quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:55 schreef Anneloortje het volgende:
Ben ik weer, klaar met schijten en de benedenverdieping poetsen. En we hebben streams
nog ff jaquote:
Als die er nou donderdag uit is, kunnen mensen gewoon weer normaal te eten krijgen wat niet door Serpentio is beslist.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:59 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Het duurde even en Guido en Monique hadden zelfs even het lef om zelf iets te willen opschrijven maar hij heeft zijn taak weer opgepakt.
Damn, als een meisje dat zegt klinkt het echt niet tofquote:
Ik bedoelde meer dat ze lekker heeft zitten schijtenquote:
Dat kan hij wel zeggen maar hij wilde het wel doen. Hij had het nog niet willen vertellen maar omdat Servio op zijn huid zat wilde hij het eerder aan Mo vertellen voordat het uitkwam door een aktie van Servio. Dan kan je niet anders dan concluderen dat hij Mo gebruikt heeft voor het verdoezelen van dit nepgeheim wat hij later in het programma wilde inzetten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:50 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Hij heeft gisteravond meerdere malen gezegd dat hij haar niet heeft gebruikt om de anderen te misleiden van het feit dat hij bi of homo is.
En mijn god, hij heeft niemand vermoord, hoor. Wie weet wat voor geheimen Mo nog allemaal in haar kast heeft zitten. Ik vind zeker dat wij de helft nog niet weten van wat zijn uitgevreten heeft op sexgebied.
Echt?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:01 schreef RiftNL het volgende:
Ben trouwens met Endemol aan het bellen omtrend die spelregels waar we het net over hadden
OMG echtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:01 schreef RiftNL het volgende:
Ben trouwens met Endemol aan het bellen omtrend die spelregels waar we het net over hadden
Uselessquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
OMG echt
Zou raar zijn als ze het opeens omgooien? Ze volgen toch het concept van Portugal???
Is NowLive weer overstuur?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:57 schreef MargrietV het volgende:
Net 5 moet oppassen, dat ze niet aangeklaagd gaan worden met manipulatie van spelers en kijkers.
Dreig meteen even dat we anders vliegtuigjes gaan sturenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:01 schreef RiftNL het volgende:
Zeik es niet zo man, dat was seks, geen liefde bedrijven.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:02 schreef marky het volgende:
[..]
Duidelijk niet gedaan voor het spel dus Mo misbruikt voor het spel.
zomgquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:01 schreef RiftNL het volgende:
Dat hoeft helemaal niet. Dat is de verwachting. Iemand nomineren met een volle kluis en die gaat eruit dan is er veel geld weg dan kan je die beter laten zitten en proberen via missies of opdrachten van zijn/haar geld te ontdoen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:57 schreef Rosevink het volgende:
[..]
Nominatie 4Life!!Nominatie 4Life!!Nominatie 4Life!!Nominatie 4Life!!Nominatie 4Life!!Nominatie 4Life!!Nominatie 4Life!!Nominatie 4Life!!Nominatie 4Life!!Nominatie 4Life!!Nominatie 4Life!!Nominatie 4Life!!Nominatie 4Life!!
Groupie!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:01 schreef RiftNL het volgende:
Voor Mo was het meer.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:03 schreef kaos- het volgende:
[..]
Zeik es niet zo man, dat was seks, geen liefde bedrijven.
Het geld verlaat het spel NIET bij een eliminatie! Pas bij de laatste 3 krijg je geld mee, maar dan praten we al over de finalequote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:04 schreef marky het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet. Dat is de verwachting. Iemand nomineren met een volle kluis en die gaat eruit dan is er veel geld weg dan kan je die beter laten zitten en proberen via missies of opdrachten van zijn/haar geld te ontdoen.
Topchef is tegelijk!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:02 schreef MargrietV het volgende:
Dit topic had ook mogen heten: waar Net5 streamers en spelers belazert om hogere kijkcijfers te krijgen, ze krijgen er alleen minder kijkcijfers door want wij laten ons niet manipuleren.
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:05 schreef charmed_angel het volgende:
RiftNL ben jij een bekende nederlander ??? Dat ze dat even aan jou gaan vertellen
Femke Heemskerk, de ex van guidoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:05 schreef RiftNL het volgende:
Gesproken met Femke van Endemol, ze gaan het uitzoeken en bellen zodirect terug
Wil gewoon weten hoe de spelregels in elkaar steken dat mogen wij als kijker toch wel weten zeker?quote:
Geloof er echt geen zak van. Mo had er alleen zin in als ze gezopen haddenquote:
ze zeiden tussen 10 en 11 geen stream... maar ze zijn wakker geworden hebben ontbeten en nu aan het schoonmakenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:06 schreef wieweetwatt het volgende:
Geen tijd om het allemaal terug te lezen maar wordt het nou nog es bekend gemaakt van Philip?
Het geld van Cynthia en Jorien is mee het huis uit en niet verdeeld. Angst van Guido genomineerd worden omdat je niet veel geld hebt dus te verliezen bent.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:05 schreef Rosevink het volgende:
[..]
Het geld verlaat het spel NIET bij een eliminatie! Pas bij de laatste 3 krijg je geld mee, maar dan praten we al over de finale
Er is onduidelijkheid omtrend het volgende;quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:07 schreef gniffie het volgende:
wat is er allemaal aan de hand met die spelregels dan?
hoe kunnen jullie zo vroeg opstaan nadat we gister al die onzin tot diep in de nacht hebben gekeken
Harde actie, meid!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:02 schreef MargrietV het volgende:
Dit topic had ook mogen heten: waar Net5 streamers en spelers belazert om hogere kijkcijfers te krijgen, ze krijgen er alleen minder kijkcijfers door want wij laten ons niet manipuleren.
Ze hebben de tong80 mentaliteit denk ik...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:07 schreef gniffie het volgende:
wat is er allemaal aan de hand met die spelregels dan?
hoe kunnen jullie zo vroeg opstaan nadat we gister al die onzin tot diep in de nacht hebben gekeken
Check je bronnen nogmaals aubquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:08 schreef marky het volgende:
[..]
Het geld van Cynthia en Jorien is mee het huis uit en niet verdeeld. Angst van Guido genomineerd worden omdat je niet veel geld hebt dus te verliezen bent.
Dank, geen nieuws dusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:08 schreef bollokus het volgende:
[..]
ze zeiden tussen 10 en 11 geen stream... maar ze zijn wakker geworden hebben ontbeten en nu aan het schoonmaken
Ja hooor....ze kan het zich niet eens herrineren zegt ze.....quote:
Dat is niet waar ze waren heel knuffelig ook zonder drank. Drank hiep haar over de schroom heen om te neuken met hem op stream.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:07 schreef kaos- het volgende:
[..]
Geloof er echt geen zak van. Mo had er alleen zin in als ze gezopen hadden
jup........quote:
ah zo. tja philip heeft iedereen verteld dat hij van adel is, en guido weet dat het een ridder is.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:09 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Er is onduidelijkheid omtrend het volgende;
Stel Phillip raad het geheim van Alex dan is zijn kluis leeg. Stel Alex wint weer een beetje geld, mogen anderen dan nog steeds voor zijn geheim drukken omdat HUN het nog niet geraden hebben? Of mag niemand meer drukken wat in principe niet logisch zou zijn aangezien iemand dan net toevallig een paar geheimen kan raden en zo dus alles weg zou kapen.
Ik doe ook wel es knuffelig met mn moeder, wil niet zeggen dat ik haar neuk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:09 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is niet waar ze waren heel knuffelig ook zonder drank.
ik mag toch hopen dat Maik haar vanaf nu links laat liggenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:09 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is niet waar ze waren heel knuffelig ook zonder drank. Drank hiep haar over de schroom heen om te neuken met hem op stream.
Lijkt mij dat dat de juiste handeling is. Tenslotte moeten ze allemaal toch een kans krijgen de geheimen te raden?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:09 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Stel Phillip raad het geheim van Alex dan is zijn kluis leeg. Stel Alex wint weer een beetje geld, mogen anderen dan nog steeds voor zijn geheim drukken omdat HUN het nog niet geraden hebben? Of mag niemand meer drukken wat in principe niet logisch zou zijn aangezien iemand dan net toevallig een paar geheimen kan raden en zo dus alles weg zou kapen.
Voordat Servio's gaydar gisteren afging, heeft niemand in dat huis het homo/bi-zijn gekoppeld aan Maik. Toen ging het balletje pas rollen. En om te voorkomen dat Servio het tegen hem ging gebruiken richting Mo, heeft hij besloten om het eerst kenbaar aan haar te maken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:02 schreef marky het volgende:
[..]
Dat kan hij wel zeggen maar hij wilde het wel doen. Hij had het nog niet willen vertellen maar omdat Servio op zijn huid zat wilde hij het eerder aan Mo vertellen voordat het uitkwam door een aktie van Servio. Dan kan je niet anders dan concluderen dat hij Mo gebruikt heeft voor het verdoezelen van dit nepgeheim wat hij later in het programma wilde inzetten.
Kun je femke vragen of ze Aafke een legging willen geven?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:05 schreef RiftNL het volgende:
Gesproken met Femke van Endemol, ze gaan het uitzoeken en bellen zodirect terug
Lijkt mij ook maar sommige hier vinden van nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lijkt mij dat dat de juiste handeling is. Tenslotte moeten ze allemaal toch een kans krijgen de geheimen te raden?
Van het weekend was het door velen hier nog als daterape gekwalificeerd. Maar Maik is nu ineens erg populairquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:09 schreef Ireth het volgende:
M&M hebben gewoon liggen boemsen en daarmee klaar. M moet nu niet zo zeuren omdat M blijkbaar in het verleden ook met dezelfde sexe heeft liggen rommelen. Hebben ze allebei gedaan, ze zijn allebei volwassen en waren allebei bezopen toen ze lagen te boemsen.. Dus. Niet zeiken achteraf, dan had je maar moeten zorgen dat ieder in zijn eigen nest lag.
Mooi tochquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:11 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Kun je femke vragen of ze Aafke een legging willen geven?
De kijker kijkt nu telkens tegen haar eierstokken aan...
Njaa, ik ben 't broertje van ex-bewoner Jurien... ik hoor zo nu en dan wel eens wat he...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:11 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Lijkt mij ook maar sommige hier vinden van niet
We mogen het nou wel weer volgenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:11 schreef RaymanNL het volgende:
Alleen het feit dat ze de streams blokkeren en de uitslag uitstellen tot vanavond laat al zien dat er gewoon een geheim geraden is. Gisteren is in KVDW toch al een geheim geraden, en we wachten nu toch op die uitslag? In het verleden deden ze nooit ingewikkeld over het wel/niet uitzenden van een uitslag. Kunnen we nu dus concluderen dat we alleen de streams kunnen volgen als de geheimen niet geraden worden
nou, me dunkt, ze héeft me toch een partij lopen zeikenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:11 schreef marky het volgende:
[..]
Van het weekend was het door velen hier nog als daterape gekwalificeerd. Maar Maik is nu ineens erg populairen is Mo de zeikert.
Het weekend had ik ook dezelfde meningquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:11 schreef marky het volgende:
[..]
Van het weekend was het door velen hier nog als daterape gekwalificeerd. Maar Maik is nu ineens erg populairen is Mo de zeikert.
Horen idd maar ik word zo door de redactie gebeld dan weten we het zekerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:12 schreef Rosevink het volgende:
[..]
Njaa, ik ben 't broertje van ex-bewoner Jurien... ik hoor zo nu en dan wel eens wat he...
En, is de uitslag al geweest danquote:
In Portugal was het zo, dat het geheim bekend gemaakt werd. Dus dat de andere het niet meer kunnen radenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:09 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Nee, maar op Twitter wordt gezegd dat we het zo wel gewoon krijgen te zienquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En, is de uitslag al geweest danOf zijn ze nou verplicht om te doen alsof er niks gebeurd is
Het 'doen alsof' komt nog NA de stream-locksquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En, is de uitslag al geweest danOf zijn ze nou verplicht om te doen alsof er niks gebeurd is
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:11 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Kun je femke vragen of ze Aafke een legging willen geven?
De kijker kijkt nu telkens tegen haar eierstokken aan...
Jij had toch ook gemaild? Gaat mij niet om geloven maar dat het nergens duidelijk vermeld word en wat in een ander land gebeurd heb ik niks mee te makenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In Portugal was het zo, dat het geheim bekend gemaakt werd. Dus dat de andere het niet meer kunnen raden
Maar RiftNL die wil dat niet geloven en heeft nu dus Endemol gebeld
Jurien, die post hier ook wel eens maar antwoord geven op de vraag of Hummie involved is zat er niet inquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:12 schreef Rosevink het volgende:
[..]
Njaa, ik ben 't broertje van ex-bewoner Jurien... ik hoor zo nu en dan wel eens wat he...
Ze doen alles hetzelfde als in Portugal, dus waarom het geheimen raden niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:14 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Jij had toch ook gemaild? Gaat mij niet om geloven maar dat het nergens duidelijk vermeld word en wat in een ander land gebeurd heb ik niks mee te maken
Maik met zijn sociale vaardigheden...quote:
Het staat idd nergens duidelijk vermeld, ik ging er dus min of meer vanuit dat er door de Stem alleen gemeld wordt dat iemand een geheim heeft geraden van iemand, maar niet wat voor geheim en dat de rest gewoon lekker verder kan raden. Als dat niet zo zou zijn en dat stelletje suffe koeien daaro raad in de eerste 3 weken alle geheimen van elkaar is de spelfactor pleite?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:14 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Jij had toch ook gemaild? Gaat mij niet om geloven maar dat het nergens duidelijk vermeld word en wat in een ander land gebeurd heb ik niks mee te maken
PRECIESquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het staat idd nergens duidelijk vermeld, ik ging er dus min of meer vanuit dat er door de Stem alleen gemeld wordt dat iemand een geheim heeft geraden van iemand, maar niet wat voor geheim en dat de rest gewoon lekker verder kan raden. Als dat niet zo zou zijn en dat stelletje suffe koeien daaro raad in de eerste 3 weken alle geheimen van elkaar is de spelfactor pleite?
Servio heeft het nooit willen gebruiken tegen Mo maar wel tegen Maik hij zat op het spoor van dat hij homo zou zijn of een gaysauna had. Servio gaf zelf aan dat hij bij Guido en Maik zijn bedenkingen had eerder al maar het niet gecommuniceerd heeft.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:11 schreef Day het volgende:
[..]
Voordat Servio's gaydar gisteren afging, heeft niemand in dat huis het homo/bi-zijn gekoppeld aan Maik. Toen ging het balletje pas rollen. En om te voorkomen dat Servio het tegen hem ging gebruiken richting Mo, heeft hij besloten om het eerst kenbaar aan haar te maken.
Onhandig? Yep
Maar het gaat mijns inzien te ver om te zeggen dat hij het dus expres met Mo aan heeft gelegd om de rest voor de gek te houden.
Maik is gewoon verleid door het serpent.....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:16 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Maik met zijn sociale vaardigheden...![]()
Mo vind het niet leuk dat ze gedateraped is en Maik snapt dat niet.
Gerard zorgt sowieso voor sfeer met zijn idioterie.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:14 schreef Anneloortje het volgende:
Gerard is weer lekker bezig met clous.
Gerard moet echt lang blijven vind ik!
Hummie is involved, maar dat was ook gewoon op Internet te vinden...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jurien, die post hier ook wel eens maar antwoord geven op de vraag of Hummie involved is zat er niet in
Nee niet met de casting, maar nu ook met scripten..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:17 schreef Rosevink het volgende:
[..]
Hummie is involved, maar dat was ook gewoon op Internet te vinden...
Er komt alleen meestal niets uit verder.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:14 schreef Anneloortje het volgende:
Gerard is weer lekker bezig met clous.
Gerard moet echt lang blijven vind ik!
Doe Hummy trouwens nog iets of is ze met pensioen en zit ze nu lekker sjek te roken in een bejaardentehuis?quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:19 schreef Noek het volgende:
Ze knuffelen. BLIJF MET JE POTEN VAN HAAR AF, DATERAPENDE HOMO!!!
ze wil dit nog effe vasthouden en Maik moet nu natuurlijk op zijn knieen terug kruipenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:18 schreef Noek het volgende:
Maik en Mo in gesprek. Ze begrijpt het gewoon niet en het steekt haar dat hij haar niet vertrouwde.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:19 schreef Noek het volgende:
Ze knuffelen. BLIJF MET JE POTEN VAN HAAR AF, DATERAPENDE HOMO!!!
Laats een onderzoek naar gedaan dat spijkerbroeken niet viezer worden van langer dragen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:18 schreef Anneloortje het volgende:
Even iets over de broeken. Het valt mij op dat zowel Guido als Karim al 2 weken in dezelfde broek lopen.
Hoe zal het ruiken?
Ze heeft de casting gedaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:19 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Doe Hummy trouwens nog iets of is ze met pensioen en zit ze nu lekker sjek te roken in een bejaardentehuis?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:21 schreef Anneloortje het volgende:
Het is uit, en uit is uit. en nu opzouten.
(Dat zou Abeltje zeggen)
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:22 schreef RiftNL het volgende:
Hummie is een dikke bijstandsmoeder die eerst met webcammen haar geld verdiende en toen Johnnyboy iemand zocht om aardappels te schillen kwam hij bij Hummie uit. Inmiddels heeft ze zoveel aardappels geschild dat ze de regie van RLS soaps in handen heeft.
Teleurstelling 75 komt ook nog: Maik heeft geen gevoel voor haar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:22 schreef Urb het volgende:
Mo tegen Maik: Ik vind je gewoon superleuk en ik wil echt niet dat je naar huis gaat."
Zei ze vannacht niet tegen Servio dat ze nu op Maik zou stemmen?
Ik vermoed dat als de kijkcijfers zo blijven dat ze nog wel bij de redaktie zal worden gehaald.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:22 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Dat verbaast me niets.
Goed gedaan Hum!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:24 schreef iBenny het volgende:
Tanja komt volgende week ook nog wel het huis in, toch?
was geen uitlachen, was eigenlijk een goede vraagquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:23 schreef gniffie het volgende:
nu weet ik ook weer wat een hummie is. thx iedereen die me niet uitlachtte
Die camera's doen je niks verder?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:22 schreef Ireth het volgende:
Ik zou me trouwens de hele dag beloerd voelen met dat oog op die monitor....
Die kerel hoort gewoon nergens bij met zijn fantasieverhalenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:24 schreef Anneloortje het volgende:
En Alex nu over zijn kampvriendjes.
Alex is gewoon een ridder van de bruine orde en woont in een kamp!
Probeerd zichzelf weer interessant te maken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:24 schreef Anneloortje het volgende:
En Alex nu over zijn kampvriendjes.
Alex is gewoon een ridder van de bruine orde en woont in een kamp!
Preciesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:25 schreef wieweetwatt het volgende:
Wat is dat kut als je zelf niet kunt kijken en afhankelijk bent van anderen
Nietszeggende diarree van hem. Karim zingt 'God is a DJ'.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:25 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Die kerel hoort gewoon nergens bij met zijn fantasieverhalen
quote:
De rode baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaankquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:29 schreef Flashbox het volgende:
Ik lach me kapot als ze straks op de bank moeten, en de stem zegt dat Philip zijn vermoedens niet doorgezet heeft.
Maar eerst 1000x veamerquote:
Dit dus!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Half werkend Nederland kijkt mee, caps en verslagen zijn natuurlijk welkom.
Net zoiets als ik dus, maar dan werk... triest van onsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope... ik zit op school en te wachten op de uitslag
Niks, pop. Ga maar werken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ook SL op Tvquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:32 schreef Anneloortje het volgende:
Heeft iemand streams op tv?
klote regie
cap?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:32 schreef Roguee het volgende:
Nog wel stream op de slaapkamer, dus we kunnen ze altijd nog zien door het raam heen.....
Dat is simpelweg onmogelijk. Je kan het uit van alles opmaken natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:32 schreef itsme het volgende:
Duh. Dus als ze het geheim willen houden krijgen de bewoners te horen dat ze er de hele dag niets over mogen zeggen?
Na die uitslag Flip door het dollequote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:32 schreef itsme het volgende:
Duh. Dus als ze het geheim willen houden krijgen de bewoners te horen dat ze er de hele dag niets over mogen zeggen?
nopequote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:32 schreef Anneloortje het volgende:
Heeft iemand streams op tv?
klote regie
juist lomperdsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:33 schreef MightyDude het volgende:
Dit is echt te triest voor woorden.
Als de sl er weer afgaat horen we toch vanzelf of hij het goed had of niet?
Waarom niet gewoon laten zien dan ?
Idd.. Het is nu echt duidelijk!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:31 schreef itsme het volgende:
Het is toch wel duidelijk dat Philip het dus goed heeft. Vond het maar raar toen ik net las dat hij gisteen al heeft gedrukt en het nu pas bekend wordt gemaakt. Dan weten ze in het huis ook
hoe laat het is en wat zullen ze genieten juist omdat het Alex is.
datquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:33 schreef Mylene het volgende:
Ik ga echt niet kijken. Ik heb geen enkele tv uitzending gezien.
Jaquote:
jaquote:
jaquote:
Precies.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:33 schreef jugler het volgende:
[..]
Na die uitslag Flip door het dolle
De stem: 'jullie krijgen van mij nu allemaal een....geheime missie....jullie mogen NIKS zeggen....over Alex z'n geheim.....tot vanavond...
Razendquote:
yellowbird laat keuken zien , niet rode bankquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:35 schreef MightyDude het volgende:
Doet die yellowbirdcam het toevallig niet ?
mss geluid erbij?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:36 schreef gniffie het volgende:
[..]
yellowbird laat keuken zien , niet rode bank
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:35 schreef RiftNL het volgende:
Mja dan maar een filmpje van Sofia aanzetten hoe ze alles onder squirt![]()
![]()
![]()
![]()
dit, zul je zienquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:36 schreef marky het volgende:
Of hij heeft het niet goed geraden en bouwen ze zo nog meer spanning op.
en ze willen juist ons laten denken dat het wel goed wasquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:36 schreef marky het volgende:
Het was sowieso al duidelijk dat ik de helft mis zelfs als ik 24/7 kijk. In de uitzendingen hebben ze telkens weer dingen die ik niet volgde. Maar in de uitzending zetten ze bewust zo'n beeld neer van mensen dat ik niet altijd vind kloppen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:35 schreef jugler het volgende:
Voor mij wel duidelijk een reden om de streams minder te gaan volgen als ze het zo spelen
gevalletje reverse psychologyquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:36 schreef Olga het volgende:
[..]
en ze willen juist ons laten denken dat het wel goed was
Kijk Dat zou ik nu wel weer leuk vinden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:36 schreef marky het volgende:
Wedden dat je nog gaat kijken?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:37 schreef AcquiredDreams het volgende:
Wat een trieste bedoening zeg.... screenlock als er eindelijk wat gebeurd..... Wat heb je dan aan een "live" stream.....
Bij deze kijker af![]()
Dag Net5, stik er maar in....
quote:
dat kan die psychiater niet bed8 hebben die had het te druk met de bewoners ;-)quote:
hahaha Prachtig zou dat zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt in het huis der geheimen.
foute uitspraak denk ik hahahahhahahawhawhaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:37 schreef Misiuuu het volgende:
Als Philip het nu fout raad met 'graaf' dan ga ik gillen :p haha
Nu ga ik me klaarmaken heb ik nu even de tijd voor! Tot later..
Ik moet wel stemmen, want die valse nicht moet er uit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:39 schreef MargrietV het volgende:
enige zinvolle tegenactie is niet meer live kijken en niet meer stemmen, misschien dat het ze dan zal leren hun klanten niet te minachten.
Door zulke acties zal ik alleen nog maar minder gaan kijkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:38 schreef Bananenbennie het volgende:
de laatste wanhoopspoging om nog wat kijkers te trekken
Dat vind ik ook zo vreemd. Als je de streams volgt kun je soms gesprekken die ze in de uitzending helemaal niet hebben gezien. Dan zie je Sofia ergens over janken terwijl er 3 andere gesprekken zijn, die veel interessanter zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het was sowieso al duidelijk dat ik de helft mis zelfs als ik 24/7 kijk. In de uitzendingen hebben ze telkens weer dingen die ik niet volgde. Maar in de uitzending zetten ze bewust zo'n beeld neer van mensen dat ik niet altijd vind kloppen.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:37 schreef AcquiredDreams het volgende:
Wat een trieste bedoening zeg.... screenlock als er eindelijk wat gebeurd..... Wat heb je dan aan een "live" stream.....
Bij deze kijker af![]()
Dag Net5, stik er maar in....
Niet zo steuken.quote:
Ik ook niet, heb Net5 nog nooit langer dan 1 minuut gezienquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:33 schreef Mylene het volgende:
Ik ga echt niet kijken. Ik heb geen enkele tv uitzending gezien.
Ah, come on. Pets op je boze bolletje.quote:
iddquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:35 schreef muzas het volgende:
[..]
Johan derksenzou zeggen "minachting van je publiek"
Nee.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:42 schreef Pinzon het volgende:
Moet Alex dan niet eruit als het geheim geraden is?
Flip heeft het over de dingen die hij aan elkaar gelinkt heeftquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:42 schreef jugler het volgende:
Duidelijk Flip heeft het geraden want ze zijn nu aan het napraten met clues!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:42 schreef RiftNL het volgende:
Endemol belt en zegt dat Secret Story voor hun al een succes is (ik zei namelijk het is nog niet echt een succes he?)
Verder zei ze dat als het geheim geraden word sommige kandidaten een nieuw geheim konden krijgen? WTF daar snap ik dus geen kut van maarja afwachten dus.
welke ?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet wel stemmen, want die valse nicht moet er uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |