Jaquote:
Nee die geilt daarop, na het huis lekker daten met een Ridderquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:19 schreef bollokus het volgende:
gaat laura nou uit de pan flippen dat alie niet eerlijk is geweest.....
jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:24 schreef muzas het volgende:
Laura moest nota bene door ridder Alex zelf er op gewezen worden dat ze er niet over mocht praten
In zulke situaties is het wel handig en leuk, voor de rest heb je niet zoveel aan die camquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
![]()
thank you, erg gul !! Alleen hapert ie, maar dat zal aan mijn laptop liggen. Zal binnenkort ook een keer yellowbird aanzwengelen en de code hier plaatsen
Eens is. Weg met deze kwast. Ik ben zijn klik dingetjes groep voel me nu beter wel zat eigenlijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, mee eens. Hij is van de drie genomineerden het saaist en z'n stomme geheimpje is nu ook geraden (want dát was natuurlijk nog wel even rete spannend!!!!!!) dus doei hè.
Hmm, knullig, maar dan wel roepen dat als dit flopt er geen rls meer komt, typisch.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:15 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Zoals ik net met Endemol al besprak via de telefoon was SBS6 veel beter geweest en dat zei die mevrouw zelf ook halfjes zeg maar alleen dat kon niet in verband met hun programmering dit seizoen.
Dit is toch niet zo moeilijk te bedenken? Streamers blij, hun wellicht hogere kijkcijfers. Bartje staat toch altijd al live in de studio. Of gaat dit elke keer gebeuren als er een geheim geraden is?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:17 schreef versabommie het volgende:
Als ze nou handig waren geweest hadden ze gewoon elke uitslag om 19:30 in de uitzending live bekendgemaakt. Zo van je mag de hele dag drukken, pas na 19:30 de uitslag. Dan had je dit soort ellende heel niet gehad en die kijkcijfers zelf wel gegenereerd zonder gezeik. Maar daar zal een heel bataljon programma makers wel al over gedacht hebben toch ?
Hoop dat ze sancties krijgen, het geld naar de kluis van Alex.. dan kun je me oprapen hierquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:24 schreef bollokus het volgende:
dit vind ik nou vermakelijke stream..... mensen die hun klep moeten houden en echt OVERAL in de fout gaan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze dacht dat alleen Alex er niet over mocht hebben..... en de streams??? de hebben de hele tijd Philip en/of Alex in beeld... valt ook niet op hoor hahahahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:24 schreef muzas het volgende:
Laura moest nota bene door ridder Alex zelf er op gewezen worden dat ze er niet over mocht praten
Ze snapte het weer niet, en had de stem niet gehoordquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:24 schreef muzas het volgende:
Probeerde de code ook maar kreeg is verlopen, maar toch bedankt vorige keer kon ik wel kijken topquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
In zulke situaties is het wel handig en leuk, voor de rest heb je niet zoveel aan die cam
Strak plan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:26 schreef versabommie het volgende:
Hoop dat ze sancties krijgen, het geld naar de kluis van Alex.. dan kun je me oprapen hier
Kan kloppen... is alweer een uur geledenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:27 schreef bamby het volgende:
[..]
Probeerde de code ook maar kreeg is verlopen, maar toch bedankt vorige keer kon ik wel kijken top![]()
quote:
Mijn ballen dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
No thnx... Misschien wil iemand anders hier bij zijn bingoballen zitten maar ik niet!
Was 5 over 12 dus denk net te laat lolquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kan kloppen... is alweer een uur geleden
hier draai ie iig nogquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:30 schreef bamby het volgende:
[..]
Was 5 over 12 dus denk net te laat lol
Ja is geraden. Servio kwam zo hard klaar dat de hele keuken droop van zijn bingosap. Dat ruimen ze nu op.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:30 schreef minzo het volgende:
Ik kom net weer terug, wat is er allemaal gebeurt? Is het geraden en waar zijn ze nu mee bezig?
Ow, dat lijkt me gaaf! Alhoewel ik echt denk dat Alex dat geld alleen nodig heeft om zelf te drukken. Hij lijkt me niet het type wat geld nodig heeft.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoop dat ze sancties krijgen, het geld naar de kluis van Alex.. dan kun je me oprapen hier
volgens mij heeft sofia de vloerwel vaker vol gespetterd!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:32 schreef kahaarin het volgende:
Lol nu op stream 3, Sofia is aan het schoonmaken maar de hele vloer is besputterd.
Alsof er bij hem veel uitkomt. Zo jong en dan de helft van de tijd slapen of gapenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:31 schreef bollokus het volgende:
guido vond cyntia niet zo heel slim...
en karim is een aapje in artis
Ongetwijfeld, zo lang ze haar kleding maar gewoon aanlaat mag ze doen wat ze wil.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:33 schreef bollokus het volgende:
[..]
volgens mij heeft sofia de vloerwel vaker vol gespetterd!
Puur verveling denk ik, als je gewend bent om veel te sporten dan is het daar best afzien.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:33 schreef paddy het volgende:
[..]
Alsof er bij hem veel uitkomt. Zo jong en dan de helft van de tijd slapen of gapen
goed idee!quote:
Lol, ik ben niet geneigd om Maik nu weg te sturen, het is juist vermakelijk om te zien hoe Mo reageert, jammer genoeg vinden de mannen haar blijkbaar sneu nu dus gaan ze haar niet nomineren.quote:
jij vruchtwater.... vanmorgen had je je piemel noggezien ?!?!?!?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:37 schreef RiftNL het volgende:
[..]
We zitten op 1 lijn ik voel het aan mijn klonterige vruchtwater
Hij had het eerder moeten zeggenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:39 schreef ABundy het volgende:
"mijn vertrouwen is geschaadt"
WTF?!!! Hij is juist eerlijk geweest. Is ook nooit goed. vrouwen
quote:alphons22 We luisteren veel naar jullie opmerkingen, ben erg blij met jullie support maar er moet ook een programma gemaakt worden! #sstnl
Idd, zijn vriendin zal er nu wel achter zijn ... maar laura ????quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:39 schreef kahaarin het volgende:
Lol, Guido reageert nu het hardst, wat doet hij met Laura dan? En zijn vriendin?
En dan ook percentages bekend maken op het scherm bij de bank, zo ongeveer:quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:38 schreef minzo het volgende:
Ik hoop gewoon dat Maik de meeste stemmen krijgt om Mo op haar plaats te zetten. Vind het gewoon te belachelijk hoe ze reageerd. Ze blijft maar over zeuren
Huh?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:39 schreef charmed_angel het volgende:
Elk geheim wat wordt geraden levert ¤10.000 euro op.
Dus Philip heeft straks ¤ 13.600
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hij had het eerder moeten zeggen
Laura heeft gewoon jeuk that's allquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:40 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Idd, zijn vriendin zal er nu wel achter zijn ... maar laura ????
Die vind guido volgens mij toch echt wel meer dan leuk ....
10.000? Ik dacht dat de rader de inhoud van de kluis kreeg van degene wiens geheim wordt geraden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:39 schreef charmed_angel het volgende:
Elk geheim wat wordt geraden levert ¤10.000 euro op.
Dus Philip heeft straks ¤ 13.600
Bij de ontmoeting met Mo zeker? " Ja, hallo vrouw! Ik ben Maik en ik het het ook weleens met mannen gedaan!"quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hij had het eerder moeten zeggen
neequote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:40 schreef gniffie het volgende:
[..], had zeker ook gelijk zijn geheim moeten vertellen, immers heel nederland weet dat ook al. en vooral haar ouders!!!
Niets want die relatie is niet echt. Enne nergens bewezen dat hij het ook met mannen heeft gedaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:35 schreef Little_Lunatic het volgende:
hoe zou laura zich voelen als die het over guido hoort
Nee, voordat hij zijn ding in die van haar duwde.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:41 schreef ABundy het volgende:
[..]
Bij de ontmoeting met Mo zeker? " Ja, hallo vrouw! Ik ben Maik en ik het het ook weleens met mannen gedaan!"
dat staat op de sitequote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Huh?
Ze krijgen toch alleen de inhoud van de kluis?
24/7 bijelkaar zitten twee weken lang en geen tijd vinden om het te vertellen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:41 schreef ABundy het volgende:
[..]
Bij de ontmoeting met Mo zeker? " Ja, hallo vrouw! Ik ben Maik en ik het het ook weleens met mannen gedaan!"
Laat ik nou heel goed zijn in krabben..quote:
Juist, spijker en kop, dat verhaal.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:42 schreef ABundy het volgende:
" Ik vind het een KUTSTREEK" , zegt Mo.
Ze is idd vergeten dat het in de kutstreek begonnen is ,......
Dat had in de staat waarin zij op dat moment verkeerde ook niets uitgemaakt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nee, voordat hij zijn ding in die van haar duwde.
Waarom zou hij?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:43 schreef marky het volgende:
[..]
24/7 bijelkaar zitten twee weken lang en geen tijd vinden om het te vertellen?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:42 schreef ABundy het volgende:
" Ik vind het een KUTSTREEK" , zegt Mo.
Ze is idd vergeten dat het in de kutstreek begonnen is ,......
En ik hoop dat hij blijft!!quote:
want er zat nog poep aan ofzo?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nee, voordat hij zijn ding in die van haar duwde.
Ik weet bijna zeker dat ze in dat geval in een klap wakker was geweest.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat had in de staat waarin zij op dat moment verkeerde ook niets uitgemaakt.
Ik ook!!! Samen krabben?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laat ik nou heel goed zijn in krabben..
Dat ligt meer aan haar dan aan Maik toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat ze in dat geval in een klap wakker was geweest.
Ze is er dermate vies van dat het haar diepste gevoelens raakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |