Ow, 'bum'...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:19 schreef MadMaster het volgende:
![]()
Youre a null, youre a punk
Youre an old slut on junk
Lying there almost dead on a drip in that bed
You scumbag, you maggot,
You cheap lousy faggot
Happy christmas your ass, I pray god its our last.
Ik had bedacht dat ik ging proberen een punt per topic te halen, maar dat lukt niet in dit tempo.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hey schalkjes. Stelletje onverlaten. Hebben jullie godfried bomans alweer een topic volgemaakt?
van wie?quote:New Jersey post-punk band and indie forebearsare back after almost 20 years apart, and theyll now be taking a cue from Devo and doing something with the reunion. According to Pitchfork,
will be following up 1991s
with a new full-length this spring.
The band has finished the album, which was recorded at Water Music in Hoboken, New Jersey, and produced by vocalists/guitaristsand
. The LP is called Here Before, and it is scheduled for release March 29th on Bar/None.
Come to think of it, theres no reason whyshouldnt be a late add to Coachella. But maybe were just being greedy.
Hopelijk niet te moeilijk.quote:Did I forget that I said to you that I'd be there
Did I forget that I said to you that I'd be there
oooooowoowoooooo
oooooowoowoooooo
oooooowoowoooooo
oooooowoowoooooo
oooooowoowoooooo
oooooowoowoooooo
oooooowoowoooooo
oooooowoowoooooo
They'll tie me up and send me off
To set me off on someone's lawn
oooooowoowoooooo
oooooowoowoooooo
oooooowoowoooooo
oooooowoowoooooo
No one would believe me,
And no one cared to check it out.
Ahh Ee Yahh
You know what's gonna happen.
He's gonna go down and he's gonna come back again.
Sad I'm gonna die.
Hope it's gonna happen later than I think.
They'll tie me up and send me off
To set me off on someone's lawn.
Verrek..., Apollo Creed!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ze zitten helemaal niet in een boom. Die ene naast het busje tilt die tak gewoon op.
Het lijkt wel een Exodus...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik weet niet waar ik moet kijken..het ziet zwart van de mensen.
Niet opzettelijk. Ik kwam toevallig mijn versie van de foto ergens tegen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:17 schreef MadMaster het volgende:
Probeerde je met die versie van de foto sommige mensen zwart(er) te maken?
Hier herken ik ze wel op:
[ afbeelding ]
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:(born 29 September 1944) is an English folk singer. Although she traveled widely in the 1960s and early 1970s, appearing at folk clubs and venues in England and Ireland, she never aspired to commercial success or to achieve widespread public acknowledgment of her music. However, she was a highly influential figure in the English folk music revival, being a source of songs and musical inspiration for others such as A.L. Lloyd, Bert Jansch, Jimmy Page, The Watersons, June Tabor, Sandy Denny and Maddy Prior.
quote:The 2009 Decemberists album, The Hazards of Love, was inspired by's album of the same name.
Nee, nog steeds nietquote:
Zeker.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:22 schreef cafca het volgende:
Youre a bum youre a punk
Youre an old slut on junk
Lying there almost dead on a drip in that bed
You scumbag you maggot
You cheap lousy faggot
Happy christmas your arse I pray god its our last.
Ow, het was geen vraag.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:15 schreef belsen het volgende:
Fairytale of New York van Kirsty & the Pogues.
okido: niet Engelstaligquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:56 schreef bukgeit het volgende:
Ik moet weg maar ik heb een waarnemer zie ik
Nico Haak nov. '90.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:58 schreef Beregd het volgende:
oei, ik rekende 30 ipv 20, naja, nog niet goed dan
Ranja +1 dan...quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:02 schreef ranja het volgende:
[..]
die overleed in 1991.
Afgelopen vrijdag was er op de franse zender tv2 een speciale taratata waarin diverse artiesten nummers van Gainsbourg deden. Zaten wel leuke versies bij
quote:Hey there, people, I'm
They say Im the cutest boy in town
My car is fast, my teeth is shiney
I tell all the girls they can kiss my heinie
Ja, die leven op Aruba..of Jamaica..of Bermuda..was het nu de Bahamas?quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:47 schreef iggyinthehouse het volgende:
Je zit wel in de buurt qua naam, maar is niet correct....ken jij een Kokomo-varaan?
Ik zocht laatst een foto van Yolanthe in Volendams kostuum vanwege het NSF/ESF en kwam deze tegen...quote:
quote:Formed in May 1973 by ex-members of the pop group Arrival (band),'s ten-piece line-up became: Dyan Birch (vocals), Frank Collins (vocals), Paddy McHugh (vocals), Tony O'Malley (keyboards, vocals), Alan Spenner (bass), Neil Hubbard (guitar), Mel Collins (saxophone), Jody Linscott (percussion), Terry Stannard (drums) and Jim Mullen (guitar). It drew personnel from defunct UK bands: Spenner and Hubbard from the Grease Band; Birch, McHugh, Collins and O'Malley from Arrival; and Collins from King Crimson.
built an early reputation in the UK pub rock scene. In 1975 it toured with Dr. Feelgood and Chilli Willi and the Red Hot Peppers on the 'Naughty Rhythms' tour, and appeared at the Reading Festival.
Musicians who played with the band at different times included: Glen LeFleur (drums, The Olympic Runners), Tony Beard (drums), John McKenzie (bass), Chris Mercer (saxophone), Andy Hamilton (saxophone), Mark Smith (bass), Neal Wilkinson (drums) and Neil Conti (drums).
The band's first album,, released in 1975, was hailed by the NME as the best debut by a British band for several years. Inspired by the tight disciplined playing of Spenner and Hubbard,
was unusual (among white soul bands)for its use of four featured vocalists. Stannard, Linscott and Mullen left after the first album.
's second album, released in January 1976, was viewed as a disappointment by the NME and the band quickly lost impetus. In January 1977 an indefinite hiatus was announced, band musicians going separate ways. Versions of
continued to perform until Spenner died in August 1991.
quote:There's no point in fighting for a love you can have no more
If you do it, you got a high price to pay
You're just pushin' any love that's left
buzzkok + 1quote:
Noobiedoobiedoo +1quote:
ranja + 1quote:
quote:Het volgende jaar organiseerde ze![]()
, ze gebruikte daarbij
refererend naar de legende dat
volgens de Talmoed Adams eerste vrouw was.
wie 'ze' is boeit niet al is dat ook niet zo lastig als je het antwoord weet.quote:Volgens een bepaalde joodse traditie wasde eerste vrouw van Adam. In de kabbalistische geschriften, die ontstaan zijn in de 16e eeuw na Chr. is zij het symbool van zinnelijke begeerte en seksuele verleiding.
Het ontstaan van de legende vindt zijn oorsprong in het dubbele Bijbelse scheppingsverhaal in Genesis 1 en 2. Het duidelijk verschil tussen beide verhalen leidde tot de gedachte dat Adam vóór Eva een andere vrouw gehad moest hebben. Dat zou danzijn geweest, die evenals Adam was geschapen uit het stof van de aarde.
wilde zich niet onderwerpen aan Adam en eiste (ook in seksueel opzicht) gelijke rechten. Zij wilde letterlijk niet de onderliggende partij zijn.
Ik weet alleen dat die doos van een roosbief die daar zitquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef Blogman het volgende:
Dan kunnen jullie vast wel 5 bandjes van dat label opnoemen. Ik zou het niet kunnen in ieder geval, maar doe jullie best !
Het duurt wel even voordat ik het gechecked heb..
Hoeveel daarvan heb je gegoogledquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:01 schreef MadMaster het volgende:
Triggerfinger
Caesar
The Madd
Spinvis
Johan
Ik kan er wel 20 opnoemen denk ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef Blogman het volgende:
Dan kunnen jullie vast wel 5 bandjes van dat label opnoemen. Ik zou het niet kunnen in ieder geval, maar doe jullie best !
makkelijkste vraag van het jaar?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef Blogman het volgende:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:02 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan heb je gegoogled [ afbeelding ]?
Ik had al het idee dat ik snel moest zijn...quote:
MadMaster +1quote:Triggerfinger
Caesar
The Madd
Spinvis
Johan
quote:
BBC niet, de andere 2 welquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:47 schreef belsen het volgende:
Seesaw, Blues Brother Castro en...eh...Zoppo???
Ik kom exact tot nul...quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:47 schreef ranja het volgende:
Even terug naar de labels, graag 3 bands van Transformed Dreams
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:02 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan heb je gegoogled [ afbeelding ]?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inderdaad.quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:04 schreef bukgeit het volgende:
Green Hornet uut Grunn heeft een plaat opgenomen voor TD. Dat maakt dan drie.
Lijkt me lastig als de stroom er af wordt gedraaid. Bovendien zal er wel iets met contracten zijn... ach en ik heb aan een minuut wel genoeg om te weten of ik iets leuk vind. Dan is er nog youtube of spotify voor verder onderzoek.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:56 schreef Mark het volgende:
Zag het gisteren, lijkt me leuk als een band het waagt
iggy +1quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:50 schreef iggyinthehouse het volgende:
Tegen de 1 minuut optredens bij Wereld Draait Door
quote:Guido van Arezzo
Carl Heinrich Graun
Daniel Hitzler
Hubert Waelrant
Zijn dat die LA Voices van Geurdeun?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:13 schreef iggyinthehouse het volgende:
Wat hebben deze heren gedaan? Oftewel wat is de overeenkomst?
[..]
Dat is ook een groot euvel, juist doordat het maar 1 minuut is, kan een band als de Medics of Aux Raus eens langskomen. Als het langer is, dan zou er bijna alleen nog maar ruimte kunnen zijn voor muziek voor de massa en ik vind het eigenlijk wel goed dat DWDD zo volop aandacht besteed aan de bandjes uit het clubcircuit.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:05 schreef ranja het volgende:
Ik heb ook echt geen behoefte aan 4 minuten Blaudzun of De Staat ofzo.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn dat die LA Voices van Geurdeun?
Ik heb daar ook geen behoefte aan, maar ik wil gewoon 1 keer een bandje zien dat zich niet aan die regel houdt. Daarna is het niet origineel meerquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:20 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat is ook een groot euvel, juist doordat het maar 1 minuut is, kan een band als de Medics of Aux Raus eens langskomen. Als het langer is, dan zou er bijna alleen nog maar ruimte kunnen zijn voor muziek voor de massa en ik vind het eigenlijk wel goed dat DWDD zo volop aandacht besteed aan de bandjes uit het clubcircuit.
Daarnaast staat het volledige nummer én een extra nummer meestal direct na de uitzending online. Misschien zouden ze dat alleen er iedere keer bij moeten zeggen.
2 keerquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:44 schreef Mark het volgende:
Raggende Manne: wij houden ons niet aan de 1 minuut regel, wij spelen ons hele nummer
ranja +1quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:46 schreef Mark het volgende:
Ik heb die film tot nu toe weten te vermijden
Ha, ben ik toch niet de enige.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:46 schreef Mark het volgende:
Ik heb die film tot nu toe weten te vermijden
The Sound Of Music Trivia...quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:37 schreef Mark het volgende:
bartrid, Berkery en Mark beginnen een clubje
Nee, maar laat al die bands-met-Aziatische-dame gokjes maar weer langs komenquote:
D'r moet ook nog een 'The' voor..quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:11 schreef Blogman het volgende:
Dat zijn toch precies evenveel woorden ?
I Blame Motvlindersquote:
Welk album?quote:TV
HOH
WAISAD
S
ILTMS
OoU
TftPoO
SLTMF
LAAPTMR
Moesten ze in die tijd op het Songfestival niet in hun eigen taal zingen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:27 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
.......vertaald naar het Engels omdat ze hoopten er een kans mee te maken mee te doen aan het Eurovisie Songfestival........
Die smiliequote:
quote:They paved paradise..
Beregd + 1quote:
Die zijn iig nog steeds bekender. Maar het kruis is idd van Justice.quote:
Persoonlijk vind ik dat Daft Punk de fakel wat betreft hun franse hoogtepunt wel door hebben gegeven..... maar ik ben ook niet thuis in de stijlquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die zijn iig nog steeds bekender. Maar het kruis is idd van Justice.
idd, bij een privé-optreden voor hem, maar plots is Khadaffi heel wat minder hip.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:23 schreef MadMaster het volgende:
Omdat ze het verkregen heeft door op te treden voor Khadaffi...
Wie?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:23 schreef MadMaster het volgende:
Omdat ze het verkregen heeft door op te treden voor Khadaffi...
quote:
Wat van wie?quote:Rhythm that's raw, love that is sure
I wont ask for more from you baby
Genesis! land of confusion!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Deze kan ook rap:
Welke videoclip, van wie?
[ afbeelding ]
2e vraag op rij die ik weet maar niet goed beantwoord omdat ik te laat benquote:
pyl +1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |