quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:21 schreef Anneloortje het volgende:
Het is uit, en uit is uit. en nu opzouten.
(Dat zou Abeltje zeggen)
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:22 schreef RiftNL het volgende:
Hummie is een dikke bijstandsmoeder die eerst met webcammen haar geld verdiende en toen Johnnyboy iemand zocht om aardappels te schillen kwam hij bij Hummie uit. Inmiddels heeft ze zoveel aardappels geschild dat ze de regie van RLS soaps in handen heeft.
Teleurstelling 75 komt ook nog: Maik heeft geen gevoel voor haar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:22 schreef Urb het volgende:
Mo tegen Maik: Ik vind je gewoon superleuk en ik wil echt niet dat je naar huis gaat."
Zei ze vannacht niet tegen Servio dat ze nu op Maik zou stemmen?
Ik vermoed dat als de kijkcijfers zo blijven dat ze nog wel bij de redaktie zal worden gehaald.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:22 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Dat verbaast me niets.
Goed gedaan Hum!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:24 schreef iBenny het volgende:
Tanja komt volgende week ook nog wel het huis in, toch?
was geen uitlachen, was eigenlijk een goede vraagquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:23 schreef gniffie het volgende:
nu weet ik ook weer wat een hummie is. thx iedereen die me niet uitlachtte
Die camera's doen je niks verder?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:22 schreef Ireth het volgende:
Ik zou me trouwens de hele dag beloerd voelen met dat oog op die monitor....
Die kerel hoort gewoon nergens bij met zijn fantasieverhalenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:24 schreef Anneloortje het volgende:
En Alex nu over zijn kampvriendjes.
Alex is gewoon een ridder van de bruine orde en woont in een kamp!
Probeerd zichzelf weer interessant te maken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:24 schreef Anneloortje het volgende:
En Alex nu over zijn kampvriendjes.
Alex is gewoon een ridder van de bruine orde en woont in een kamp!
Preciesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:25 schreef wieweetwatt het volgende:
Wat is dat kut als je zelf niet kunt kijken en afhankelijk bent van anderen
Nietszeggende diarree van hem. Karim zingt 'God is a DJ'.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:25 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Die kerel hoort gewoon nergens bij met zijn fantasieverhalen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |