ranja + 1quote:
quote:Het volgende jaar organiseerde ze![]()
, ze gebruikte daarbij
refererend naar de legende dat
volgens de Talmoed Adams eerste vrouw was.
wie 'ze' is boeit niet al is dat ook niet zo lastig als je het antwoord weet.quote:Volgens een bepaalde joodse traditie wasde eerste vrouw van Adam. In de kabbalistische geschriften, die ontstaan zijn in de 16e eeuw na Chr. is zij het symbool van zinnelijke begeerte en seksuele verleiding.
Het ontstaan van de legende vindt zijn oorsprong in het dubbele Bijbelse scheppingsverhaal in Genesis 1 en 2. Het duidelijk verschil tussen beide verhalen leidde tot de gedachte dat Adam vóór Eva een andere vrouw gehad moest hebben. Dat zou danzijn geweest, die evenals Adam was geschapen uit het stof van de aarde.
wilde zich niet onderwerpen aan Adam en eiste (ook in seksueel opzicht) gelijke rechten. Zij wilde letterlijk niet de onderliggende partij zijn.
Ik weet alleen dat die doos van een roosbief die daar zitquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef Blogman het volgende:
Dan kunnen jullie vast wel 5 bandjes van dat label opnoemen. Ik zou het niet kunnen in ieder geval, maar doe jullie best !
Het duurt wel even voordat ik het gechecked heb..
Hoeveel daarvan heb je gegoogledquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:01 schreef MadMaster het volgende:
Triggerfinger
Caesar
The Madd
Spinvis
Johan
?
Ik kan er wel 20 opnoemen denk ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef Blogman het volgende:
Dan kunnen jullie vast wel 5 bandjes van dat label opnoemen. Ik zou het niet kunnen in ieder geval, maar doe jullie best !
makkelijkste vraag van het jaar?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef Blogman het volgende:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:02 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan heb je gegoogled [ afbeelding ]?
Ik had al het idee dat ik snel moest zijn...quote:
MadMaster +1quote:Triggerfinger
Caesar
The Madd
Spinvis
Johan
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |