quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:35 schreef RiftNL het volgende:
Mja dan maar een filmpje van Sofia aanzetten hoe ze alles onder squirt![]()
![]()
![]()
![]()
dit, zul je zienquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:36 schreef marky het volgende:
Of hij heeft het niet goed geraden en bouwen ze zo nog meer spanning op.
en ze willen juist ons laten denken dat het wel goed wasquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:36 schreef marky het volgende:
Het was sowieso al duidelijk dat ik de helft mis zelfs als ik 24/7 kijk. In de uitzendingen hebben ze telkens weer dingen die ik niet volgde. Maar in de uitzending zetten ze bewust zo'n beeld neer van mensen dat ik niet altijd vind kloppen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:35 schreef jugler het volgende:
Voor mij wel duidelijk een reden om de streams minder te gaan volgen als ze het zo spelen
gevalletje reverse psychologyquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:36 schreef Olga het volgende:
[..]
en ze willen juist ons laten denken dat het wel goed was
Kijk Dat zou ik nu wel weer leuk vinden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:36 schreef marky het volgende:
Wedden dat je nog gaat kijken?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:37 schreef AcquiredDreams het volgende:
Wat een trieste bedoening zeg.... screenlock als er eindelijk wat gebeurd..... Wat heb je dan aan een "live" stream.....
Bij deze kijker af![]()
Dag Net5, stik er maar in....
quote:
dat kan die psychiater niet bed8 hebben die had het te druk met de bewoners ;-)quote:
hahaha Prachtig zou dat zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt in het huis der geheimen.
foute uitspraak denk ik hahahahhahahawhawhaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:37 schreef Misiuuu het volgende:
Als Philip het nu fout raad met 'graaf' dan ga ik gillen :p haha
Nu ga ik me klaarmaken heb ik nu even de tijd voor! Tot later..
Ik moet wel stemmen, want die valse nicht moet er uit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:39 schreef MargrietV het volgende:
enige zinvolle tegenactie is niet meer live kijken en niet meer stemmen, misschien dat het ze dan zal leren hun klanten niet te minachten.
Door zulke acties zal ik alleen nog maar minder gaan kijkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:38 schreef Bananenbennie het volgende:
de laatste wanhoopspoging om nog wat kijkers te trekken
Dat vind ik ook zo vreemd. Als je de streams volgt kun je soms gesprekken die ze in de uitzending helemaal niet hebben gezien. Dan zie je Sofia ergens over janken terwijl er 3 andere gesprekken zijn, die veel interessanter zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het was sowieso al duidelijk dat ik de helft mis zelfs als ik 24/7 kijk. In de uitzendingen hebben ze telkens weer dingen die ik niet volgde. Maar in de uitzending zetten ze bewust zo'n beeld neer van mensen dat ik niet altijd vind kloppen.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:37 schreef AcquiredDreams het volgende:
Wat een trieste bedoening zeg.... screenlock als er eindelijk wat gebeurd..... Wat heb je dan aan een "live" stream.....
Bij deze kijker af![]()
Dag Net5, stik er maar in....
Niet zo steuken.quote:
Ik ook niet, heb Net5 nog nooit langer dan 1 minuut gezienquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:33 schreef Mylene het volgende:
Ik ga echt niet kijken. Ik heb geen enkele tv uitzending gezien.
Ah, come on. Pets op je boze bolletje.quote:
iddquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:35 schreef muzas het volgende:
[..]
Johan derksenzou zeggen "minachting van je publiek"
Nee.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:42 schreef Pinzon het volgende:
Moet Alex dan niet eruit als het geheim geraden is?
Flip heeft het over de dingen die hij aan elkaar gelinkt heeftquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:42 schreef jugler het volgende:
Duidelijk Flip heeft het geraden want ze zijn nu aan het napraten met clues!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:42 schreef RiftNL het volgende:
Endemol belt en zegt dat Secret Story voor hun al een succes is (ik zei namelijk het is nog niet echt een succes he?)
Verder zei ze dat als het geheim geraden word sommige kandidaten een nieuw geheim konden krijgen? WTF daar snap ik dus geen kut van maarja afwachten dus.
welke ?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet wel stemmen, want die valse nicht moet er uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |