Jaquote:
Nee die geilt daarop, na het huis lekker daten met een Ridderquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:19 schreef bollokus het volgende:
gaat laura nou uit de pan flippen dat alie niet eerlijk is geweest.....
jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:24 schreef muzas het volgende:
Laura moest nota bene door ridder Alex zelf er op gewezen worden dat ze er niet over mocht praten
In zulke situaties is het wel handig en leuk, voor de rest heb je niet zoveel aan die camquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
![]()
thank you, erg gul !! Alleen hapert ie, maar dat zal aan mijn laptop liggen. Zal binnenkort ook een keer yellowbird aanzwengelen en de code hier plaatsen
Eens is. Weg met deze kwast. Ik ben zijn klik dingetjes groep voel me nu beter wel zat eigenlijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, mee eens. Hij is van de drie genomineerden het saaist en z'n stomme geheimpje is nu ook geraden (want dát was natuurlijk nog wel even rete spannend!!!!!!) dus doei hè.
Hmm, knullig, maar dan wel roepen dat als dit flopt er geen rls meer komt, typisch.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:15 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Zoals ik net met Endemol al besprak via de telefoon was SBS6 veel beter geweest en dat zei die mevrouw zelf ook halfjes zeg maar alleen dat kon niet in verband met hun programmering dit seizoen.
Dit is toch niet zo moeilijk te bedenken? Streamers blij, hun wellicht hogere kijkcijfers. Bartje staat toch altijd al live in de studio. Of gaat dit elke keer gebeuren als er een geheim geraden is?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:17 schreef versabommie het volgende:
Als ze nou handig waren geweest hadden ze gewoon elke uitslag om 19:30 in de uitzending live bekendgemaakt. Zo van je mag de hele dag drukken, pas na 19:30 de uitslag. Dan had je dit soort ellende heel niet gehad en die kijkcijfers zelf wel gegenereerd zonder gezeik. Maar daar zal een heel bataljon programma makers wel al over gedacht hebben toch ?
Hoop dat ze sancties krijgen, het geld naar de kluis van Alex.. dan kun je me oprapen hierquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:24 schreef bollokus het volgende:
dit vind ik nou vermakelijke stream..... mensen die hun klep moeten houden en echt OVERAL in de fout gaan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze dacht dat alleen Alex er niet over mocht hebben..... en de streams??? de hebben de hele tijd Philip en/of Alex in beeld... valt ook niet op hoor hahahahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:24 schreef muzas het volgende:
Laura moest nota bene door ridder Alex zelf er op gewezen worden dat ze er niet over mocht praten
Ze snapte het weer niet, en had de stem niet gehoordquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:24 schreef muzas het volgende:
Probeerde de code ook maar kreeg is verlopen, maar toch bedankt vorige keer kon ik wel kijken topquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
In zulke situaties is het wel handig en leuk, voor de rest heb je niet zoveel aan die cam
Strak plan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:26 schreef versabommie het volgende:
Hoop dat ze sancties krijgen, het geld naar de kluis van Alex.. dan kun je me oprapen hier
Kan kloppen... is alweer een uur geledenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:27 schreef bamby het volgende:
[..]
Probeerde de code ook maar kreeg is verlopen, maar toch bedankt vorige keer kon ik wel kijken top![]()
quote:
Mijn ballen dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
No thnx... Misschien wil iemand anders hier bij zijn bingoballen zitten maar ik niet!
Was 5 over 12 dus denk net te laat lolquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kan kloppen... is alweer een uur geleden
hier draai ie iig nogquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:30 schreef bamby het volgende:
[..]
Was 5 over 12 dus denk net te laat lol
Ja is geraden. Servio kwam zo hard klaar dat de hele keuken droop van zijn bingosap. Dat ruimen ze nu op.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:30 schreef minzo het volgende:
Ik kom net weer terug, wat is er allemaal gebeurt? Is het geraden en waar zijn ze nu mee bezig?
Ow, dat lijkt me gaaf! Alhoewel ik echt denk dat Alex dat geld alleen nodig heeft om zelf te drukken. Hij lijkt me niet het type wat geld nodig heeft.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoop dat ze sancties krijgen, het geld naar de kluis van Alex.. dan kun je me oprapen hier
volgens mij heeft sofia de vloerwel vaker vol gespetterd!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:32 schreef kahaarin het volgende:
Lol nu op stream 3, Sofia is aan het schoonmaken maar de hele vloer is besputterd.
Alsof er bij hem veel uitkomt. Zo jong en dan de helft van de tijd slapen of gapenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:31 schreef bollokus het volgende:
guido vond cyntia niet zo heel slim...
en karim is een aapje in artis
Ongetwijfeld, zo lang ze haar kleding maar gewoon aanlaat mag ze doen wat ze wil.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:33 schreef bollokus het volgende:
[..]
volgens mij heeft sofia de vloerwel vaker vol gespetterd!
Puur verveling denk ik, als je gewend bent om veel te sporten dan is het daar best afzien.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:33 schreef paddy het volgende:
[..]
Alsof er bij hem veel uitkomt. Zo jong en dan de helft van de tijd slapen of gapen
goed idee!quote:
Lol, ik ben niet geneigd om Maik nu weg te sturen, het is juist vermakelijk om te zien hoe Mo reageert, jammer genoeg vinden de mannen haar blijkbaar sneu nu dus gaan ze haar niet nomineren.quote:
jij vruchtwater.... vanmorgen had je je piemel noggezien ?!?!?!?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:37 schreef RiftNL het volgende:
[..]
We zitten op 1 lijn ik voel het aan mijn klonterige vruchtwater
Hij had het eerder moeten zeggenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:39 schreef ABundy het volgende:
"mijn vertrouwen is geschaadt"
WTF?!!! Hij is juist eerlijk geweest. Is ook nooit goed. vrouwen
quote:alphons22 We luisteren veel naar jullie opmerkingen, ben erg blij met jullie support maar er moet ook een programma gemaakt worden! #sstnl
Idd, zijn vriendin zal er nu wel achter zijn ... maar laura ????quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:39 schreef kahaarin het volgende:
Lol, Guido reageert nu het hardst, wat doet hij met Laura dan? En zijn vriendin?
En dan ook percentages bekend maken op het scherm bij de bank, zo ongeveer:quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:38 schreef minzo het volgende:
Ik hoop gewoon dat Maik de meeste stemmen krijgt om Mo op haar plaats te zetten. Vind het gewoon te belachelijk hoe ze reageerd. Ze blijft maar over zeuren
Huh?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:39 schreef charmed_angel het volgende:
Elk geheim wat wordt geraden levert ¤10.000 euro op.
Dus Philip heeft straks ¤ 13.600
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hij had het eerder moeten zeggen
Laura heeft gewoon jeuk that's allquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:40 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Idd, zijn vriendin zal er nu wel achter zijn ... maar laura ????
Die vind guido volgens mij toch echt wel meer dan leuk ....
10.000? Ik dacht dat de rader de inhoud van de kluis kreeg van degene wiens geheim wordt geraden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:39 schreef charmed_angel het volgende:
Elk geheim wat wordt geraden levert ¤10.000 euro op.
Dus Philip heeft straks ¤ 13.600
Bij de ontmoeting met Mo zeker? " Ja, hallo vrouw! Ik ben Maik en ik het het ook weleens met mannen gedaan!"quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hij had het eerder moeten zeggen
neequote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:40 schreef gniffie het volgende:
[..], had zeker ook gelijk zijn geheim moeten vertellen, immers heel nederland weet dat ook al. en vooral haar ouders!!!
Niets want die relatie is niet echt. Enne nergens bewezen dat hij het ook met mannen heeft gedaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:35 schreef Little_Lunatic het volgende:
hoe zou laura zich voelen als die het over guido hoort
Nee, voordat hij zijn ding in die van haar duwde.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:41 schreef ABundy het volgende:
[..]
Bij de ontmoeting met Mo zeker? " Ja, hallo vrouw! Ik ben Maik en ik het het ook weleens met mannen gedaan!"
dat staat op de sitequote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Huh?
Ze krijgen toch alleen de inhoud van de kluis?
24/7 bijelkaar zitten twee weken lang en geen tijd vinden om het te vertellen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:41 schreef ABundy het volgende:
[..]
Bij de ontmoeting met Mo zeker? " Ja, hallo vrouw! Ik ben Maik en ik het het ook weleens met mannen gedaan!"
Laat ik nou heel goed zijn in krabben..quote:
Juist, spijker en kop, dat verhaal.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:42 schreef ABundy het volgende:
" Ik vind het een KUTSTREEK" , zegt Mo.
Ze is idd vergeten dat het in de kutstreek begonnen is ,......
Dat had in de staat waarin zij op dat moment verkeerde ook niets uitgemaakt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nee, voordat hij zijn ding in die van haar duwde.
Waarom zou hij?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:43 schreef marky het volgende:
[..]
24/7 bijelkaar zitten twee weken lang en geen tijd vinden om het te vertellen?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:42 schreef ABundy het volgende:
" Ik vind het een KUTSTREEK" , zegt Mo.
Ze is idd vergeten dat het in de kutstreek begonnen is ,......
En ik hoop dat hij blijft!!quote:
want er zat nog poep aan ofzo?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nee, voordat hij zijn ding in die van haar duwde.
Ik weet bijna zeker dat ze in dat geval in een klap wakker was geweest.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat had in de staat waarin zij op dat moment verkeerde ook niets uitgemaakt.
Ik ook!!! Samen krabben?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laat ik nou heel goed zijn in krabben..
Dat ligt meer aan haar dan aan Maik toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat ze in dat geval in een klap wakker was geweest.
Ze is er dermate vies van dat het haar diepste gevoelens raakt
Valt me op dat jij een probleem hebt.quote:
Gezoend. Volgens Aafke. Zei ze net nogquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:44 schreef gniffie het volgende:
[..]
want er zat nog poep aan ofzo?![]()
ze heeft zelf ook met een vrouw gesext
Ik ook voegt niets toe en heeft het nooit gedaan ook. Meen zelfs dat Laura hem zat begint te worden.quote:
Alex staat bovenaan heurquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:45 schreef gniffie het volgende:
http://secretstorynl.hyve(...)mannen_moet_blijven/
gaat tussen servio en maik die eruit gaat
had monique hem wel kunnen vertellen voordat ze haar tong in zijn mond stakquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Gezoend. Volgens Aafke. Zei ze net nog
lees de poll nog eens door zou ik zeggenquote:
Hoe kan dat aan haar liggen? Dat is precies hetzelfde als iemand verwijten dat ie homo is.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan haar dan aan Maik toch?
Nee hoor, ze had zich alsnog laten nemen en de volgende dag dan ook zgn vergeten zijn dat hij dat gezegd zou hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat ze in dat geval in een klap wakker was geweest.
Ze is er dermate vies van dat het haar diepste gevoelens raakt
Het feit dat zij er vies van is, dat Maik bi is kan hij niets aan doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hoe kan dat aan haar liggen? Dat is precies hetzelfde als iemand verwijten dat ie homo is.
Je bent zoals je bent.
goed zo, ook doen met de live uitzendingquote:
en zei ze ook dat ze daarna niet verder was gegaan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Gezoend. Volgens Aafke. Zei ze net nog
Had natuurlijk tussen Alex en Maik moeten gaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:45 schreef gniffie het volgende:
ik vind monique wel iemand, die dat niet durft te vertellen. tja haar ouders kijken toch mee hequote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
en zei ze ook dat ze daarna niet verder was gegaan?
Oh helemaal mee eens dat ze zelf een slet is maar ja, dat zijn er wel meerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:46 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Nee hoor, ze had zich alsnog laten nemen en de volgende dag dan ook zgn vergeten zijn dat hij dat gezegd zou hebben.
ik was ff koffie halen...en ik ga zitten neem een slok , lees dit en verslik mij...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:43 schreef Urb het volgende:
Ik vind Mo en Alex wel goed bij elkaar passen, allebij kapotte grammefoonplaten.
Ja, zij is vies van mannelijke homosex. Maar wou je dat abnormaal noemen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het feit dat zij er vies van is, dat Maik bi is kan hij niets aan doen.
Is een bekende tik van vrouwenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:50 schreef angeljacky het volgende:
Mo is echt alleen maar bezig wat anderen over haar zullen zeggen
Doe dan de keukenstream aan oid.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:50 schreef versabommie het volgende:
Wat als andere mensen nou beoordelen dat ...
MONIQUE!!! Je bent godverredomme 30!!!! tief toch op met je gezwam!
Ehm, heel eerlijk? Ja, dat vind ik vreemd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ja, zij is vies van mannelijke homosex. Maar wou je dat abnormaal noemen?
Ik weet niet wie haar gaat nominerenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:51 schreef gniffie het volgende:
mo, maak je niet druk. je bent er volgende week toch uit
Dat is een hint!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:52 schreef Urb het volgende:
Mo vind Maik niet slim genoeg om haar geheim te raden....
WEL!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Doe dan de keukenstream aan oid.Je HOEFT er niet naar te kijken.
als alex heel de dag over iets zeurt en word genomineerd, zal bij haar wel hetzelfde gebeurenquote:
Nouja, haar stem is iig goed aan de beurt geweest!quote:
Okay dan:quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
WEL!Ik blijf net zolang kijken naar monique haar geziek tot ze uti zelfmedelij letterlijk ontploft en haar bloed de ramen sieren, of totdat mijn hersenen als gelei uit mijn oren komen glijden!
Dit kan maar 1 iemand winnen, Monique of ik!
en haar gezicht staat er nog schots en scheef vanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja, haar stem is iig goed aan de beurt geweest!
Neen! Geen stimulerende middelen! Gewoon mano a jankert !quote:
elke one night stand ooit een verkrachting noemen gaat wel ver hequote:
Wat is dat dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:55 schreef Urb het volgende:
Sharon nog steeds bezig met haar missie, ze pakt het een stuk beter aan dan Alex maar het is ook wel veel minder obvious.
Succes! Je bent dapperder dan ik.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neen! Geen stimulerende middelen! Gewoon mano a jankert !
komt vast door het gezeik van haar dochter.quote:
iedere dag janken, val je wel van afquote:
Ook omdat Sharon vaak met iedereen ff een gesprekje tussendoor heeft. Bij Alex viel t op doordat hij ineens met iedereen ging praten en het alleen over prinsen en zo had. Sharon klets gewoon ff met iedereen en gooit ff tussendoor de vraag over naarste gebeurtenis doet ze goed hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:55 schreef Urb het volgende:
Sharon nog steeds bezig met haar missie, ze pakt het een stuk beter aan dan Alex maar het is ook wel veel minder obvious.
Zei ze gister niet dat ze niet open waren en dat ze bang was dat ze het "wel eens met mannen geëxperimenteerd" verkeerd zouden opvatten?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:56 schreef gniffie het volgende:
mo: mijn ouders zijn open want ze zijn geen racist, bijna alle andere ouders wel
haar ergste gebeurtenis is dat er ingebroken is bij haar. volgens mij was die vent toen niet eens binnenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:57 schreef RiftNL het volgende:
Ik denk serieus dat Mo veel te veel heeft meegemaakt vroeger enz
Sharon moet aan alle bewoners vragen wat hun ergste gebeurtenis is ... ze heeft die missie en moet iedere dag 4 bewoners ondervragen vandaag is de laatste dagquote:
Dat is iets minder obvious dan dat titels rondstrooien, dat kun je nog makkelijk onder gezonde belangstelling scharen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:57 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Ook omdat Sharon vaak met iedereen ff een gesprekje tussendoor heeft. Bij Alex viel t op doordat hij ineens met iedereen ging praten en het alleen over prinsen en zo had. Sharon klets gewoon ff met iedereen en gooit ff tussendoor de vraag over naarste gebeurtenis doet ze goed hoor
had het niet eens doorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:57 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Ook omdat Sharon vaak met iedereen ff een gesprekje tussendoor heeft. Bij Alex viel t op doordat hij ineens met iedereen ging praten en het alleen over prinsen en zo had. Sharon klets gewoon ff met iedereen en gooit ff tussendoor de vraag over naarste gebeurtenis doet ze goed hoor
Of helemaal niets meegemaakt hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:58 schreef minzo het volgende:
Als je op je 31 nog zoo vaak huil moet je wel veel meegemaakt hebben vroeger. Is niet normaal
Kan niet zit al teveel geld in wat er sowieso al in zit dus het heeft geen nut om nu de stekker eruit te halenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:59 schreef Breda_1 het volgende:
Ik kan het niet volgen hier op het werk.
Maar zou het niet mogelijk kunnen zijn dat ze tijdens de SL te horen hebben gekregen hoe slecht het ervoor staat met SST? Het zou mij niets verbazen als dit de laatste week wordt.
ohhh die dacht dat ie al lang voorbij wasquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:59 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Sharon moet aan alle bewoners vragen wat hun ergste gebeurtenis is ... ze heeft die missie en moet iedere dag 4 bewoners ondervragen vandaag is de laatste dag
Heb je nu al zijn post afgepakt stoutert?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:59 schreef versabommie het volgende:
Hoor ik net van de postbode dat hij ook wel eens met mannen geexperimenteerd heeft! DE KLOOTZAK!!![]()
Hij had dit op zijn minst vantevoren kunnen vertellen voordat hij zijn zooi hier door de gleuf blafte!![]()
Dat vermoed ik eerder idd, dat ze vroeger niet genoeg zelf beslissingen heeft gemaakt, bij alles wat ze zegt en doet denkt ze aan wat anderen er van vinden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:59 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Of helemaal niets meegemaakt hebben.
Ouders hebben haar misschien wel heel erg beschermend opgevoed.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:59 schreef versabommie het volgende:
Hoor ik net van de postbode dat hij ook wel eens met mannen geexperimenteerd heeft! DE KLOOTZAK!!![]()
Hij had dit op zijn minst vantevoren kunnen vertellen voordat hij zijn zooi hier door de gleuf blafte!![]()
Ja dat kan ook, maar Mo denk dat Maik niet weet hoe wereld in elkaar zit. Denk dat ze soms naar zich zelf moet kijkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:59 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Of helemaal niets meegemaakt hebben.
Ouders hebben haar misschien wel heel erg beschermend opgevoed.
Gaat ze lopend dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:54 schreef angeljacky het volgende:
Jo heeft gedroomd wanneer ze naar huis gaat, ze weet dus volgens haarzelf hoelang ze nog in het huis is
Nou ik denk dat ik eerst even mijn vriendinnen ga bellen en mijn vader vragen wat hij ervan denkt!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:00 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Heb je nu al zijn post afgepakt stoutert?
Vergeet niet alle buren op de hoogte te stellen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou ik denk dat ik eerst even mijn vriendinnen ga bellen en mijn vader vragen wat hij ervan denkt!
Been there, done that.. en heel veel huilen ook he! Heb gewoon lege traanbuisjes en een verdrietig abces op mijn schaamlip!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vergeet niet alle buren op de hoogte te stellen!
vergeet niet om ingekropen met een dekentje in de tuin te gaan zitten huilenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Been there, done that.. en heel veel huilen ook he! Heb gewoon lege traanbuisjes en een verdrietig abces op mijn schaamlip!
Ah gossie... Wil je er over praten?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Been there, done that.. en heel veel huilen ook he! Heb gewoon lege traanbuisjes en een verdrietig abces op mijn schaamlip!
Volg de gouden standaard = Volg alexquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:45 schreef gniffie het volgende:
Als jij een dekentje over me heen doet en me overal gelijk in geeft, ok?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah gossie... Wil je er over praten?
BB is toch ook nooit eerder gestopt ondanks falende kijkcijfersquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:05 schreef Breda_1 het volgende:
Ik kan het niet volgen hier op het werk...
Maar zou het niet mogelijk kunnen zijn dat ze tijdens de SL te horen hebben gekregen hoe slecht het ervoor staat met SST? Het zou mij niets verbazen als dit de laatste week wordt eigenlijk.
Nee niet mogelijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:05 schreef Breda_1 het volgende:
Maar zou het niet mogelijk kunnen zijn dat ze tijdens de SL te horen hebben gekregen hoe slecht het ervoor staat met SST? Het zou mij niets verbazen als dit de laatste week wordt eigenlijk.
stoppen is kostbaarder dan doorgaanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:05 schreef Breda_1 het volgende:
serpentio, als in slang?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:06 schreef versabommie het volgende:
Dus.. Serpentio lult zichzelf ver weg van het geheim.. netjes kluns!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat staat op de site
In Secret Story worden vijftien kandidaten opgesloten in een villa, voor drie maanden. Echter dragen alle kandidaten een geheim bij zich, dat geheim is 10.000 euro waard. Het doel van de kandidaten is achter de geheimen van de andere kandidaten te komen en daarmee meerderenmalen 10.000 euro te verdienen.
Dit? Echt? Vind ik boeiender om te weten dan al die meningen over Mo en Maik, die er toch beide snel uitvliegen..
10k voor de kluis? of wat ze sowieso meekrijgen naar huis bij evt vertrek?
Da's goed, koppie thee?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als jij een dekentje over me heen doet en me overal gelijk in geeft, ok?
Zoals het nu lijkt gaat Maik naar huis.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:09 schreef Mylene het volgende:
Servio is er van overtuigd dat ie naar de finale gaat.
Sad but true.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:10 schreef versabommie het volgende:
Echt geef ze de clue die ik gisteren aangaf, een papier met daarop:
"Het geheim van Laura en Guido is dat ze een relatie faken in het huis. Ga naar de kvdw en druk opd e rode knop en zeg dit letterlijk: "Het geheim van Laura en Guido is dat ze een relatie faken in het huis" dan krijg je hun geld omdat je hun geheim geraden hebt."
En dan nog zien ze dat als een clue dat deze clue niet echt is
kee, maar wel je broek uit he?quote:
eigenlijk hadden ze de kijkers ook niks moeten zeggen ben benieuwd wat we dan allemaal gezegd hadden hier!quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:11 schreef bollokus het volgende:
[..]
eigenlijk hadden ze de kijkers ook niks moeten zeggen ben benieuwd wat we dan allemaal gezegd hadden hier!
ohw ruk, ik vergat mijn zielig-kijk smileyquote:
ik denk dat je dan meer kijkers had en het spannender hier op Fok! wasquote:
ik zit er GVD de hele dag achterquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:13 schreef BONG4002 het volgende:
Opzich wel netjes dat de zware streamlock aangekondigd was, maar dit moeten ze idd niet te vaak gaan doen om mensen naar de reguliere uitzending te lokken.
Ach ik zit er niet zo mee aangezien ik niet echt vaak kijk maar kan me de woede en frustratie wel voorstellen
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw ruk, ik vergat mijn zielig-kijk smiley![]()
Nouja.. je bent ook wel een goede mo nu!![]()
Sherrun is trouwens goed voor Maik!
eins!quote:
huh?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Straks gaat Maik eruit en hebben ze opeens 3 mensen zonder geheim daar.
Deed ie daar ook aan mee?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:16 schreef Praatpoeder het volgende:
Dacht Servio bij Peking Express ook dat hij in de finale zou zitten
adhd he.. heb het geluid van beiden aan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Welke stream? Ah, 1 dus, moet jij niet naar Mo op 3?
Hier struikelt hij over zijn eigen ego.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:16 schreef Praatpoeder het volgende:
Dacht Servio bij Peking Express ook dat hij in de finale zou zitten
Servio in Peking Express 2007 :>)quote:
Lol, ieder nadeel...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
adhd he.. heb het geluid van beiden aan.
"Impulsiviteit ontstaat doordat teveel indrukken worden gevolgd door bijbehorend handelen"
Alleen ik heb na al die jaren geleerd er enig profijt te kunnen trekken. Bijvoorbeeld door te kunnen multitasken maar ook 2-3 gesprekken te kunnen volgen. Al zal ik hier en daar wel wat missen.
Overigens kan dat alleen als mijn vrouw er niet is want die raakt dan knettergek
bonne appetiquote:
Nu niet meer, streams zijn unlockedquote:
quote:
Hij heeft waarschijnlijk oorontsteking dus daarvoor naar de kamerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:22 schreef delfse het volgende:
Guido kamer van de waarheid hij wordt weer even geholpen zodat ze niet geraden worden. Het lieverdje van de stem. Misschien is de stem ook wel bi.
Wie gaat wie helpen dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:22 schreef delfse het volgende:
Guido kamer van de waarheid hij wordt weer even geholpen zodat ze niet geraden worden. Het lieverdje van de stem. Misschien is de stem ook wel bi.
even gestuurd naar NU.NLquote:
ook verteld dat er een gigantische sst community achter fok zit?quote:
Altijd wat met Guido, loopt met pleisters op zak en voelt zich nooit lekker, zeikjongquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:23 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk oorontsteking dus daarvoor naar de kamer
jupquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:24 schreef gniffie het volgende:
[..]
ook verteld dat er een gigantische sst community achter fok zit?
een beetje gekliert in huisquote:
if ten thousend fireflies........quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:27 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Alex zal er dan wel uitgestemd worden, jammer ik wil Servio eruit hebben
Ze mogen er tot na het eten niks over zeggen, omdat Net 5quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:28 schreef Conquer het volgende:
Jammer, gemist! En hoe zit het nu? Blijft hij gewoon in het huis of zo?
Dan was ik uit mijn vel gesprongen jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:29 schreef Tamaartje het volgende:
Bijgelezen.. Wat een losers bij Net5 om er een streamlock op te gooienblij dat ik niet thuis was
Logisch.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze mogen er tot na het eten niks over zeggen, omdat Net 5__!
Yup... daar veranderd niks aan
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:27 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Alex zal er dan wel uitgestemd worden, jammer ik wil Servio eruit hebben
ik vind laura leuk als ze geen broek aan heeftquote:
Volgens mij wel, want hij kan met missies geld verdienen en alsnog geheimen raden toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:30 schreef Conquer het volgende:
[..]
Logisch.Net5... Hmpf.
Maar nu is er trouwens toch niets meer aan Alex? Dat was al niet, maar goed. Maar ze hebben nu niets meer aan hem? Dus waarom niet gewoon zo eruit. Echt nutteloos. Ze hebben er niet over nagedacht, lijkt me.
Jep, dacht het ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:31 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, want hij kan met missies geld verdienen en alsnog geheimen raden toch?
Vind het ook een mooie meid hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:32 schreef versabommie het volgende:
En toch zou ik Sherrun echt doen na een paar biertjes hoor.. Waarschijnlijk gaan mensen dan wel tegen me zeggen dat ik haar moet aangeven wegens daterape maargoed dat mag de pret niet drukken!
Yupquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:32 schreef Kwaliteit het volgende:
haha wat lees ik nu, Net5 doet aan censuur???
En wat zegt Bommerinnetje ervan dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:32 schreef versabommie het volgende:
En toch zou ik Sherrun echt doen na een paar biertjes hoor.. Waarschijnlijk gaan mensen dan wel tegen me zeggen dat ik haar moet aangeven wegens daterape maargoed dat mag de pret niet drukken!
Jij hebt ook altijd een negatief woordje voor de hardwerkende zendermensch over he? In wat voor wereld leven we toch dat iedereen gelijk veroordeeld moet worden! Valsche nicht!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:31 schreef beaverhausen het volgende:
Ah..onze vriend Fons is weer bezig geweest lees ik.
kneus dat het is...
dan kijk ik expres vanavond nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup
Streamlock zodat we vanavond kijken
Ik vind Sharon ook een van de leukere dames moet ik eerlijk zeggenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:32 schreef versabommie het volgende:
Ja, dat wel. Maar de andere spelers hebben niets meer aan hem.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:31 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, want hij kan met missies geld verdienen en alsnog geheimen raden toch?
Ik ook, die andere meiden lijken annorexia te hebben of te hebben gehad. Sharon heeft een normaal figuur en mooie ogenquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij hebt ook altijd een negatief woordje voor de hardwerkende zendermensch over he? In wat voor wereld leven we toch dat iedereen gelijk veroordeeld moet worden! Valsche nicht!
Die maakt een heuse Kelly van me met een bot broodmesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En wat zegt Bommerinnetje ervan dan?
Maar wij kijkers wel.. Hij fucked dat hele hok dan op door EN untouchable te zijn qua geld en gewoon anderen hun geheim te kunnen pakken.. Ik zou bijna zeggen: Laat dan Serpentio er nog maar even in en geef Alex zo snel mogelijk missies en geld en clue'squote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:33 schreef Conquer het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar de andere spelers hebben niets meer aan hem.
Lol! Dacht ik wel, ff checken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die maakt een heuse Kelly van me met een bot broodmesHet was dan ook hypothetisch he!
Tja, wat zullen je ouders ervan zeggen he! Huil maar!quote:
Die weet maar een knop te vinden, haar eigen. De rode weet ze maar niet te vinden!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:35 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Hoe staat het met Sofia? Heeft ze nog 24 uur aangevraagd??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |