verbaast me niets. Zeker zooi als sterren dansen op het ijs, Ik hou van Holland en andere ongein waar een blik BN'ers opengetrokken wordtquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:51 schreef DrDentz het volgende:
Als je de lijst ziet met programma's waaraan hij al geweigerd heeft mee te doen.. stond eens in zo'n column van hem. Flinke waslijst.
John van Lottum ook nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 07:28 schreef Evertjan het volgende:
valt me op dat Gerald Vaneburg al een poos niet meer aan de tafel heeft gezeten
Hehe, eindelijk...quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:25 schreef Type-R het volgende:
Ze zijn wakker geworden @ EL , laatste doordekken staat nu ook online
http://www.eredivisie.nl/(...)van_het_weekend.html
Thanks. Kut fluitje trouwensquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:25 schreef Type-R het volgende:
Ze zijn wakker geworden @ EL , laatste doordekken staat nu ook online
http://www.eredivisie.nl/(...)van_het_weekend.html
Ene Tijl Beckand ook niet vreemd genoeg... die gast was grappig.quote:
I don't get it. Sarcastische PI vergeten of zo?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:24 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ene Tijl van Beckand ook niet vreemd genoeg... die gast was grappig.
Inderdaad, kunnen ze dat niet even editten zodat de kijker het iig niet hoeft te horen?quote:
Wow aanstellersquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:12 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Inderdaad, kunnen ze dat niet even editten zodat de kijker het iig niet hoeft te horen?
Overigens ben ik blij dat Hansie terug komt, kon me altijd heerlijk aan hem ergeren! En hopelijk weer vuurwerk (lees: ruzie) aan tafel. Wel ben ik blij dat hij maar één keer in de maand komt, is toch heerlijk man
Mooi, dan kan hij in het hol van de leeuw Rechts Nederland belachelijk makenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
Johan zo dadelijk in Uitgesproken WNL
welke zender is dat?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
Johan zo dadelijk in Uitgesproken WNL
Het gezicht van Rechts Nederland en voormalig LPF-kamerlid.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:44 schreef Vinifera het volgende:
[..]
wat een gek mannetje is die presentator
verbaast me niks, onhandige verschijningquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het gezicht van Rechts Nederland en voormalig LPF-kamerlid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |