp en Johan als gasten, maar hij brak de vaste formule van VI doormidden.
Die BH ontwerpster was Marlies DekkersSpuuglelijk trouwens
vond ik ook ja. Maar hoorde genee daarna op vi-radio vertellen dat hij het maar niks vond dus die zal ook niet meer komen, vrees ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:08 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Frenk was briljant omdat hij Derksen alles veel beter liet vertellen. Wat mij betreft komt ie nog eens
Beiden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:12 schreef Pulu het volgende:
[..]
Marlies Dekkers klopt...maar zij of haar ontwerpjes spuuglelijk?
Hij zorgde er dus voor dat hij die dooddoeners daadwerkelijk moest onderbouwen. Wat Johan overigens prima deed. Maar normaal gesproken loopt hij alleen maar te oreren, daarom was het wel eens verfrissend.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:09 schreef macca728 het volgende:
[..]
vind ik ook, weer eens wat anders dan die dooddoeners van Johan. Vond het een hele leuke uitzending, zeker omdat hij gewoon door een verhaal van Gijp heen lulde.
Hehe, Geneetje en Gijp zijn bang voor hun baantjesquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:16 schreef planethugo het volgende:
[..]
vond ik ook ja. Maar hoorde genee daarna op vi-radio vertellen dat hij het maar niks vond dus die zal ook niet meer komen, vrees ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |