duidelijk!quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:00 schreef meneertje1972 het volgende:
waar horen jullie dat? streams staan toch uit?
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:00 schreef jugler het volgende:
Lol de stem: 'jullie mogen het niet meer over het geheim van alex hebben tot na het avondeten'
yellowbird heeft zacht geluid, dank iBenny!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:00 schreef meneertje1972 het volgende:
waar horen jullie dat? streams staan toch uit?
praten over het raden van het geheimquote:
Kusjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:02 schreef charmed_angel het volgende:
Goh en we weten van niks
sst sst sst
Oke... gelukkig maar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:01 schreef gniffie het volgende:
benny, je 1,50 is het toch wel waard geweest
Wel dom dat die codes dus meerdere malen te gebruiken zijn hahahaah faal Net5quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke... gelukkig maar.
Jullie bedankt voor de verslagen
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:02 schreef Anneloortje het volgende:
Tijd voor mooie caps van het huilie huilie gezicht van alexnocash
Die is zich wat aan het verschuilenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:02 schreef Anneloortje het volgende:
die zullen ze wel een tijdje sparen me dunktquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:02 schreef Anneloortje het volgende:
Eensquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:56 schreef gniffie het volgende:
dit gebeuren moet ons niet afhouden van ons doel om servio eruit te krijgen jongens!!!!!!!!!!!!!!
yeps hoorde het ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:03 schreef Cracka-ass het volgende:
Al na 1 minuut zegt Laura: "Hoe voelt dat nou om een geheim te raden in het huis?"
Laura is mijn heldinquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:03 schreef Cracka-ass het volgende:
Al na 1 minuut zegt Laura: "Hoe voelt dat nou om een geheim te raden in het huis?"
Nee joh... das alleen maar mooi voor onsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:03 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Wel dom dat die codes dus meerdere malen te gebruiken zijn hahahaah faal Net5
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:03 schreef Cracka-ass het volgende:
check de code die overal te vinden is en lookie lookiequote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:03 schreef MaryChey het volgende:
uhmmmm ik weet zeker dat mijn iq hoger is als die van MO...
maar.........
kan iemand mij vertellen hoe en wat over yellowbird?
kan je daar kijken zonder reclames?
thankssssssss
Valt wel mee... het is eigenlijk maar 1 stream.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:04 schreef muzas het volgende:
die yellowbird staat te roken in dat huis... Half FOK zit die camera te draaien
fok! en twitteraars lolquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:04 schreef muzas het volgende:
die yellowbird staat te roken in dat huis... Half FOK zit die camera te draaien
Ze bieden het aan als betaalde dienst. Dan kun je niet op een essentieel moment in het spel ineens de streams eraf gaan flikkeren.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:01 schreef lilyrose het volgende:
Ze gooien de streams eraf omdat ze hogere kijkcijfers willen, wat wel begrijpelijk is. De uitzending boycotten heeft weinig zin, dan worden de kijkcijfers nog slechter en gaat miss de stekker uit het programma. Dat laatste lijkt me erger dan een SL, dus ik kijk gewoon naar de uitzendingen en maak me er niet zo druk om :-).
Het is wel lullig voor de mensen die ervoor betaald hebben, dat vind ik dan weer niet kunnen.
gaat niet lukkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:04 schreef angeljacky het volgende:
Het is voor de bewoners ook wel heel moeilijk om er totaal de hele dag niets over te kunnen zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |