Maar als je het hele verhaal wil zien en horen moet je de uitzending bekijken, maak dan geen reclame met 24/7 streams.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:06 schreef bollokus het volgende:
en het mooie is dat de tweets ook gewoon voorbij komen op de site!
Ja anders krijgen we sancties!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Moeten wij ons nou ook dom houden?
Heeft FOK zwijgplicht?
rightquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maar als je het hele verhaal wil zien en horen moet je de uitzending bekijken, maak dan geen reclame met 24/7 streams.
Denk dat er door SL ook meer mensen gaan kijken. Ik bedoel, wij kijken gewoon verder en schreeuwen over internet. Dit geeft het programma veel negatieve publiciteit, wat dus GRATIS publiciteit is. Op deze manier hopen ze meer mensen te trekken voor het programmaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Moeten wij ons nou ook dom houden?
Heeft FOK zwijgplicht?
Piccccccccccccccccccs van jullie Randy!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:07 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ik belde mn ma vandeweek en zei; Je moet SecretStory eens kijken, zet ze de tv aan en zegt huh ik wist niet dat onze Randy eraan meedeedZe bedoelde Gaydo maar die lijkt als 2 druppels op mn broer
sssttttquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:08 schreef Roguee het volgende:
Aafke: Ik vind dat hij het heel sportief opneemt.
Zie DM minuutjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:09 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Piccccccccccccccccccs van jullie Randy!
Ik heb nog wel een leuke vrijgezelle collega, ben zewlf getrouwd anders mocht Randy wel een keertje langskomen. Nu graag een foto :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |