surround soundquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:43 schreef muzas het volgende:
Ik lig echt met mn oor op de speakers.... maar versta ze net niet...
ook alleen geluid hier...kan er weinig van maken hij stoortquote:
En als je het keihard zet?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
ook alleen geluid hier...kan er weinig van maken hij stoort
ik kan het niet garanderen maar heb HELE STERKE indruk van WEL door het geroezemoes wat ik hoorquote:
Ja het neigt er wel naar he, hopelijk komen we er ooit nog achterquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:45 schreef jugler het volgende:
[..]
ik kan het niet garanderen maar heb HELE STERKE indruk van WEL door het geroezemoes wat ik hoor
ik ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:45 schreef jugler het volgende:
[..]
ik kan het niet garanderen maar heb HELE STERKE indruk van WEL door het geroezemoes wat ik hoor
wtfquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:45 schreef Darklight het volgende:
Die SL duurt tot 19.30, heb net endemol gebeld
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:45 schreef Darklight het volgende:
dat staat hij ook de hond word er gek van ;-)quote:
dat zal wel een positief effect hebben op mijn huiswerkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:45 schreef Darklight het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:45 schreef Darklight het volgende:
Dat is een grap.... toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:45 schreef Darklight het volgende:
hahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:46 schreef jugler het volgende:
[..]
dat zal wel een positief effect hebben op mijn huiswerk
misschien moet ik ook maar eens wat gaan doenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:46 schreef jugler het volgende:
[..]
dat zal wel een positief effect hebben op mijn huiswerk
gewoon luidsprekers aanzetten ;-)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:47 schreef stormiot het volgende:
Heb totaal geen geluid hier. Hoe hebben jullie geluid dan?
Kun je ze ook even vragen of ze dat knipperende oog niet kunnen vervangen door nonsto pveamer reclame?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:45 schreef Darklight het volgende:
Wie heeft het geraden?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:48 schreef Olga het volgende:
hij heeft het geraden. weet het zeker. Ze hebben het over zijn missie en clues
Thx voor de info, dikke piemel voor NET 5quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:47 schreef jugler het volgende:
Doe m'n best om het te verstaan (geluid kijk hard) en verslag te geven.
Algemeen: ze hebben het over Alex, de intakengesprekken, missies, clues en iedereen is een beetje verbaast (intonatie) behalve Alex (die veel verteld) dus trek uw conclusies maar
je broek uit trekken........ gaan zittenquote:
Neem op met soundrecorder ofzo en mail naar mij, dan maximize ik de boel!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:43 schreef muzas het volgende:
Ik lig echt met mn oor op de speakers.... maar versta ze net niet...
Ja, wat enorm schattig!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:48 schreef mootie het volgende:
Wel lief he, dat ze zich nog drukmaken om een SL.
ei met de tenen!!!!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:49 schreef Anneloortje het volgende:
KAn iemand er even een leuk Guidofotootje ingooien voor mij?
pleaaaaaase? Ik heb afkcikverschijnselen
doet u maar gaan naar het Guido topic (beweegt zelf naar het Laura topic)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:49 schreef Anneloortje het volgende:
KAn iemand er even een leuk Guidofotootje ingooien voor mij?
pleaaaaaase? Ik heb afkcikverschijnselen
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, wat enorm schattig!En ze denken dat het om de streamers gaat maar het gaat om tv en geld. N'och, mooi hè, dat idealisme.
je hebt toch geen kijkcijferkastje, dus wat maakt het uitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:50 schreef Mylene het volgende:
Juist de reacties zijn leuk als Philip het heeft geraden. Dat missen we nu.
En ik peins er niet over om de reguliere uitzending te gaan kijken.
Als je dat doet Noek, dan ben je mijn held (na Guidster)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, wat enorm schattig!En ze denken dat het om de streamers gaat maar het gaat om tv en geld. N'och, mooi hè, dat idealisme.
Ik had de hoop ook al opgegeven maar het is er nog, Bommie. Komt dat zien! Komt dat zien!quote:
Voor die mensen is het idd kutquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:50 schreef little_me het volgende:
[..]
Je zal betaald hebben live feed onderbroken staat er
schandalig !!!
Je hebt als het goed is wel geluidquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:50 schreef little_me het volgende:
[..]
Je zal betaald hebben live feed onderbroken staat er
schandalig !!!
Dankjewel! iBenny ook.quote:
maar op die ene code zitten nu wel bijna alle fok!ersquote:
Als ik wat doe?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:50 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Als je dat doet Noek, dan ben je mijn held (na Guidster)
Ik heb het niet over die code van held Benny maar over streamers die niet op FOK! komen maar wel gewoon betalen voor streams zonder reclamequote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar op die ene code zitten nu wel bijna alle fok!ers
Dan moet je vanavond maar kijkenquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
duh tuurlijk is het daarom, maar dan mag je er wel van balenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:52 schreef twister20 het volgende:
OMG jullie weten nou toch zo langzamerhand wel dat ze de streamlocks gebruiken zodat mensen tenminste nog om 19:30 gaan kijken! Gaat toch ook om de kijkcijfers!
Als alles te zien is op internet kijken er minder mensen naar de avond uitzendingen weten jullie nog van DGK?
Dat gaan we dan ook maar fijn doen met z'n allen. Op die ene na die net boos wegstampte dan.quote:
Ik kan zelf niks horen of zienquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
Ik heb 1 van de 10 streams hier gewonnen en idd, gewoon 4 ogen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:52 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik heb het niet over die code van held Benny maar over streamers die niet op FOK! komen maar wel gewoon betalen voor streams zonder reclame
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
De enige valse nicht die er in zit, Servio, ik kan die man echt niet uitstaan.
bij mij hapert ie teveel anders had ik het opgenomen voor jequote:
Ik heb net 1,50(+smskosten) betaaldquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:53 schreef Gert het volgende:
Nah het gaat niet om tv geld. Het gaat om het feit dat ze geld vragen voor streams en als er dan iets essentieels gebeurt een streamlock er in pleuren. En dat is pathetic. De arrogantie ook, die ervan afdruipt terwijl je er al zo'n knoeiboel van hebt gemaakt.![]()
Gelukkig betaalt hier niemand voor streams.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat gaan we dan ook maar fijn doen met z'n allen. Op die ene na die net boos wegstampte dan.
Top!quote:
Gerardquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:56 schreef jugler het volgende:
Gerard: "Ik heb gewoon met een ridder in bed gelegen, hoe vindt je die?"
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:56 schreef jugler het volgende:
Gerard: "Ik heb gewoon met een ridder in bed gelegen, hoe vindt je die?"
Hummie krijgt champagne zul je bedoelenquote:
O dus dat was ook nog niet zeker?quote:
^DIT!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:56 schreef gniffie het volgende:
dit gebeuren moet ons niet afhouden van ons doel om servio eruit te krijgen jongens!!!!!!!!!!!!!!
alle fokkers stemmen alex en maik whawhawhaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:56 schreef gniffie het volgende:
dit gebeuren moet ons niet afhouden van ons doel om servio eruit te krijgen jongens!!!!!!!!!!!!!!
Retweet!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:56 schreef gniffie het volgende:
Kom je nu op schoot zitten dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:57 schreef charmed_angel het volgende:
RiftNL heb je gelijk je antwoord dusDe andere bewoners krijgen dus OOK hetgeheim te horen...
Voortaan luisteren naar c_a'tje
Ja, ik ga echt SMS'en, echt waarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:57 schreef taxisjoof het volgende:
[..]
alle fokkers stemmen alex en maik whawhawha
Ik zou het niet pikkenquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:56 schreef gniffie het volgende:
natuurlijk en gelijk heb je! maar denk dat het nog erger wordt.. zodra er meer kijkcijfers komen gaan er ook meer streamlocks op...programma kost veel ze moeten wat om er nog wat uit te halen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:53 schreef jugler het volgende:
[..]
duh tuurlijk is het daarom, maar dan mag je er wel van balen
Alleen dat domme oogquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:58 schreef bollokus het volgende:
lol benny je code word op twitter geretweet dat het niet normaal is!!!!!!
ik zeg hulde aan benny #nationaledagvandecomplimenten!!!!!!!!!!!!!
Ik denk dat ik een SMS aan Servio waagquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:57 schreef taxisjoof het volgende:
[..]
alle fokkers stemmen alex en maik whawhawha
Lol, ze hebben door dat de yellowbird nog geluid geeft denk ik.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:59 schreef angeljacky het volgende:
Volgens de geluiden via yellow bird zijn ze nu gewoon verder met schoonmaken
Alex gaat kastjes afvegen
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:58 schreef bollokus het volgende:
lol benny je code word op twitter geretweet dat het niet normaal is!!!!!!
ik zeg hulde aan benny #nationaledagvandecomplimenten!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:00 schreef jugler het volgende:
Lol de stem: 'jullie mogen het niet meer over het geheim van alex hebben tot na het avondeten'
duidelijk!quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:00 schreef meneertje1972 het volgende:
waar horen jullie dat? streams staan toch uit?
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:00 schreef jugler het volgende:
Lol de stem: 'jullie mogen het niet meer over het geheim van alex hebben tot na het avondeten'
yellowbird heeft zacht geluid, dank iBenny!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:00 schreef meneertje1972 het volgende:
waar horen jullie dat? streams staan toch uit?
praten over het raden van het geheimquote:
Kusjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:02 schreef charmed_angel het volgende:
Goh en we weten van niks
sst sst sst
Oke... gelukkig maar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:01 schreef gniffie het volgende:
benny, je 1,50 is het toch wel waard geweest
Wel dom dat die codes dus meerdere malen te gebruiken zijn hahahaah faal Net5quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke... gelukkig maar.
Jullie bedankt voor de verslagen
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:02 schreef Anneloortje het volgende:
Tijd voor mooie caps van het huilie huilie gezicht van alexnocash
Die is zich wat aan het verschuilenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:02 schreef Anneloortje het volgende:
die zullen ze wel een tijdje sparen me dunktquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:02 schreef Anneloortje het volgende:
Eensquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:56 schreef gniffie het volgende:
yeps hoorde het ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:03 schreef Cracka-ass het volgende:
Al na 1 minuut zegt Laura: "Hoe voelt dat nou om een geheim te raden in het huis?"
Laura is mijn heldinquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:03 schreef Cracka-ass het volgende:
Al na 1 minuut zegt Laura: "Hoe voelt dat nou om een geheim te raden in het huis?"
Nee joh... das alleen maar mooi voor onsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:03 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Wel dom dat die codes dus meerdere malen te gebruiken zijn hahahaah faal Net5
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:03 schreef Cracka-ass het volgende:
check de code die overal te vinden is en lookie lookiequote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:03 schreef MaryChey het volgende:
uhmmmm ik weet zeker dat mijn iq hoger is als die van MO...
maar.........
kan iemand mij vertellen hoe en wat over yellowbird?
kan je daar kijken zonder reclames?
thankssssssss
Valt wel mee... het is eigenlijk maar 1 stream.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:04 schreef muzas het volgende:
die yellowbird staat te roken in dat huis... Half FOK zit die camera te draaien
fok! en twitteraars lolquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:04 schreef muzas het volgende:
die yellowbird staat te roken in dat huis... Half FOK zit die camera te draaien
Ze bieden het aan als betaalde dienst. Dan kun je niet op een essentieel moment in het spel ineens de streams eraf gaan flikkeren.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:01 schreef lilyrose het volgende:
Ze gooien de streams eraf omdat ze hogere kijkcijfers willen, wat wel begrijpelijk is. De uitzending boycotten heeft weinig zin, dan worden de kijkcijfers nog slechter en gaat miss de stekker uit het programma. Dat laatste lijkt me erger dan een SL, dus ik kijk gewoon naar de uitzendingen en maak me er niet zo druk om :-).
Het is wel lullig voor de mensen die ervoor betaald hebben, dat vind ik dan weer niet kunnen.
gaat niet lukkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:04 schreef angeljacky het volgende:
Het is voor de bewoners ook wel heel moeilijk om er totaal de hele dag niets over te kunnen zeggen
Ja idd zeker voor de mensen die betalen!! dat is ronduit belachelijk... stoppen met betalen voor de stomme reclames want daar betaal je voor en ondertussen zie je net zoveel als de rest die niet betalenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:01 schreef lilyrose het volgende:
Ze gooien de streams eraf omdat ze hogere kijkcijfers willen, wat wel begrijpelijk is. De uitzending boycotten heeft weinig zin, dan worden de kijkcijfers nog slechter en gaat miss de stekker uit het programma. Dat laatste lijkt me erger dan een SL, dus ik kijk gewoon naar de uitzendingen en maak me er niet zo druk om :-).
Het is wel lullig voor de mensen die ervoor betaald hebben, dat vind ik dan weer niet kunnen.
Nou simpel... op de site heb je een 360cam, yellowbird. Voer daar de code in und tadaaaah!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:03 schreef MaryChey het volgende:
uhmmmm ik weet zeker dat mijn iq hoger is als die van MO...
maar.........
kan iemand mij vertellen hoe en wat over yellowbird?
kan je daar kijken zonder reclames?
thankssssssss
quote:
o ja ssssssssssssssssssttttttttttttttttttquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:05 schreef Darklight het volgende:
'We mogen het er echt niet over hebben he'
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:03 schreef Cracka-ass het volgende:
mag toch hopen van niet met zoveel tweets etcquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:06 schreef gniffie het volgende:
ze denken bij net5 echt dat we achterlijk zijn
Ik belde mn ma vandeweek en zei; Je moet SecretStory eens kijken, zet ze de tv aan en zegt huh ik wist niet dat onze Randy eraan meedeedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:05 schreef Anneloortje het volgende:
cholera en oorontsteking. Vast door de herpus uit Aafkus Aakutje
Moeten wij ons nou ook dom houden?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:06 schreef gniffie het volgende:
Nja... de volgende keer zetten ze Yellowbird helemaal uit en dan hebben we niks, noppes, nada..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:06 schreef gniffie het volgende:
Flippppppjuh goed gedaan jonguh. Vis maar alle cholera uit het zwembad.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Moeten wij ons nou ook dom houden?
Heeft FOK zwijgplicht?
Thanksssssss leuke avatar trouwensquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou simpel... op de site heb je een 360cam, yellowbird. Voer daar de code in und tadaaaah!
[..]
Maar als je het hele verhaal wil zien en horen moet je de uitzending bekijken, maak dan geen reclame met 24/7 streams.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:06 schreef bollokus het volgende:
en het mooie is dat de tweets ook gewoon voorbij komen op de site!
Ja anders krijgen we sancties!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heeft FOK zwijgplicht?
rightquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maar als je het hele verhaal wil zien en horen moet je de uitzending bekijken, maak dan geen reclame met 24/7 streams.
Denk dat er door SL ook meer mensen gaan kijken. Ik bedoel, wij kijken gewoon verder en schreeuwen over internet. Dit geeft het programma veel negatieve publiciteit, wat dus GRATIS publiciteit is. Op deze manier hopen ze meer mensen te trekken voor het programmaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heeft FOK zwijgplicht?
Piccccccccccccccccccs van jullie Randy!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:07 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ik belde mn ma vandeweek en zei; Je moet SecretStory eens kijken, zet ze de tv aan en zegt huh ik wist niet dat onze Randy eraan meedeedZe bedoelde Gaydo maar die lijkt als 2 druppels op mn broer
sssttttquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:08 schreef Roguee het volgende:
Aafke: Ik vind dat hij het heel sportief opneemt.
Zie DM minuutjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:09 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Piccccccccccccccccccs van jullie Randy!
Ik heb nog wel een leuke vrijgezelle collega, ben zewlf getrouwd anders mocht Randy wel een keertje langskomen. Nu graag een foto :p
'pak maar alvast in jonguh'quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:10 schreef jugler het volgende:
lol alex kvdw, krijgt vast uitleg over z'n situatie
Oh jammer ik ben niet leukquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van DM's met leuke mannen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's niet vreemd dat zijn de spelregels.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:11 schreef muzas het volgende:
Zou het wel vreemd vinden als 'ridder prima' mag blijven.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Net zoals die titel van Alex isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
goed begrepenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:11 schreef Little_Lunatic het volgende:
Okay ik was even weg, maar ik begrijp dat philip het goed had geraden maar de bewoners hierover niet mogen praten ?
Dat tweede.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's niet vreemd dat zijn de spelregels.
Of bedoel je dat je het vreemd vindt als hij er niet uitgestemd wordt?
Correct.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:11 schreef Little_Lunatic het volgende:
Okay ik was even weg, maar ik begrijp dat philip het goed had geraden maar de bewoners hierover niet mogen praten ?
Niet overdrijven het moest hem ook wel bijna in de mond worden gelegd. hij heeft alleen die blauwe vaas heel goed gedaan en gekoppeld aan Alex maar ik kan me herinneren dat hij na het zwaard volledig van het goede spoor af was.quote:
Het is verboden te praten over de confrontatie tussen Alex en Philip tot na het avond eten.quote:
Ja, mee eens. Hij is van de drie genomineerden het saaist en z'n stomme geheimpje is nu ook geraden (want dát was natuurlijk nog wel even rete spannend!!!!!!) dus doei hè.quote:
wat dacht je van IIVVVAAANNHOEEEEEEE!!!!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:13 schreef marky het volgende:
[..]
Niet overdrijven het moest hem ook wel bijna in de mond worden gelegd. hij heeft alleen die blauwe vaas heel goed gedaan en gekoppeld aan Alex maar ik kan me herinneren dat hij na het zwaard volledig van het goede spoor af was.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, mee eens. Hij is van de drie genomineerden het saaist en z'n stomme geheimpje is nu ook geraden dus doei hè.
Hmm, voor een nieuw programma om half acht 's avonds is dat helemaal niet slecht, dat staat tegenover: Hart van Nederland - Vroege editie, RTL Nieuws, NOS Journaal, DWDD.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:07 schreef bollokus het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-Secret-Story.dhtml
sorry hoor , maar kan je ook een url geven...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou simpel... op de site heb je een 360cam, yellowbird. Voer daar de code in und tadaaaah!
[..]
Zoals ik net met Endemol al besprak via de telefoon was SBS6 veel beter geweest en dat zei die mevrouw zelf ook halfjes zeg maar alleen dat kon niet in verband met hun programmering dit seizoen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, voor een nieuw programma om half acht 's avonds is dat helemaal niet slecht, dat staat tegenover: Hart van Nederland - Vroege editie, RTL Nieuws, NOS Journaal, DWDD.
Daar is voor een RLS nauwelijks mee te concureren. Ook dingen als soaps zijn er dan op, ik snap niet waarom het op dat tijdstip is gezet.
Dan kunnen ze het niet meer monteren. Dan hadden ze het beter live kunnen doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:15 schreef charmed_angel het volgende:
Eigenlijk best dom van ze. Nu moeten ze tot na het eten hun mond dicht houden.
Hadden ze beter om 19:00 uur kunnen doen, dan minder lang hun mond houden... toch?
Gewoon pure oplichting dusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:15 schreef Little_Lunatic het volgende:
Je zult me maar betalen voor de streams om het 24/7 te bekijken dan wordt je ook lekker genaaid met die sl elke keer.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:13 schreef muzas het volgende:
[..]
wat dacht je van IIVVVAAANNHOEEEEEEE!!!!!
En dat ie toen naar de kvdw rende om sharons geheim te raden
dat had nog beter geweestquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze het niet meer monteren. Dan hadden ze het beter live kunnen doen.
Gerard is een viespeuk, die moet zich een keer gaan douchen en zn haar gaan wassenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:17 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
Phillip is helemaal geen baas, hij had geraden dat Alex van adel was, kreeg toen de bevestiging dat hij er dicht bij zat.
Toen de hint met het zwaard en het liedje Ivanhoe.
Whahahahaa en het dan nog niet weten![]()
De enige baas is Geeeeerrrrrraaaaarrrdddd
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb net 1,50(+smskosten) betaald
Ik kan zelf niks horen en/of zien, dus jullie mogen verslagje typen
ja dat kan toch ook niet goed gaan!quote:
Die heeft dr CITO toets ook niet afgemaaktquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:19 schreef muzas het volgende:
Ja nu is het zeker..
Alex "Had je het verwacht??"
Laura "Nee..."
Alex "Snap je het nu alllemaal"
Laura "Ben je nu extra zenuwachtig voor donderdag?"
Laura "Je bent blut!!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |