quote:Guido van Arezzo
Carl Heinrich Graun
Daniel Hitzler
Hubert Waelrant
Zijn dat die LA Voices van Geurdeun?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:13 schreef iggyinthehouse het volgende:
Wat hebben deze heren gedaan? Oftewel wat is de overeenkomst?
[..]
Dat is ook een groot euvel, juist doordat het maar 1 minuut is, kan een band als de Medics of Aux Raus eens langskomen. Als het langer is, dan zou er bijna alleen nog maar ruimte kunnen zijn voor muziek voor de massa en ik vind het eigenlijk wel goed dat DWDD zo volop aandacht besteed aan de bandjes uit het clubcircuit.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:05 schreef ranja het volgende:
Ik heb ook echt geen behoefte aan 4 minuten Blaudzun of De Staat ofzo.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn dat die LA Voices van Geurdeun?
Ik heb daar ook geen behoefte aan, maar ik wil gewoon 1 keer een bandje zien dat zich niet aan die regel houdt. Daarna is het niet origineel meerquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:20 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat is ook een groot euvel, juist doordat het maar 1 minuut is, kan een band als de Medics of Aux Raus eens langskomen. Als het langer is, dan zou er bijna alleen nog maar ruimte kunnen zijn voor muziek voor de massa en ik vind het eigenlijk wel goed dat DWDD zo volop aandacht besteed aan de bandjes uit het clubcircuit.
Daarnaast staat het volledige nummer én een extra nummer meestal direct na de uitzending online. Misschien zouden ze dat alleen er iedere keer bij moeten zeggen.
2 keerquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:44 schreef Mark het volgende:
Raggende Manne: wij houden ons niet aan de 1 minuut regel, wij spelen ons hele nummer
ranja +1quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:46 schreef Mark het volgende:
Ik heb die film tot nu toe weten te vermijden
Ha, ben ik toch niet de enige.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:46 schreef Mark het volgende:
Ik heb die film tot nu toe weten te vermijden
The Sound Of Music Trivia...quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:37 schreef Mark het volgende:
bartrid, Berkery en Mark beginnen een clubje
Nee, maar laat al die bands-met-Aziatische-dame gokjes maar weer langs komenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |