wat dacht je van IIVVVAAANNHOEEEEEEE!!!!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:13 schreef marky het volgende:
[..]
Niet overdrijven het moest hem ook wel bijna in de mond worden gelegd. hij heeft alleen die blauwe vaas heel goed gedaan en gekoppeld aan Alex maar ik kan me herinneren dat hij na het zwaard volledig van het goede spoor af was.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, mee eens. Hij is van de drie genomineerden het saaist en z'n stomme geheimpje is nu ook geraden dus doei hè.
Hmm, voor een nieuw programma om half acht 's avonds is dat helemaal niet slecht, dat staat tegenover: Hart van Nederland - Vroege editie, RTL Nieuws, NOS Journaal, DWDD.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:07 schreef bollokus het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-Secret-Story.dhtml
sorry hoor , maar kan je ook een url geven...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou simpel... op de site heb je een 360cam, yellowbird. Voer daar de code in und tadaaaah!
[..]
Zoals ik net met Endemol al besprak via de telefoon was SBS6 veel beter geweest en dat zei die mevrouw zelf ook halfjes zeg maar alleen dat kon niet in verband met hun programmering dit seizoen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, voor een nieuw programma om half acht 's avonds is dat helemaal niet slecht, dat staat tegenover: Hart van Nederland - Vroege editie, RTL Nieuws, NOS Journaal, DWDD.
Daar is voor een RLS nauwelijks mee te concureren. Ook dingen als soaps zijn er dan op, ik snap niet waarom het op dat tijdstip is gezet.
Dan kunnen ze het niet meer monteren. Dan hadden ze het beter live kunnen doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:15 schreef charmed_angel het volgende:
Eigenlijk best dom van ze. Nu moeten ze tot na het eten hun mond dicht houden.
Hadden ze beter om 19:00 uur kunnen doen, dan minder lang hun mond houden... toch?
Gewoon pure oplichting dusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:15 schreef Little_Lunatic het volgende:
Je zult me maar betalen voor de streams om het 24/7 te bekijken dan wordt je ook lekker genaaid met die sl elke keer.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:13 schreef muzas het volgende:
[..]
wat dacht je van IIVVVAAANNHOEEEEEEE!!!!!
En dat ie toen naar de kvdw rende om sharons geheim te raden
dat had nog beter geweestquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze het niet meer monteren. Dan hadden ze het beter live kunnen doen.
Gerard is een viespeuk, die moet zich een keer gaan douchen en zn haar gaan wassenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:17 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
Phillip is helemaal geen baas, hij had geraden dat Alex van adel was, kreeg toen de bevestiging dat hij er dicht bij zat.
Toen de hint met het zwaard en het liedje Ivanhoe.
Whahahahaa en het dan nog niet weten![]()
De enige baas is Geeeeerrrrrraaaaarrrdddd
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb net 1,50(+smskosten) betaald
Ik kan zelf niks horen en/of zien, dus jullie mogen verslagje typen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |