Jaquote:
Nee die geilt daarop, na het huis lekker daten met een Ridderquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:19 schreef bollokus het volgende:
gaat laura nou uit de pan flippen dat alie niet eerlijk is geweest.....
jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:24 schreef muzas het volgende:
Laura moest nota bene door ridder Alex zelf er op gewezen worden dat ze er niet over mocht praten
In zulke situaties is het wel handig en leuk, voor de rest heb je niet zoveel aan die camquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
![]()
thank you, erg gul !! Alleen hapert ie, maar dat zal aan mijn laptop liggen. Zal binnenkort ook een keer yellowbird aanzwengelen en de code hier plaatsen
Eens is. Weg met deze kwast. Ik ben zijn klik dingetjes groep voel me nu beter wel zat eigenlijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, mee eens. Hij is van de drie genomineerden het saaist en z'n stomme geheimpje is nu ook geraden (want dát was natuurlijk nog wel even rete spannend!!!!!!) dus doei hè.
Hmm, knullig, maar dan wel roepen dat als dit flopt er geen rls meer komt, typisch.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:15 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Zoals ik net met Endemol al besprak via de telefoon was SBS6 veel beter geweest en dat zei die mevrouw zelf ook halfjes zeg maar alleen dat kon niet in verband met hun programmering dit seizoen.
Dit is toch niet zo moeilijk te bedenken? Streamers blij, hun wellicht hogere kijkcijfers. Bartje staat toch altijd al live in de studio. Of gaat dit elke keer gebeuren als er een geheim geraden is?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:17 schreef versabommie het volgende:
Als ze nou handig waren geweest hadden ze gewoon elke uitslag om 19:30 in de uitzending live bekendgemaakt. Zo van je mag de hele dag drukken, pas na 19:30 de uitslag. Dan had je dit soort ellende heel niet gehad en die kijkcijfers zelf wel gegenereerd zonder gezeik. Maar daar zal een heel bataljon programma makers wel al over gedacht hebben toch ?
Hoop dat ze sancties krijgen, het geld naar de kluis van Alex.. dan kun je me oprapen hierquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:24 schreef bollokus het volgende:
dit vind ik nou vermakelijke stream..... mensen die hun klep moeten houden en echt OVERAL in de fout gaan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze dacht dat alleen Alex er niet over mocht hebben..... en de streams??? de hebben de hele tijd Philip en/of Alex in beeld... valt ook niet op hoor hahahahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:24 schreef muzas het volgende:
Laura moest nota bene door ridder Alex zelf er op gewezen worden dat ze er niet over mocht praten
Ze snapte het weer niet, en had de stem niet gehoordquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:24 schreef muzas het volgende:
Probeerde de code ook maar kreeg is verlopen, maar toch bedankt vorige keer kon ik wel kijken topquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
In zulke situaties is het wel handig en leuk, voor de rest heb je niet zoveel aan die cam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |