Ook SL op Tvquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:32 schreef Anneloortje het volgende:
Heeft iemand streams op tv?
klote regie
cap?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:32 schreef Roguee het volgende:
Nog wel stream op de slaapkamer, dus we kunnen ze altijd nog zien door het raam heen.....
Dat is simpelweg onmogelijk. Je kan het uit van alles opmaken natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:32 schreef itsme het volgende:
Duh. Dus als ze het geheim willen houden krijgen de bewoners te horen dat ze er de hele dag niets over mogen zeggen?
Na die uitslag Flip door het dollequote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:32 schreef itsme het volgende:
Duh. Dus als ze het geheim willen houden krijgen de bewoners te horen dat ze er de hele dag niets over mogen zeggen?
nopequote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:32 schreef Anneloortje het volgende:
Heeft iemand streams op tv?
klote regie
juist lomperdsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:33 schreef MightyDude het volgende:
Dit is echt te triest voor woorden.
Als de sl er weer afgaat horen we toch vanzelf of hij het goed had of niet?
Waarom niet gewoon laten zien dan ?
Idd.. Het is nu echt duidelijk!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:31 schreef itsme het volgende:
Het is toch wel duidelijk dat Philip het dus goed heeft. Vond het maar raar toen ik net las dat hij gisteen al heeft gedrukt en het nu pas bekend wordt gemaakt. Dan weten ze in het huis ook
hoe laat het is en wat zullen ze genieten juist omdat het Alex is.
datquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:33 schreef Mylene het volgende:
Ik ga echt niet kijken. Ik heb geen enkele tv uitzending gezien.
Jaquote:
jaquote:
jaquote:
Precies.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:33 schreef jugler het volgende:
[..]
Na die uitslag Flip door het dolle
De stem: 'jullie krijgen van mij nu allemaal een....geheime missie....jullie mogen NIKS zeggen....over Alex z'n geheim.....tot vanavond...
Razendquote:
yellowbird laat keuken zien , niet rode bankquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:35 schreef MightyDude het volgende:
Doet die yellowbirdcam het toevallig niet ?
mss geluid erbij?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:36 schreef gniffie het volgende:
[..]
yellowbird laat keuken zien , niet rode bank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |